CD-Action 11/2018 – okładka

Założymy się, że nie zgadniecie, jaka gra trafiła tym razem na okładkę?
Okładkę zobaczysz po kliknięciu na poniższy obrazek.

Czytaj dalej
38 odpowiedzi do “CD-Action 11/2018 – okładka”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Fajna okładka, choć osobiście spodziewałem się Spider-Mana.
@Scorpix Ja tak samo myślałem.|Najbardziej zaskoczyła mnie cena, nadal ta sama 🙂
Świetna okładka! I cena! Ponownie 9,99! Niesamowite 🙂
Kliknąłem i dalej nie wiem co to za gra.
Super że zostajecie przy nowej cenie, grzech Was teraz nie kupić! 😀
@SerwusX|Sekiro: Shadows die twice
Bo paru miesiącach fenomenalnego stylu okładek znowu wracacie do do punktu wyjścia. Rozumiem informację o nowej cenie, ale te napisy na dole to po co? Czy po prostu te numery że świetnymi okładkami, ale brakiem informacji o treści nie sprzedawały się dobrze?
Mnie nie przeszkadzają te napisy na dole, nie są aż tak duże jak kiedyś.
Ee, to znaczy że Kawaii będzie w następnym miesiącu, a nie obecnym?
kozak
@adadid2: Ale… na tej okładce nie ma więcej napisów niż w ostatnich kilku numerach. Jedyny dodatek to informacja o zdrapce na górze, małym fontem.
@adadid2 – A mnie się podoba, powiedziałbym nawet, że to okładka roku.
Wszystko będzie świetnie jeżeli zdrapka znowu nie zdrapie się z kodem:)
Super okładka 🙂
Jest możliwość podniesienie ceny o złotówkę lub dwa za folie ? Znowu będę jak bezdomny grzebiąc w śmieciach w poszukiwaniu nie zakoszonej zdrapki. Poprzedni kod nie dałem rady odczytać bo zdrapałem, tak że straciłem gry. Teraz pewnie będzie ponownie.
@morphisiusz a czy zgłosiłeś sie z tym do cdaction? Ja z ciekawości przejrzałem kilka egzemplarzy w róznych punktach prasowych i żaden nie miał skradzionej zdrapki, więc cała ta panika w tej sprawie wydaje się nieuzasadniona… A egzemplarze nawet bez folii wyglądają świezutko. Za to farba zakrywająca kod… to prawda, nadruk bardzo łatwo się zdzierał a farba ciężko schodziła… może to właśnie takie zabezpieczenie aby nie było łatwo ukraść kodu? 🙂 No nic, wyczekuje nowego numeru z niecierpliwością!
Czy ta cena pozostanie na stałe? Jaki będzie koszt prenumeraty?
Przydała by się jakaś informacja na temat zdrapki.Czy jakość będzie ok a nie tak jak ostatnio.Kupuję każdy numer ale jeśli znowu zdrapię farbę razem z kodem to będzie mój ostatni CD Action jaki kupię.
@brylas1973 Zdrapki będą w tym numerze inne.
@CormaC dzięki wielkie,bo się obawiałem strasznie.
Uff, w ostatniej przegięliście z tymi czołgami i husarią. Teraz już lepiej.
Akurat jakość zdrapek zalezy pewnie od partii, kupiłem 2 numery, bo w pierwszym kod zszedł razem z farbą (a sam numer się rz jakiegoś powodu ozleciał). Numer kupiony w zupełnie innym miejscu już miał zdrapkę jak należy
Ja osobiście problemów nie miałem z poprzednią zdrapką ale podejrzewam że faktycznie wszystko mogło zależeć od partii
Tak, część zdrapek była felerna, w związku z czym zmieniliśmy producenta.
Ale ten czas leci. Ledwo kupiłem poprzedni numer, a tu już następny.
Znowu 10 zł? Coś mi się zdaje, że do końca roku będzie po 10 zł. Bo tak po jednym razie, ciężko powiedzieć czy się opłaca.
