City Interactive zatrudnia byłego marketingowca z EA

Jak donosi magazyn Puls Biznesu, City Interactive zatrudniło Jonathana Goddarda, marketingowca, który do tej pory zajmował się międzynarodowym PR-em w Electronic Arts.
Goddard od teraz odpowiedzialny będzie za reklamę gier polskiej spółki. Choć, jak sam mówi, do tej pory nie miał do czynienia z grami rodem z Polski, to „po kilku latach pracy w EA jest otwarty na nowe wyzwania”. Jak mówi:
City Interactive bardzo szybko się rozwija. Jestem szczęśliwy, że wezmę udział w tym procesie. To dla mnie świetna okazja, by wesprzeć firmę w tak ważnym dla niej okresie, który będzie obfitował w znakomite gry.
Jak dodaje prezes City Interactive, Marek Tymiński:
Przyjście Jonathana jest częścią naszej zdecydowanej, globalnej strategii, mającej na celu wzmocnienie marki firmy na światowym rynku. Jonathan wesprze nas już na targach E3, gdzie zamierzamy pokazać dwie z naszych nadchodzących gier.
Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “City Interactive zatrudnia byłego marketingowca z EA”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
City Interactive nadal się rozwija. Po otworzeniu kilku nowych studiów i obietnicy wejścia na rynek gier mobilnych, rodzima firma postanowiła zatrudnić specjalistę od marketingu światowej klasy – człowieka, który wcześniej odpowiedzialny był za PR w EA!
No i na zdrowie.
No widze że jak tak dalej pójdzie to bedziemy mieli swoje odpowiedniki zachodnich gigantów 😉
Oby tak dalej CI 🙂
I bardzo dobrze. Choć, niech polscy producenci gier, wojują na swiatowych rynkach bo przedstawiciele z kręgu film / muzyka nie mają szans.
Bo do zrobienia dobrej gry potrzebny jest zapał i talent a do zrobienia filmu w pizdu kasy. Dlatego najlepsi Polscy specjaliści wyjeżdżają do Hollywood. W muzyce na świecie dominuje kicz. Nie chodzi o zrobienie arcydzieła tylko wypromowanie jakiejś głupawej gwiazdeczki dlatego prym w tym wiedzie Anglia i USA które przez wiele lat wyrabiały swoją markę.
Super, ale uwazam, ze powinni lekko przystopowac z kupnem coraz to nowszych osob, a skupic sie na tworzeniu gier. Choc i tak swietnie, ze zauwazyli, jak waznym punktem tworzenia gry jest jej reklama.
Ciekawe jakie to wilekie produkcje nadchodza, ze CI zaczyna powaznie planowac ich przyszla reklame. Do E3 nie tak znowu daleko, wiec dowiemy sie juz w krotce. Sniper nie byl gra wybitna, ale osiagnal sukces finansowy, wiec spodziewalbym sie kontynuacji. Do tego jakis nowy tytul, rowniez z 'niebudzetowej’ klasy. Robi sie ciekawie.;)
Zycze CI wszystkiego co najlepsze, a przede wszystkim pokory. Oby zajeli sie bardziej wartosciowych gier, niz liczeniem pieniazkow. Niech nie zapomna, ze Mass Effecta jeszcze nie skonstruowali.
tworzeniem bardziej wartosciowych gier*
Trzeba przyznać że polscy deweloperzy coraz śmielej wkraczają na światowe rynki. Oby tak dalej i oby wreszcie poziom produkcji wkroczył na wysoki pułap bo każdy z naszych deweloperów co najmniej raz już pokazał że można.|Jeszcze tylko żeby nasze społeczeństwo wreszcie zrozumiało że po gry się idzie do sklepu a nie na torrenty ale cóż, pomarzyć można.
Mikka „Bo do zrobienia dobrej gry potrzebny jest zapał i talent a do zrobienia filmu w pizdu kasy.”Wiesz jak to brzmi ? Jakby do robienia dobrych gier nie potrzeba było w pizdu kasy a do robienia filmow wystarczyla sama kasa. Tak nie jest. Kasa jesy potrzebna i tu i tam. Jakosc twórców to osobna kwestia ale mozna czytac to tez tak – że im wiecej amsz kasy tym mzoesz wynajac lepszego tworce.
@wilkwilk – ze niby CI brakuje pokory?
No no, ciekawe jak tam się pokażą na E3.
No pokażą nową odsłone combat wings
No i fajnie. Powodzenia City Interactive!