Cities: Skylines – Nowy dodatek stawia na rozwój przemysłu [WIDEO]

Cities: Skylines – Nowy dodatek stawia na rozwój przemysłu [WIDEO]
Wyspecjalizowane usługi zwiększą dobrobyt mieszkańców.

Cities: Skylines otrzyma kolejny – po wydanym w maju Parklife – duży dodatek. Tym razem studio Colossal Order umożliwi nam stopniowe rozwijanie wyspecjalizowanych obszarów przemysłowych. Stworzymy kompleksowe łańcuchy produkcyjne (zarówno przetwarzanie zebranego surowca, jak i późniejsza sprzedaż wytworzonych dóbr) oraz wzniesiemy całą gamę unikalnych budynków. Wśród tych ostatnich znajdziemy m.in. magazyny, budynki wydobywcze czy fabryki (produkujące żywność, zabawki, meble, samochody i elektronikę). Zadbamy też o rozwój usług pocztowych i transportowych.

Dodatek zaoferuje pięć nowych map, które podobno obfitują w zasoby naturalne (drewno, rudę i ropę), opcje transportu oraz możliwości rozwoju przemysłu. Developer pamięta także o zestawie nowych przepisów. I tak pojawiają się cztery regulacje miejskie i trzy przemysłowe, które będą dotyczyć choćby związków zawodowych, bezpieczeństwa i higieny pracy czy logistyki.

Industries zadebiutuje 23 października na PC w cenie 15 euro (ok. 65 zł). Wraz z rozszerzeniem pojawi się bezpłatna aktualizacja, dzięki której będziemy mogli ustawiać punkty poboru opłat drogowych oraz zmieniać status budynków strefowych ze zwykłego na historyczny (co gwarantuje zachowanie stylu danej perełki architektury).

8 odpowiedzi do “Cities: Skylines – Nowy dodatek stawia na rozwój przemysłu [WIDEO]”

  1. 15 Euro (ok. 65 zł) za dodatek do 3-letniej gry, która kosztuje 30 zł. Hmmm… Oprawa audiowizualna zdążyła się już zestarzeć, a i tak gra łapie zadyszkę, jak się mocno rozbuduje miasto. Wiem, że C:S jest symulatorem, ale jednak gry na Frostbite 3 (ostatnie dwa Battlefronty i Battlefieldy od Hardline) są w stanie wyświetlić podobną na oko ilość polygonów, lepiej je oświetlić i zacienić, a klatek na sekundę jest więcej. Nadal czekam na symulator miasta z fotorealistyczną grafiką i świetnym udźwiękowieniem.

  2. @wielki0fan0gier no to się raczej nie doczekasz, bo symulatory stawiają na rozbudowany system symulacji, a nie grafikę. Niestety ale na ten moment nie da się mieć obydwóch rzeczy.

  3. @leedss Ale zwrócił uwagę na poważny problem C:S czyli silnik, który nie potrafi udźwignąć, nawet na dobrym sprzęcie miast mających więcej niż 30-40 tysięcy mieszkańców. No i faktycznie Paradox główne źródło zarobku ma ze sprzedaży dodatków, do słabych w dniu premiery gier.

  4. „będziemy mogli ustawiać punkty poboru opłat drogowych” – Mogę prosić o źródło? Nigdzie nie znalazłem potwierdzenia tego

  5. @Kalystos – moje miasto ma obecnie ponad 65k mieszkańców. Komp jest 3 letni i nie łapie żadnej zadyszki.

  6. @SirPL na officjalnym forum Paradoxu wspomnieli, że punkty poboru opłat będą częścią darmowej łatki, dlatego w opisie DLC nic o tym nie ma.

  7. @Rennard A mój ma lat 5 i tempo gry ustawione na najwyższym poziomie przy takiej liczbie mieszkańców wygląda jakby było na najniższym. To nie jest tak, że to tylko moja obserwacja, po prostu silnik gry jest słaby i wiele osób na to zwraca uwagę.

  8. Najlepsza gra ever. Nowy dodatek to „zagospodarowanie” kolejnego świetnego pomysłu/gry w rodzaju dawnego Industry Giant. Ale jak się ma taką bazę jak Cities Skylines (prawdziwy, pierwszy z prawdziwego zdarzenia, symulator miasta) to można zrobić wszystko.|ps.Gra jest bdb zoptymalizowana, jak komuś tnie to widocznie cała kasę wydał na grafikę i na procesor i RAM nie starczyło -a to w tej grze podstawa.

Dodaj komentarz