Cities: Skylines – Nowy dodatek stawia na rozwój przemysłu [WIDEO]
![Cities: Skylines – Nowy dodatek stawia na rozwój przemysłu [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/a4f275c3-84ea-4325-abe8-a26b67cc4f58.jpeg)
Cities: Skylines otrzyma kolejny – po wydanym w maju Parklife – duży dodatek. Tym razem studio Colossal Order umożliwi nam stopniowe rozwijanie wyspecjalizowanych obszarów przemysłowych. Stworzymy kompleksowe łańcuchy produkcyjne (zarówno przetwarzanie zebranego surowca, jak i późniejsza sprzedaż wytworzonych dóbr) oraz wzniesiemy całą gamę unikalnych budynków. Wśród tych ostatnich znajdziemy m.in. magazyny, budynki wydobywcze czy fabryki (produkujące żywność, zabawki, meble, samochody i elektronikę). Zadbamy też o rozwój usług pocztowych i transportowych.
Dodatek zaoferuje pięć nowych map, które podobno obfitują w zasoby naturalne (drewno, rudę i ropę), opcje transportu oraz możliwości rozwoju przemysłu. Developer pamięta także o zestawie nowych przepisów. I tak pojawiają się cztery regulacje miejskie i trzy przemysłowe, które będą dotyczyć choćby związków zawodowych, bezpieczeństwa i higieny pracy czy logistyki.
Industries zadebiutuje 23 października na PC w cenie 15 euro (ok. 65 zł). Wraz z rozszerzeniem pojawi się bezpłatna aktualizacja, dzięki której będziemy mogli ustawiać punkty poboru opłat drogowych oraz zmieniać status budynków strefowych ze zwykłego na historyczny (co gwarantuje zachowanie stylu danej perełki architektury).
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Cities: Skylines – Nowy dodatek stawia na rozwój przemysłu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
15 Euro (ok. 65 zł) za dodatek do 3-letniej gry, która kosztuje 30 zł. Hmmm… Oprawa audiowizualna zdążyła się już zestarzeć, a i tak gra łapie zadyszkę, jak się mocno rozbuduje miasto. Wiem, że C:S jest symulatorem, ale jednak gry na Frostbite 3 (ostatnie dwa Battlefronty i Battlefieldy od Hardline) są w stanie wyświetlić podobną na oko ilość polygonów, lepiej je oświetlić i zacienić, a klatek na sekundę jest więcej. Nadal czekam na symulator miasta z fotorealistyczną grafiką i świetnym udźwiękowieniem.
@wielki0fan0gier no to się raczej nie doczekasz, bo symulatory stawiają na rozbudowany system symulacji, a nie grafikę. Niestety ale na ten moment nie da się mieć obydwóch rzeczy.
@leedss Ale zwrócił uwagę na poważny problem C:S czyli silnik, który nie potrafi udźwignąć, nawet na dobrym sprzęcie miast mających więcej niż 30-40 tysięcy mieszkańców. No i faktycznie Paradox główne źródło zarobku ma ze sprzedaży dodatków, do słabych w dniu premiery gier.
„będziemy mogli ustawiać punkty poboru opłat drogowych” – Mogę prosić o źródło? Nigdzie nie znalazłem potwierdzenia tego
@Kalystos – moje miasto ma obecnie ponad 65k mieszkańców. Komp jest 3 letni i nie łapie żadnej zadyszki.
@SirPL na officjalnym forum Paradoxu wspomnieli, że punkty poboru opłat będą częścią darmowej łatki, dlatego w opisie DLC nic o tym nie ma.
@Rennard A mój ma lat 5 i tempo gry ustawione na najwyższym poziomie przy takiej liczbie mieszkańców wygląda jakby było na najniższym. To nie jest tak, że to tylko moja obserwacja, po prostu silnik gry jest słaby i wiele osób na to zwraca uwagę.
Najlepsza gra ever. Nowy dodatek to „zagospodarowanie” kolejnego świetnego pomysłu/gry w rodzaju dawnego Industry Giant. Ale jak się ma taką bazę jak Cities Skylines (prawdziwy, pierwszy z prawdziwego zdarzenia, symulator miasta) to można zrobić wszystko.|ps.Gra jest bdb zoptymalizowana, jak komuś tnie to widocznie cała kasę wydał na grafikę i na procesor i RAM nie starczyło -a to w tej grze podstawa.