5.04.2023, 12:45Lektura na 2 minuty

Cities: Skylines 2 – Twórcy tłumaczą, dlaczego nie przewidują multiplayera

Multiplayer w Cities: Skylines 2 na razie pozostaje w sferze marzeń. Colossal Order tłumaczy swoją decyzję.

Zeszły miesiąc był wielki dla wszystkich fanów Cities: Skylines. Pod koniec lutego Paradox Interactive ogłosił zapowiedzi kolejnych gier. Gracze już wtedy nastawiali się na Cities: Skylines 2, a parę dni później radości było co nie miara, kiedy okazało się, że ich podejrzenia były jak najbardziej słusznie. Musieli na to czekać 8 długich lat, ale w końcu mają pewność, że kontynuacja jest w produkcji. W międzyczasie twórcy przybliżyli nam swoje plany na ostatnie miesiące wsparcia pierwszej części.

Kolega Wokulski już pisał, że szczególnej rewolucji nie przewiduje, a przynajmniej nie po tym, co zostało pokazane na pierwszym zwiastunie. Materiał sugerował głównie, że developerzy mają w planach wzniesienie oprawy graficznej na nowy poziom. Za to Colossal Order podzielili się na Twitterze kolejnymi paroma szczegółami z nadchodzącej produkcji w postaci odpowiedzi na całe 4 pytania. Dowiemy się z nich chociażby, że Cities: Skylines 2 także będzie stać na silniku Unity, prace nad grą trwają już od kilku lat, a do tego raczej nie ma co liczyć na multiplayer.

Technicznie rzecz biorąc nie padło definitywne „nie”, ale z drugiej strony nie wygląda to tak, jakby twórcy chcieli wprowadzić możliwość gry z innymi w przyszłości. Wszystko się okaże, ale na ten moment wyjaśnienie Colossal Order brzmi następująco:


Cities: Skylines 2 to jak dotąd nasz najambitniejszy projekt, rozszerzający każdą mechanikę w serii. Dodanie trybu wieloosobowego wymagałoby niewiarygodnej ilości czasu i zasobów, które chcemy przeznaczyć na tworzenie podstawowego doświadczenia dla pojedynczego gracza. I do tego dążymy.


Colossal Order

Choć pytań graczy pojawia się coraz więcej, to twórcy bardzo uparcie wskazują jedynie, że na więcej z nich odpowiedzą w przyszłości. Pewnie w ciągu najbliższych miesięcy, bo Cities: Skylines 2 ma swoją premierę zaplanowaną na 2023 rok. Gra ukaże się na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S. Do tego będzie dostępna w ramach usługi Game Pass.


Czytaj dalej

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów1762

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze