rek

CD-Action Retro: Zamów reprinty pierwszych dwóch numerów magazynu

"CD-Action"
Pierwsze dwa numery CD-Action Retro powracają na papierze w nowych wydaniach!

Często pytaliście nas, czy planujemy papierowe wznowienie pierwszych dwóch numerów CD-Action Retro, które od dawna nie były dostępne w oficjalnej sprzedaży. Wreszcie możemy odpowiedzieć wam twierdząco!

Reprinty CD-Action Retro #1 i #2 będą miały dokładnie tę samą zawartość, co w oryginale, lecz ujednoliciliśmy je z późniejszymi numerami pod względem wydania. Doczekają się więc odświeżonego logo na okładkach, innego papieru oraz nieco zmienionych wymiarów (207 x 275 mm).

Reprint CD-Action Retro #1 można już zamawiać w naszym sklepie, gdzie znajdziecie też pełen opis jego zawartości.

Reprint CD-Action Retro #2 można już zamawiać w naszym sklepie, gdzie znajdziecie też pełen opis jego zawartości.

Przypominamy, że cały czas dostępne są także ewydania CD-Action Retro #1 oraz CD-Action Retro #2.

8 odpowiedzi do “CD-Action Retro: Zamów reprinty pierwszych dwóch numerów magazynu”

  1. Spoko git! A takie pytanie, co z wydaniami specjalnymi z lola, czołgów, itp.? Bierzecie te opcję pod uwagę? Czy raczej nie ma szans w najbliżej pięciolatce? I czy w sumie macie do nich prawa, czy zostały u Hansa?

  2. Kiedy reprinty CD Action #2, #3, #4 /1996, itd? Ceny używek ogromne, może wzorem nr 1 reprintujecie dalsze numery z rocznika 96?

  3. Super, drugi numer ominąłem

  4. Czy w sklepie na Allegro też będą? Mam w planach większe zamówienie i wolałbym darmową przesyłkę…

  5. A brakujących skanów CDA dalej nie ma, choć w sumie niedużo lat chyba tylko brakuje bo starsze roczniki były skany na płytkach i jeśli nie ma prawnych przeszkód to chyba te starsze by mogliście wrzucić do sklepu nawet jak nie sa idealne jak na 2024, a powoli uzupełniać lukę miedzy tymi z płytek a tymi co są w sklepie. Może jacyś fani by pomogli np. w zamian za prenumeratę.

  6. pierwszą grą w jaką zagrałem w życiu był river raid. ale w space invaders też się grało tylko pod nazwą galaxian. z jednej strony dzisiejszym graczom dobrze, bo od samego początku mogą sięgnąć po gry klasy aaa+, hiperrealistyczne itp. np. minecraft. z drugiej doświadczenie ewolucji komputerów od 8 bit począwszy poprzez wszystko po drodze (np. amiga, psx a następnie next-gen, ale rozmaite inne platformy zaczynając od samego pc) miało niepowtarzalny klimat. szczególnie, że czasami gry widziało się tylko na screenach lub w tv i działało to na wyobraźnię. swego rodzaju przepaście to np. c64/amiga, 2d/3d, fdd/odd, mb/gb, mhz/ghz, modem/światłowód itp. kłócono się o to czy ważniejsza grywalność czy grafika. dzisiejsze czasy pokazują, że jednak grywalność. przykłady: rzeczony minecraft, gry indie i mnóstwo serii, które już się po prostu nudzą

Dodaj komentarz