Civilization VI: Fenickie okręty na horyzoncie! [WIDEO]

Civilization VI: Fenickie okręty na horyzoncie! [WIDEO]
Marzysz o potężnej flocie? Nowa frakcja jest właśnie dla ciebie.

Kolejny tydzień, kolejna frakcja do Civilization VI: Gathering Storm. Fenicjanie będą nie do pokonania, jeśli zdołają zająć silne pozycje przy akwenach wodnych. Nadbrzeżne metropolie, znajdujące się na tym samym kontynencie co stolica, zawsze będą w pełni lojalne. Ponadto osadnicy mają więcej punktów ruchu i zwiększony zasięg widzenia, jeśli przebywają na okrętach. Nie ponoszą też dodatkowego kosztu za okrętowanie i wyokrętowanie. Fenicjan poprowadzi Dydona. Jej zdolność generuje dodatkowe miejsce na szlak handlowy za zbudowanie placu rządowego, a także za kolejne postawione na nim budynki. Dodatkowo po ukończeniu specjalnego projektu władczyni może przenieść stolicę do wybranego miasta z kothonem, czyli dzielnicą zastępującą port. Struktura jest o tyle ciekawa, że wszelkie jednostki morskie znajdujące się w jej zasięgu odzyskają pełnię zdrowia w ciągu jednej tury. Skoro już mowa o flocie, zasilą ją diery, będące potężniejszymi wersjami galer. Oprócz większej siły ognia chronią też przyjazne jednostki kupieckie przed złupieniem.

Poniżej możecie podejrzeć w akcji zaprezentowaną ostatnio Turcję.

3 odpowiedzi do “Civilization VI: Fenickie okręty na horyzoncie! [WIDEO]”

  1. Marzysz o potężnej flocie? Nowa frakcja jest właśnie dla ciebie.

  2. Robotnicy mają limit użyć, dlatego nie da się ich zautomatyzować. Dystrykty to akurat nie jest zły pomysł, w końcu trzeba rozbudowę miast planowac i specjalizować. No i sam sobie jesteś winny, że wybrałeś upośledzoną wersję, która nie ma Rise&Fall 😛

  3. @demilisz oba te pomysły są fatalne, ponieważ w porównaniu do civ V dostajemy masę mikrozarządzania, które jest irytujące. Jak masz już 10-15 miast to zwyczajnie nie chce ci się siedzieć kilka minut, aby wszystko ogarnąć w jednej turze.

Dodaj komentarz