CD Projekt RED: „Łatwy poziom trudności będzie łatwiejszy w konsolowym Wiedźminie 2”

Tomasz Gop, starszy producent Wiedźmina 2: Zabójcy Królów, w wywiadzie udzielonym serwisowi Eurogamer obiecał, że poziom trudności „łatwy” w konsolowej wersji gry będzie łatwiejszy. Jak mówi:
Na pewno chcemy poprawić elementy związane z poziomem trudności. Myślimy o łatwym poziomie, który rzeczywiście powinien być łatwy. W oparciu o opinie fanów, zbalansowaliśmy nieco grę, w szczególności jej prolog. A będzie tego jeszcze więcej – pracujemy obecnie nad tym. To jednak dotyczy tylko edycji PC. Poprawki te znajdą się jednak w sklepowej wersji Wiedźmina 2 na Xboksa 360. Pojawią się jednak także rzeczy zrobione specjalnie dla tego wydania, dzięki którym będzie to pełnowartościowa konsolowa gra. Szykujemy mnóstwo rzeczy.
Jak dodaje:
Klawiatura i mysz królują wśród kontrolerów na PC. Na konsolach dominuje pad. Rozgrywka musi być więc łagodniejsza, czym się zajmiemy. Dlatego mówimy o adaptacji, a nie o zwykłym porcie.
Gop zapewnił, że choć najniższy poziom trudności będzie łatwiejszy niż na PC, na pozostałych gra wciąż będzie wyzwaniem:
Rozgrywka będzie bez wątpienia trudna na wyższych ustawieniach. […] Na łatwym gra może być jednak nieco łagodniejsza, niż na PC. To dobra sprawa – damy ten sam rodzaj doświadczenia zarówno graczom
, jak i . Chcemy by produkcja była przystępna.
Czytaj dalej
72 odpowiedzi do “CD Projekt RED: „Łatwy poziom trudności będzie łatwiejszy w konsolowym Wiedźminie 2””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@dzl – ale co nas to? Niech konsolowcy dostają ułatwione gry, uproszczone do maksimum. Byle na PC nie balansu i nie zrobili z fajnej gry tytułu, w którym jedynie trzeba klikać 2 przyciski…
Varnquein ma rację, przecież oni tylko łatwy poziom ułatwiają jeszcze bardziej, żeby taki amerykański matoł jaki był na filmiku, który ktoś tam niżej podał, mógł na swojej konsoli pograć bez bluzgów. Pozostałe poziomy dalej będą trudne, więc nie macie się o co rzucać.
@dzl (poprzedni post)|Bzdura. Gra nie powinna byc hiper trudna. Przechodzenie kilkanascie razy tego samego fragmentu daje zwykla irytacje, nie satysfakcje. To mozna jeszcze pominac, gdy dane zadanie jest np. poboczne, ale w grach ultraliniowych (HL2, Portal 2) niemoznosc poznania dalszej czesci fabuly z powodu jakiegos idiotycznego elementu zrecznosciowego poprostu zniecheca.|@MBHunter|Tylko latwy poziom poziom trudnosci ma byc ulatwiony. Poza tym, GRA NIE BEDZIE UPROSZCZONA, o czym wielokrotnie mowili.
Fakt, prolog najtrudniejszy, choć to wina bardziej tego, że nie umiałem zmieniać znaków (Quen wymiata) i nie wyczułem jeszcze gry. Teraz przechodzę grę ponownie od początku, tak samo, na normalu, i prolog bez mrugniecia okiem przeszedłem. Trzeba po prostu wyczuć sterowanie i system walki.
Odczucia po skończeniu gry(zaczynałem na normalu)|Prolog – Uber Hard, ginąłem kilkunastokrotnie…|AKT 1 – Dość trudny do połowy, później łatwy do walki z letho(która była trudna)|AKT 2 – Łatwy, później wręcz banalny(aż zmieniłem na harda, ale nic sie praktycznie nie zmieniło)|AKT 3 – Sztucznie zawyżona wytrzymałość potworów i ludzi, ale i tak było banalniePraktycznie od drugiego aktu można było wparować w grupę 5-7 przeciwników z quenem i naparzając PPM rozwalić ich tracąc max połowę HP
Jak dla mnie na łatwym gra gra się sama-wystarczy zakllikać przeciwnika bo o HP od jakiejś połowy 1 aktu martwić się nie trzeba .
