Call of Duty połączy siły ze „Squid Game”. Wiemy, kiedy ma wystartować crossover
Twórcy Call of Duty opublikowali krótki zwiastun zapowiadający crossover ze „Squid Game”.
Już niebawem, bo 26 grudnia, zadebiutuje drugi sezon netfliksowego „Squid Game”. Nic zatem dziwnego, że w sieci pojawiają się nowe zwiastuny, a także zapowiedzi działań marketingowych dotyczących promocji serialu. Okazuje się, że w styczniu „Squid Game” połączy siły z Call of Duty, o czym świadczy krótka zapowiedź opublikowana na portalu X (dawniej Twitterze).
Szczegółów obecnie brak, ale można powróżyć z fusów, że na początku przyszłego roku do aktualnie trwającego sezonu Call of Duty trafi nowa zawartość, wśród której prawdopodobnie znajdą się bronie i skiny inspirowane kasową produkcją Netfliksa. Chyba że ludzie odpowiadający za współpracę wpadli na coś bardziej kreatywnego, jak np. nowy tryb rozgrywki inspirowany serialem. Czas pokaże.
Pierwszy sezon „Squid Game” okazał się gigantycznym sukcesem komercyjnym – południowokoreańska produkcja wygenerowała około 900 milionów dolarów zysku. Wiele wskazuje na to, że jego kontynuacja może zarobić równie astronomiczną kwotę. Warto pamiętać, że w produkcji znajduje się także anglojęzyczna wersja serialu, za którą odpowiadać ma David Fincher, czyli reżyser kultowego „Siedem”, „Zodiaku” czy „Podziemnego Kręgu”.
Czytaj dalej
Posiadam Game & Watcha wydanego z okazji 35-lecia serii The Legend of Zelda. Bardzo dobrze pokazuje godzinę. Polecam.