Command & Conquer: Tiberian Twilight: O co chodzi z tymi klasami? [WIDEO]
![Command & Conquer: Tiberian Twilight: O co chodzi z tymi klasami? [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/0b1602a4-8d03-4fc3-805e-a0fdd9b6fad5.jpeg)
Jednym z nowych pomysłów na rozruszanie gatunku RTS, na jaki wpadli twórcy gry Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, jest wprowadzenie tzw. systemu klas dowódców. Na czym będzie on polegał?
Wyjaśnia ta w postaci obrazkowej nowy zwiastun z Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, udostępniony przez Electronic Arts. Prezentuje on wszystkie trzy klasy, jakie można wybrać rozpoczynając rozgrywkę – Ofensywną, Defensywną i Wsparcia. W zależności od wyboru gracz dostaje pod kontrolę jednostki innego rodzaju, inaczej też wykonuje swoje zadania:
§
Czytaj dalej
-
Megabonk cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Już ponad milion graczy...
-
Ponad 2 miliardy zombiaków umarło ponownie w Dying Light: The...
-
Europa Universalis 5 całkowicie zmienia sposób prowadzenia wojen. Twórcy...
-
Hollow Knight: Silksong ukończony na saksofonie. Nie musieliśmy długo czekać na sfinalizowanie...
23 odpowiedzi do “Command & Conquer: Tiberian Twilight: O co chodzi z tymi klasami? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jednym z nowych pomysłów na rozruszanie gatunku RTS, na jaki wpadli twórcy gry Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, jest wprowadzenie tzw. systemu klas dowódców. Na czym będzie on polegał?
ta gra wygląda na..prymitywną.
BO taka jest 😛 w sumie prymitywna to i tak za malo powiedziane
Podoba mi się głos EVY Nodu. A z oceną gry wstrzymam się do premiery i ewentualnego kupna.
z przypadkowymi ludźmi gra się dość słabo może jak się jakieś clany pojawią będzie lepiej
Hm, osobiście jako fan C&C jestem bardzo negatywne nastawiony na grę, te RPGowe levelowanie, odblokowywanie jednostek… Wczoraj dostałem keya do bety i po 30 sekundach spędzonych w menu odechciało mi się grać :F
Nie wiem dlaczego ale strasznie mi to przypomina… wracrafta 3 w klimatach starcraftowych o0′
TKX za przypomnienie ze tego czegoś nie kupię.
lol 😛 tutaj sie to pojawiłm z 2 dniowym opuźnieniem bo na stronie C&C do której mam link na forum pod treścią już jest od właśnie tych 2 dni
no może być (zależnie jak zrobione) niezłe albo głupie
deawpl -> super. co to nas obchodzi??
Próbują naśladować DoW2/World in Conflict?? Dla mnie C&C ma być C&C bez żadnych dupereli. A poza tym chce Generalsa2. Może mieć nawet tylko ulepszoną grafikę i zbalansowanie Auror 🙂
proszę użytkowników o nie ocenianie tej gry przed premierą mnie też się ona nie podoba ale proponowałbym się wstrzymać
Z tego co czytałem z jednych wywiadów, twórcy chcą zrobić krok w przód, i zamiast dać nam typowe budowanie baz, to będzie coś w stylu World in conflict, tyle że tutaj te „Crawlery” trzeba będzie bronić, jeśli będziemy mieli dostawać nowe jednostki.Mam tylko nadzieje że seria po C&C4 będzie dalej kontynuowana. Nie jako Red alert, ale coś nowego.
@fartuess|No faktycznie C&C bez zadnych dupereli to Generals. Wiesz co mowisz wogole?
Pani lektor z GDI ma fajny, seksowny głos, ale jakoś nie pasuje do klimatu gry;). Imo, C&C 3 pozamiatało całą erteesową konkurencję, a czwórka zapowiada się jeszcze lepiej!
Kombinują jak koń pod górę. Ciekawe co z tego wyniknie.
myślę że na pre-orederach się dziś zarabia ;/ … coś ta gra mi się nie widzi … może przez to że zatrudniają ludzi z tą „pasją” do nauki ( by być w życiu kimś lepszym( i oni raczej nerdami są i siedzieli całe dzieciństwo przy książkach z ojcowską pasją do paska;p … a ludzie z prawdziwą pasja którzy potrafili stworzyć ten gameplay już chyba nie ma przy konsolach… a nawet jeśli tam są to pewnie inwestor mówi ale to ma mieć ladniejsz grafike ma się sprzedać i szybko znudzić bo zrobimy drugą część ….cdn
…cd albo WIEM WIEM EUREKA ZROBIMY DLC !… i nowa moda nastała … 😉
Jedyny C&C który był naprawdę super, dla mnie… Czyli gracza nie związanym z serią…|Był General’s i Zero Hour 😀 …|Ja bym chciał żeby powstała 2 cześć. Bo to był naprawdę super RTS…
Edit/ Coś mnie się na „super” zebrało 😀 .
lubię działać jako w wsparcie jeśli to możliwe w grach, ale to kompletnie nie pasuje do szybki, zadziornych gier z serii C&C.
jak zawsze GDI a potem z ciekawości Nod 😉