Wszystkiemu winna niedawna beta.
Za wyciek odpowiedzialny jest użytkownik reddita that232guy, który przyjrzał się plikom niedawnej bety najnowszego Call of Duty. Oczywiście pewne rzeczy mogą jeszcze ulec zmianie, wszak informacje pochodzą z wczesnej przedpremierowej, jednakże większość powinna sie sprawdzić.
Przejdźmy do długiej wyliczanki dotyczącej trybu Nazi Zombies, którą zaprezentowano na reddicie:
Perki
Panzerblitz – maszyna wstrzykuje graczowi dodatkową energię, chroniąc jego życie w sytuacjach tragicznych. Przy każdym użyciu będzie kosztować więcej.
Schildblitz – w momencie, gdy będziemy przeładowywać broń, chronić będzie nas impuls elektryczny, raniący wrogow znajdujących się w pobliżu.
Schnellblitz – umożliwia szybsze przeładowywanie broni.
Heilblitz – podwaja maksymalne zdrowie.
Faustblitz – zwiększa obrażenia zadawane bronią białą.
Lebenblitz – gdy gramy w pojedynkę, ożywia nas trzykrotnie podczas rozgrywki. Jeśli gramy z innymi, przyspiesza podnoszenie kolegów.
Laufenblitz – zwiększa szybkość biegu i pozwala na nielimitowany bieg.
Random Blitz Machine (Wunderfizz) – otrzymujemy losowy blitz obciążony colldownem.
Klasy postaci:
Ofensywna z możliwością strzelania bez utraty amunicji (Freefire), nawet w momencie, gdy magazynek jest pusty.
Kontrolująca tłum z możliwością wytworzenia impulsu Schellshock, który unieruchamia/oszołamia pobliskie zombie.
Wsparcia z możliwością wabienia zombie (Frontline). Wszystkie potwory gonią gracza, a na czas działania zdolności specjalnej zadaje on podwójne obrażenia.
Medyczna z możliwością użycia kamuflażu, który sprawia, że gracz jest ignorowany przez zombie.
CZYTAJ DALEJ NA NASTĘPNEJ STRONIE
Perki i modyfikacje dostępne dla poszczególnych klas
Dutiful Medic: odporność na obrażenia podczas przywracania kolegi do życia.
Exploit Weakness: przeciwnicy będący pod wpływem Shellshocka przyjmują potrójne obrażenia.
Explosives Handler: gracz i jego dwóch sojuszników otrzymuje lethal equipment, gdy aktywujemy umiejętność klasy ofensywnej.
Fast Hands: szybsza zmiana broni oraz szybsze używanie przedmiotów i lethal equipment.
Fiery Burst: podpala wrogów będących pod wpływem Shellshocka.
Finishing Blow: zwiększone obrażenia bronią biała przeciwko wrogowi z mniej niż połową punktów zdrowia.
Flak Jacket: własne granaty nie powodują obrażeń.
Fragmentation Skull: gdy zaliczymy headshota przy użyciu Freefire, wywołujemy mały wybuch, który rani pobliskich przeciwników.
Fully Loaded: zwiększa maksymalna ilość amunicji.
Grenadier: możemy nosić dwa razy więcej lethal equipment.
Gung Ho!: umożliwia strzelanie podczas sprintu.
Punishment: gdy Frontline jest aktywne, słabsze zombie giną po trafieniu gracza.
Hoarder: pozwala na posiadanie dodatkowego blitzu.
Determination: dodaje dwa punkty Geistschild przy aktywnym Frontline.
Long Lasting: power-upy wystarczają na dłużej.
Lucky Crit: szansa na podwójne obrażenia, jeśli trafimy w słaby punkt wroga.
Marksmanship: podczas Freefire headshoty zadają zdecydowanie większe obrażenia.
Mk. II: broń gracza jest ulepszona podczas używania Freefire.
Mobilization: szybsze poruszanie się podczas używania Kamuflażu.
Mugger: zwiększa wynagrodzenie za zabijanie słabszych przeciwników tylko za pomoca noża.
Pack Mule: pozwala na noszenie trzeciej broni.
Defibrillate: wskrzesza kolegę z drużyny, jeśli znajdzie się on w zasięgu aktywacji Shellshocka.
Discipline: zwiększa celność i obrażenia broni, gdy kucamy lub czołgamy się.
Preventative Medicine: cała drużyna otrzymuje dłuższy czas wykrwawiania się.
Field Medic: szybsze wskrzeszanie kolegów podczas używania kamuflażu.
Resilient: przyspiesza odnawianie się zdrowia podczas używania zdolności Frontline.
Resourceful: zwiększa szanse na wypadnięcie power-upów po zabiciu zombie.
Saboteur: lethal equipment zadaje większe obrażenia poodczas używania kamuflażu.
Serrated Edge: ataki bronią białą zadają większe obrażenia podczas używania kamuflażu.
Specialist Training: zmniejsza ilość energii potrzebną do aktywowania umiejętności specjalnej.
