Christian Svensson o opóźnieniu Street Fightera IV w wersji PC

Powodem są kwestie natury technicznej:
„Cóż, odpowiedzią jest to, że gra nie jest jeszcze gotowa” – stwierdził – „Ekipa pracuje obecnie nad dwiema rzeczami. Kończą pecetową wersję i ludzie myślą, że skoro automat był PC-tem [edycja automatowa bazowała na wersji PC – przyp. red], to jak to może być trudne? Cóż, wszystkie dodatki, które pojawiły się w konsolowej wersji, nigdy nie pojawiły się na PC. Musimy więc je zaimplementować” – tłumaczy.
Jak wiemy, wersja wydana na automaty nie miała trybu multi, więc gra musi zostać zintegrowana z sieciowymi serwerami, choć nie zdradzono na razie nic na ten temat. Ważnym aspektem jest także dostosowanie produkcji do różnych konfiguracji sprzętowych.
„To wszystko zajmuje sporo czasu. Testy na pecetach w każdym szczególe są bardzo, bardzo czasochłonnym procesem” – stwierdza Svensson.
Musimy więc uwierzyć na słowo. Miejmy nadzieję, że Capcom rzeczywiście wykorzysta dodatkowy czas i dostaniemy porządną bijatykę na pecety.
Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Christian Svensson o opóźnieniu Street Fightera IV w wersji PC”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Dopieszczajcie Panowie ile wlezie, nawet do czerwca! (choć w sumie to odpukać…) Porządna nawalana na PC to istny rarytas, więc ja poczekam! ;]
// Zgadzam się z przedmówcą.
// Zgadam się w 100 %. Dawno nie było bijatyki na PC . A na pewno dawno nie było porządnej. Ostatnie o pamiętam to Guilty Gear oraz Virtua Fighter 😛