Aż zamarzył mi się plakat z tego artu, ten magazyn będzie też wyjątkowy bo biały 😀
Naprawdę dobra okładka z Sekiro: Shadow Twice i cieszy mnie, że dalej pozostaliście przy zdrapkach. Tylko dziwię się, że są tylko dwie pełne wersje , widać, że teraz zaczyna się wykorzystywanie licencji na gry Capcomu, bo tych z Ubisoftu na razie pewnie się wystrzelaliście.
Kurcze, jeszcze nie przeczytałem poprzedniego numeru (mam w sumie jeszcze 2 numery do przeczytania), a tu już następny. Bijatyka – super, będzie w co grac w święta. Ostatnią bijatykę w którą grałem to był Olo Fight na Amigę. Na konsoli nie grałem – bo wszelakie pady doprowadzają mnie do wściekłości i przegryzałem kabelki albo zakłócałem fale ;P – nie ma to jak porządnego JOYA trzymać w łapie i jazda bez trzymanki, a to w górę a to w dół i na boki :). To były czasy… tak, okładka wygląda super ;P
Tak z ciekawości zapytam, bo widzę, że zdrapki najwyraźniej zostaną. Podobno bauer miało się kontaktować z prenumeratorami odnośnie zmianie ceny, ale do tej pory nie otrzymałem żadnej wiadomości. Czyżby komunikowali się listownie i Poczta Polska gdzieś zgubiła mój list? 🙂
Okładka jak to okładka, problemów nie zakryje. 😛 Szykuje się kolejny numer z gatunku „dałbym dychę”, bo cena jest adekwatna do (zapewne) oferowanej zawartości i dyskusyjnej jakości.|@kamilulung Owszem, kolejna dyszka może zaskakiwać, biorąc pod uwagę niedawne wykonanie za 17 złociszy, które pozostawiało sporo do życzenia, ale najważniejsze, że promocji nie powiązano z jakimś ogromnym regresem i część niedociągnięć (np. „rozlatywanie się” magazynu) można teraz łatwiej przełknąć.
Zastanawia mnie, dlaczego okładki zawsze robione są w takim samym stylu. Może to i dobrze, ale mnie osobiście już po woli nudzą i nie zaskakują. W przyszłym miesiącu zapewne też będzie jakaś postać ze znanej gry zakrywająca całą stronę, a przecież jest wiele innych rzeczy, które możnaby dać – gry przygodowe, niezależne (ale popularne typu Frostpunk). Nie musi być nawet żadnej postaci, ostatnio wyszedł update No Man’s Sky. Widok jakiejś planety na pewno wypadłby lepiej niż okładka z czołgiem czy ta obecna.
Miałem nadzieje na Alexiosa lub Kassandrę z Assassin’s Creed Odyssey na okładce.
ale wy wszyscy jeczycie. Pismo prawie o polowe tansze – zawartosc ta sama, ale znajda sie tez tacy co ponarzekaja. A ja dla odmiany powiem ze dopiero gdy cdaction opuscilo folie to przyciagnal moj wzrok bo moglem wziac do reki, przejrzec i rozpatrzyc zakup jak w 99% gazet w sklepie. Jeszcze tylko usunac pelne wersje jako dodatek i bedzie git 🙂
To prawda, bez folii jest taki plus, że można sobie na spokojnie przejrzeć zawartość. Ale i tak cena 10zł powoduje, że kupuje się bez zastanowienia 😀 Nie sądziłem, że ktoś może narzekać na… okładkę 😀
Ile razy widzę gościa z Sekiro, na myśl mi przychodzi Jetstream Sam.
Cena jednak bez zmian. i tak samo gry bez płyty. czy tak już zawsze będzie?
@ Pixel542 – generalnie jak już jest jakiś czlowiek na okladce to lepiej zeby byl duzy niz maly i mial konakt wzrokowy z widzem. Popatrz sobie na plakaty filmowe…