Command & Conquer 4 – długi gameplay [WIDEO]
![Command & Conquer 4 – długi gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/bce7f321-43f8-411f-a3ba-ec7ae827f776.jpeg)
W sieci pojawił się jeden z pierwszych filmików przedstawiający rozgrywkę w Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, która ma być zwieńczeniem sagi o Tyberium. Możemy na nim zobaczyć całą misję Transport Down.
Filmik z Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, opatrzony komentarzem głównego projektanta gry, Sama Bassa, znajdziecie poniżej. Jest co oglądać!
Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “Command & Conquer 4 – długi gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W sieci pojawił się jeden z pierwszych filmików przedstawiający rozgrywkę w Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, która ma być zwieńczeniem sagi o Tyberium. Możemy na nim zobaczyć całą misję Transport Down.
cudo
piękne, stare jednostki z Tiberium Sun
Gra wygląda jak skrzyżowanie Red Alert 3 z Tiberium Wars oraz Dawn Of War 2.
Już nie mogę się doczekać, w Tiberium Wars zagrywałem się non-stop przez dwa miesące, a ta gra jest jak TW do kwadratu!!!
Szok. Jestem fanem C&C, ale sam nie wiem co myslec o tym sposobie rozgrywki. Z kolei caloksztalt przypomina mi Halo Wars.
Juz widze podswietlenia dla każuali ;/|Te pole na ktorych mozna budowac i podswietlenia jednostek.|Graficznie nawet fajnie bardziej podchodzi pod C&C 3 niz RA3 i dobrze.|Dziwne troche te „chodziaki” jak z SW|I gdzie oni wywalili mapke ;/ to w ogole nie potrzebne.
Jak dla mnie to wygląda totalnie żałośnie o_O Trójka mi się podobała w miarę, ale jakoś przeszedłem całą grę. Tutaj jednostki… wyglądają dziwnie. Główna baza która się porusza…. jednostki wyglądają totalnie zbyt futurystycznie ale w złego tego słowa znaczeniu. Podświetlanie, też nie wiem po co komu. Chyba pozostane przy swoim po prostu ulubionym Red Alert 2…
Ta futurystyczność nie jest z nikąd. Warto zobaczyć jak wyglądał Tiberium Sun, część jednostek w 4 jest żywcem przeniesiona z TS.
Mam mieszane uczucia. Mapa ma klimat Tiberium Wars, jednostki zbyt futurystyczne, ale jakiś potencjał mają… Gameplay inny niż wcześniej, lecz wygląda ciekawie… Całość niestety trochę cuchnie Red Alertem 3, który był według mnie porażką. Za mało duszy genialnego arcydzieła jakim było TW. Ale może być nieźle. Mam też nadzieję, że te debilne podświetlenie będzie można wyłączyć.
Ujmę to tak: grafika może być, rozgrywka… eeee, jak wyjdzie to się zobaczy ;- , dam jej szansę, TW i KW mi się podobały, poprzedniej gry z C&C – IMO – EA nie skrewiło, fajnie mi się grało ogólnie, więc może, MOŻE nie odwalą fuszery i tym razem… Co do target lines itp. – dość powiedzieć, że w RA3 szukałem opcji ich wyłączenia, zawsze je wyłączałem, od czasów starego TS-a. Zobaczy się grę w ruchu, to i się oceni.
Hmm jakoś design jednostek z Tiberium Wars mi się bardziej podobał.|Zobaczymy jak wyjdzie.
Wy wszyscy się podniecacie ostatnimi C&C mi zaś te nowości wcale nie przypasowały. Wolę troszkę starsze produkcję tej marki: Command & Conquer: Generals. Od kiedy tylko udało mi się wystrzelić pierwszego Nuka – pokochałem tą Grę 😀
Biorę udział w beta-testach. Nic konkretnego nie mogę powiedzieć, bo cały czas dochodzi dużo rzeczy (widać, że chłopaki pracują). Jedno jest pewne. Jeszcze nie było takiej gry. Rozgrywka jest całkiem inna niż w klasycznych eRTeeSach. Multi jest drużynowy i świetnie się sprawdza. Klasy się dobrze dopełniają. W rozgrywce nie ma momentów przestoju. Praktycznie od momentu zrzutu zaczyna się akcja. Co do futurystycznego wyglądu. Jest 2077r. i zobaczcie w trailerze jak wygląda Ziemie.
Dla fanów: pozycja obowiązkowa…|Dla pozostałych: omijać z daleka…
Mam bete i powiem że nie ma co spekulować… Część inna niż wszystkie ;p
Coś mi wygląda, że zrzynają gameplay z World in Conflict i z Dawn of Wara II.A C&C to akurat seria RTSów z dość klasycznym gameplayem i za to je lubiłem.Sorki, że prawie w każdym newsie o C&C4 narzekam na koncepcje gameplay’u, ale wiecie jak to jest jak ktoś zespsuje coś, co się tak bardzo lubiło…
DLa fanow: Szkode pieniedzy… lepiej sciagnac z neta dla samej fabuly (niereklamuje piractwa…) |Dla nowych: Niegraliscie w inne czesci? To w ta sobie mozecie gracTEz Mam Bete i mam caly czas 1 komentarz do tej gry… mianowicie Rozowe gow** na czarnym patyku…
Innymi slowy dla tych co nieogarniaja bedzie to jedna wielka klapa mojim zdaniem… ktora zniszczy serie C&C
Do tych co mają betę :|Mozna wyłączyc to podswietlenie mapy ? (tak jak w HOMM)
Jakoś nigdy mnie nie ciągła seria C&C i ta gra raczej tego nie zmieni. Wyświetlanie postaci które przekazują jakieś informacje/cele po prawej stronie przypomina mi to co było w SW:EaW. Ja czekam na R.U.S.E i jego wielkie mapy i porządne myślenie nad strategią i spryt by pokonać przeciwnika 🙂
To podświetlenie to miejsce gdzie można zrzucić MCVa, więc nie da się tego wyłączyć, bo nie będzie wiadomo gdzie możesz się zrespawnować. Przynajmniej na obecnym etapie produkcji. |Na razie gra prezentuje się bardzo dobrze, a mam nadzieję, że to dopiero początek i niczego nie schrzanią.
Ładna grafika, ale co do grywalności to nie jestem przekonany. Coś czuje, że nie będzie to ŻADNA konkurencja dla Starcrafta 2 który wychodzi mniej więcej w tym samym okresie.
Brak budowania budynków, zero rafinerii, jakieś klasy, Crawler który wypluwa jednostki w tempie ekspresowym, skalowanie spieprzone, kilka pomysłów zerżniętych z StarCraft2, rozgrywka nastawiona tylko i wyłącznie na multi (łącznie z ograniczeniem czasu rozgrywki), czyli praktycznie zniszczyli serię. W C&C nie chodziło nigdy o zdobywanie XP i poziomu konta w necie, chodziło o budowę bazy, zbieranie surowców i rozbudowę armii. Jak tak ma wyglądać przyszłość RTS, to wolę odpalić stare AOE i się dobrze bawić.
A co do wyglądu jednostek, w Red Alert2 już niektóre były groteskowe, w RA3 wygląd był śmieszny, ale tutaj niektóre są po prostu żałosne (np. cyborg commando NOD, albo flametank) a z tą obwódką wyglądają gorzej, widać że ludzie z EA nie mają pomysłów :/
red alert i 3 były lepsze.durzo lepsze