City of Brass: Twórcy BioShocka zapraszają na przygodę w baśniowym klimacie [WIDEO]
![City of Brass: Twórcy BioShocka zapraszają na przygodę w baśniowym klimacie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/96549a6a-c9f9-4dcc-bd6b-79e4c79c0f45.jpeg)
City of Brass, pierwszoosobowy roguelike studia Uppercut Games (utworzone przez ludzi, którzy pracowali choćby przy dwóch pierwszych odsłonach serii BioShock), zadebiutował właśnie na PC, PS4 i XBO. Dlatego nie dziwi fakt, że do sieci trafił okolicznościowy zwiastun. Materiał ten, choć krótki, całkiem udanie prezentuje esencję rozgrywki. Ta ostatnia przede wszystkim składa się z licznych pojedynków, eksploracji środowiska i drobnych sekwencji platformowych. We wszystkich trzech elementach ważną rolę odegra posiadany bicz. Ulubiona zabawka Indiany Jonesa pozwala ogłuszać wrogów, pomaga w omijaniu pułapek czy wreszcie umożliwia dotarcie do (na pierwszy rzut oka) niedostępnych miejsc. City of Brass zebrało wiele pozytywnych opinii podczas pobytu we wczesnym dostępie na Steamie – teraz premierową wersję zakupimy za około 80 złotych.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “City of Brass: Twórcy BioShocka zapraszają na przygodę w baśniowym klimacie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Próbowałem w to grać 😀 na piracie oczywiście bo zawsze tak testuję gry (jeżeli nie mają dema albo coś co w tych czasach to rzadkość) żeby sprawdzić czy rozgrywka mi się spodoba albo czy mi pójdzie na stareńkim lapku 😀 oglądany gameplay nie oddaje samej rozgrywki jak i wrażenia z gry itp itd. To jest rzeczywiście roguelike w świecie baśniowym jednak – sterowanie troszkę toporne a sama gra piekielnie trudna w dalszych etapach a rozpoczynać grę z tego samego miejsca będziecie WIELOkrotnie
ogólnie gra bardziej dla hardkorów mi się wydaje. Porównać mógłbym do Dead Cells w 3D tylko tam błędy jako tako są wybaczane. Tutaj nie 😀
aha i jeszcze jedna uwaga (czemu nie ma edycji komentarzy w tych czasach na CDA? w konkursach mogłoby być wyłączane przecież) rozgrywka jest ważna z punktu czasu 😀 macie ograniczoną ilość czasu na przejście do kolejnego poziomu 😀 takie dodatkowe „ułatwienie” 😀
Nie wiem jak gra, ale ten trailer jest zwyczajnie słaby.
@DDragon|I dlatego właśnie omijam te tzw. „Rogaliki” szerokim łukiem.