Chrome Engine 4.0 ? licencjonowany silnik PlayStation 3 i Xbox 360.

Tomasz Gawlikowski, prowadzący wczorajszą imprezę przedstawiciel firmy Techland, oficjalnie poinformował, że dopełnione zostały wszystkie formalności, za sprawą których silnik Chrome Engine 4.0 stał się oficjalnym licencjonowanym silnikiem PlayStation 3. Oznacza to, że producenci gier, którzy zechcą skorzystać z tej technologii, mają gwarancję, że ich produkcje będzie można bezproblemowo przenieść na PS3, a Sony bez zbędnych problemów zatwierdzi taki projekt i będzie można wydać go na tę platformę.
Jak się zdaje, Techland chciał podczas premiery uczynić podobną zapowiedź odnośnie Chrome Engine 4.0 jako licencjonowanego silnika na konsolę Xbox 360, ale do sfinalizowana sprawy zabrakło paru formalności – możemy więc spodziewać się, że stosowna informacja zostanie wysłana w świat w ciągu kilku najbliższych dni/tygodni. Tym samym Chrome Engine 4.0 stanie się silnikiem, który może pojawić się w nadchodzących multiplatformowych produkcjach zagranicznych producentów – a jeśli Techland zastosuje odpowiednią politykę cenową, w przypadku wielu projektów mógłby stać się rozsądną alternatywą dla dominującego Unreal Engine 3. To będzie coś – zobaczyć grę zachodniego studia z logo Chrome Engine 4.0 w czołówce!
Dodatkowo na imprezie premierowej Call of Juarez: Więzy Krwi, Techland nieco mimochodem poinformował o trzech dodatkach typu DLC, które pojawią się w najbliższym czasie. Dwa z nich to zestawy „czterech-pięciu” map do trybu multiplayer, trzeci ma wzbogacać tryb dla jednego gracza o otwarte lokacje z kilkoma zadaniami do wykonania. Umówiliśmy się z szefem Techlandu na rozmowę, która być może wyjawi więcej szczegółów – na razie wiemy tylko tyle, że w żadnym DLC nie pojawi się co-op do Call of Juarez: Więzów Krwi (jak powiedział główny projektant gry: „Biorąc pod uwagę obecny kształt tego tytułu, byłoby to bardzo trudne”), na początek zostaną one wydane na konsole, a wersja PC pojawi się później.
Czytaj dalej
-
Międzyplatformowe mody do Wiedźmina 3 muszą poczekać. CD Projekt poinformował o przesunięciu...
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
14 odpowiedzi do “Chrome Engine 4.0 ? licencjonowany silnik PlayStation 3 i Xbox 360.”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Podczas wczorajszej imprezy Call of Juarez: Więzy Krwi, z której zdjęcia możecie podziwiać poniżej, a filmk wrzucimy na stronę w poniedziałek, doszło też do kilku ?announcementów?. Bardzo ważnych!
I nic dziwnego 🙂 Silnik na prawdę piękny, jakoś nawet bardziej mi się podoba niż ten z CoD 4 czy WaW.
Ja mam złe zdanie o tym silniku, wygląda gorzej niż Cryengine 2, a tnie sie jak nie wiem (moze to tylko mój problem) przy czym Crysis na Very High śmigał całkiem znośnie.
@pcrysis
Nie wiem czy grałeś w nowego CoJ, ale silnik działa świetnie, nie ma żadnych zacięć, lagów, błędów a wygląda nawet równie dobrze co CryEngine 2 🙂
a co-opa nadal nie bydzie 🙁
A wg mnie to Chrome wygląda lepiej niż Unreal (mowa o silnikach), nic dziwnego że producenci go chcą mieć
chodzi mi o Coj2, na c2d 2,66 ghz, 2gb, gf gts8800 320, vista nawet menu się tnie Ale tak jak pisałem to chyba tylko mój problem. Cryengine 2 nic nie przebije, chyba że trójka 🙂 Jak gra mi robiła screenshoty na max detalach jest zauważalnie gorszy od CE2
@pcrysis
Porównujesz cryengine 2 który jest na konsole z chrome engine 4 z pc, Chyba chodzi Ci o pierwszy cryengine.
a ja nie wiem dlaczego ta gra dostała za grafikę tylko 8?????????
@mac040495
Chyba dlatego że miała kiepskie animacje postaci
Gra ma błędy graficzne (przenikanie dłoni prowadzonego bohatera w osłonę za która się kryje,drętwe ruchy koni i postaci) ale ma niesamowity urok. Ale nie o tym mowa 😛 Silnik Chrome Engine 4.0 ma niesamowite możliwości (ta roślinność,krajobraz…miodzio)
Przepraszam wszystkich,ale ta gra to totalne dno.
– Atak klonów na dzikim zachodzie
– błędy w grafice, animacje
– aktorzy zero klimatu
– 89.90 poszło się walić
Chcesz powiedzieć że Ray ma zero klimatu?
@kowal08 było nie kupować w ciemno.
@krdrejk – zarówno CryEngine (FarCry) jak i CryEngine 2(Crysis), były TYLKO na PC, dopiero CryEngine 3 (Crysis 2), będzie zarówno na konsole jak i na PC 🙂