Squad Tactics: bonus do headshotów dla pobliskich graczy, gdy używamy Freefire.
Suppressive Fire: spowalania przeciwników, którzy otrzymali obrażenia z broni palnej.
Survivalist: dodaje jeden punkt Geistschild przy aktywacji Kamuflażu.
Sustain Zone: strefa Shellshocka utrzymuje się przez kilka sekund, oszałamiając wchodzące w nią zombie.
Team Effort: pobliscy koledzy z drużyny również otrzymują bonus do obrażeń podczas używania przez nas zdolności Frontline.
Stubborn: nie tracimy Blitzów po pierwszym wskrzeszeniu.
Ammo Carrier: pobliscy koledzy otrzymują dodatkowy magazynek, gdy aktywujemy Freefire.
Armored Up: spawnujemy (i respawnujemy) się z trzema punktami Geistschild.
Protector: sojusznicy otrzymują jeden punkt Geistschild, gdy znajdują się w zasięgu Shellshocka.
Breathing Room: shellshock ma zwiększony zasięg.
Charge the Line: zwiększa szybkość poruszania się podczas używania Furii.
Hand-to-Hand: zwiększa obrażenia bronią białą podczas używania Frontline.
Vicious: zadajemy potrójne, a nie tylko podwójne obrażenia przeciwnikom podczas używania Frontline.
Exfiltration: sojusznicy wskrzeszeni przez nas podczas używania kamuflażu również otrzymują tymczasowy kamuflaż.
CZYTAJ DALEJ NA NASTĘPNEJ STRONIE
Elementy rozgrywki
Mystery box: generuje nowe, losowe bronie za konkretną cenę. Jesli dostęnych jest kilka skrzyni, to tylko jedna może być aktywna w danym momencie.
Ubersprengen (Pack-A-Punch): po odblokowaniu pozwala na ulepszanie broni na kilka sposobów.
Photobooth: zachowuje bronie nawet po naszej śmierci. Wystarczy przyjść i je odebrać.
Wyzwania dzienne.
Story/Cutscene Menu: odblokowanie sekretnej historii, którą można obejrzeć w ramach przerywnika filmowego.
Skrzynie zombie
Podczas każdego podejścia będziemy mogli używać skrzyń, które będzie się dało zarówno kupić, jak i zdobyć. Będą dostępne cztery rodzaje skrzyń: zwykła, rzadka, legendarna i epicka. Zawierać będą pięć różnych typów ulepszeń: zniżki na wyposażenie, gwarancja broni, klucze, power-upy, bronie zwykłe i specjalne. Pozwolą np. na używanie bazooki czy miotacza płomieni przez limitowany czas. Pojawią się również insta-kill, podwójne punkty czy automatyczne zapełnienie paska mocy specjalnej.
Poznaliśmy również bronie, jakie pojawią się w grze.
Pistolety
Luger
M1911
M712
Miotacze
Fliegerfaust
Karabiny maszynowe
FG-42
M1 Garand
M1941
M1A1
STG-44
SVT-40
Volkssturmgewehr
B.A.R.
Snajperki
Kar98k
Karabin
Enfield
Springfield
LMG
Lewis
MG15
MG42
Bren
Strzelby
Double Barrel
Trench Gun
Toggle Action
Model 21
SMG
MP28
MP40
PPSh-41
Thompson
Type 100
Broń biała
Trench Shovel
Bloodraven Sword
Cudowne bronie
Jack-in-the-Box
Bloodthirst
Reaper
Hurricane
Midnight
WOW. Nielimitowany bieg w CoDzie dopiero po perku XD Niech się nie poniżają.
Ale o co ci teraz chodzi?
Ktoś kto wymyślał nazwy perków musiał być bardzo kreatywny
gimemoa – No i? Tak było już w MW2 (nie wiem jak dalej bo w nie każdą grałem) co w tym złego?
Zapowiada się super
@gimemoa to może oświecisz nas co w tym jest takiego poniżającego?
Zaciekawiła mnie jedna broń: Volkssturmgewehr. Czy to oznacza, że w trybie kampanii będziemy walczyć z Volksturmem?
@gimemoa|Nie jest to nic nowego dla tej serii, wiec Twoj argument jest inwalida.
Liczyłem na dobre, straszne, barebones zombie a Ci odwalają jakiś szajs i zabawy w milion dodatków, klas, umiejętności itp. Ja potrzebuję tylko broń i napoje z perkami… już nawet gobble gumy mnie wkurzały w BO3 i wgle z nich nie korzystałem (z wyjątkiem tej od teleportacji i tej od niewidzialności na 10 sekund).
@Axel93 gumballe to właściwie takie płatne czity xd Ja tam wolę coś nowego, niż to samo cały czas… Mam nadzieję, że 3arc uważnie obserwuje i sobie zgapi co fajniejsze rzeczy od IW i SH, tak jak oni zgapili od nich 🙂
No właśnie ja używałem czasami tylko tych dwóch darmowych… tych płatnych mam miliony i nie mam co z nimi zrobić.