Balans istotnie jest fatalny. Prolog to masakra , 1 akt średni, 2 banalny i 3 utrudniany w sposób nie do końca sensesowny. Poza tym po przejściu gry za pierwszym razie na hardzie czuję niedosyt, przydałby się jeszcze wyższy poziom. Na nagłej śmierci gra jest bez sensu bo czasem po prostu nie da się nie zginąć (po rozmowie 5s czarny ekran a wrogowie nas nawalają, litości…)
Jeszcze łatwiej? To Geralt już chyba nie będzie odnosił w ogóle obrażeń…
PO CO MI TO WIEDŹiEĆ.
Konsoli nie mam i mieć nie chcę ale JESZCZE ŁATWIEJ??? To przegięcie.
Nie da się łatwiej niż na łatwym… Tam przeciwnicy nie zadają obrażeń o_O za to normal już jest zbyt zręcznościowy…. gdyby nie historia i fabuła ta gra by leżała i kwiczała zamiast zbierać owacje…
…przynajmniej jako RPG…
@Xelibri Ale wiesz ,że rpg to właśnie głównie „historia i fabuła”. A jeżeli dla ciebie wiedźmin 2 jest słaby jako rpg, przyjmuj go jako fps, może to coś zmieni.
Co za człowiek mógłbym mieć problem w PROLOGU ?? Rany boskie, trzeba być: A) Starcem po 80, B) Krzyżówką Ślimaka z żółwiem, C) NOOBEM?? To znaczy ja przeszedłem grę tylko raz na średnim i teraz gram drugi raz też na średnim, nie jestem żadnym kozakiem, ale nie pamiętam żebym zmarł w prologu, w ogóle tam się da umrzeć? Gdzie? -jak wszystkie starcia to praktycznie bułka z masłem?? Chociaż nie, przepraszam QTE ze smokiem to faktycznie jest porąbane, przyznaje, jeśli ta gra będzie jeszcze łatwiejsza to
właściwie gatunek z RPG możemy zmienić na casual, i postawić obok Angry Birds ( w sumie Redsi chcieliby mieć choć ułamek wyniku sprzedaż AB ). To jest RPG, właściwie pierwsze od Wieśka jedynki i Gothica w którym na pocżątku nie ma co kozaczyć, a ludzie przekonani że wiedźmin to taki Terminator na sterydach to wyraźnie pomylili gry.
Console Noobs 😛
Jak dla mnie to Wiesiek jest zdecydowanie za łatwy. Powinni podnieść poziom trudności w kolejnym patchu.
ludzie mam problem z pecetowym wiedźminem 2 pojawia się coś takiego http:imageshack.us/photo/my-images/191/komunikat2.jpg/ tylko ,że u mnie są wysokie a moblity mam na 0 zainstalowałem wszystkie patche to mi pisze ,że moja wersja jest nie pełna lub nie kompletna, mój brat nie miał problemów z zainstalowaniem i grą na swoim pc czy to może znaczyć ,że mam wadliwy egzemplarz ?
oj tam oj tam. W końcu dzieciaki muszą pograć w spokoju, zamiast rzucać padami na lewo i prawo.
tak to był wadliwy egzemplarz
No to ciekawe jak zbalansują W2 na Xpudło – obecnie gra jest za trudna na łatwym i za łatwa na trudnym 😉 . Drugi problem pomagają rozwiązać mody, ale co z pierwszym? Na PC pewnie też przydałby się poziom ultra-łatwy, gdzie da się przejść grę prawie cały czas klikająć LPM ;D.
Wtedy nazywałby się Wiedźmin 2: Black Ops 🙂