Chyba powstaje VR-owy Half-Life... [WIDEO]
Chyba. Możliwe. Kto wie?
Ja nie wiem, acz Valve News Network udowadnia, że coś jest na rzeczy.
Assety z poprzednich Half-Life'ów były już wykorzystywane przy różnych VR-owych inicjatywach (wyżej podpisany sam pamięta ogrywanie na Oculusie "dwójki" podczas katowickich mistrzostw IEM). Przedstawiciel Valve oficjalnie zresztą potwierdził, że jego firma "eksploruje różne możliwości", wykorzystując rzeczone assety.
Niezbyt przekonująca przesłanka, nieprawdaż? Ale jest i kolejna – w VR-owym Destinations (f2p od Valve) dogrzebano się śladów projektu "HLVR". Co więcej, aktualizacja z 26 września zawierała odniesienia do broni i granatów również pochodzących z (cóż za zmyślny akronim) HLVR.
Oczywiście nie powinniśmy się ekscytować, bo Half-Life w rzeczywistości wirtualnej raczej nie byłby uczciwą "trójką", choć... no cóż, to jeden z tych tytułów, w których istnienie chciałoby się wierzyć.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.