Code Vein: Mimo mieszanych recenzji gra sprzedała się bardzo dobrze
O przyszłość tytułu nie musimy się więc chyba martwić.
„Wampirze Soulsy” od Bandai Namco na etapie zapowiedzi wzbudziły niemałe zainteresowanie wśród fanów gatunku, prezentując ciekawe spojrzenie na – zdawało się – temat, w którym powiedziano już wszystko. Po premierze okazało się niestety, że Code Vein jest „jedynie” niezłe, a niemało osób grą było po prostu rozczarowanych.
Nie zmienia to faktu, że tytuł zgromadził wokół siebie całkiem sporą społeczność. Jak donosi wydawca, od września sprzedano już ponad milion kopii produkcji (pozostając w gatunku – podobny wynik Demon's Souls osiągnęło po dwóch latach na rynku, oczywiście przy nieporównywalnie słabszym marketingu; ot, taka ciekawostka).
Dearest Revenants, we’d like to raise a glass of our finest blood to you. Thank you for making #CodeVein a success! pic.twitter.com/Un5JTl5dpx
— Code Vein (@CodeVeinGame) February 4, 2020
Warto przypomnieć, że od kilku dni dostępne jest już pierwsze DLC do Code Vein, Hellfire Knight.