Conan Unconquered: Pierwsze fragmenty rozgrywki z survivalowego RTS-a [WIDEO]

Conan Unconquered: Pierwsze fragmenty rozgrywki z survivalowego RTS-a [WIDEO]
Twórcy podają jako źródło inspiracji m.in. polskiego Frostpunka.

Znane z książek Roberta E. Howarda uniwersum Conana zaznaczyło w ostatnim czasie swoją obecność w świecie gier przede wszystkim za sprawą Conan Exiles. Tym razem jednak będziemy mogli zatopić się w nie z zupełnie innej perspektywy. Wystarczy spojrzeć na dorobek twórców Conan Unconquered, by nie mieć wątpliwości, czego możemy się spodziewać. Dość wspomnieć, że studio Petroglyph tworzą m.in. twórcy serii Command & Conquer, a w swoim dorobku mają dla przykładu Star Wars: Empire at War.

Ich najnowsza produkcja ma łączyć elementy klasycznych RTS-ów z mechanikami tower defense. Głównymi inspiracjami dla twórców był Frostpunk i They Are Billions, możemy więc spodziewać się budowania twierdzy i szkolenia armii w celu odpierania ataków dzikich hord Hyborii. Jak nietrudno się domyślić, każda sekunda rozgrywki będzie na miarę złota (i innych surowców), zaś każdy kolejny najazd będzie niebezpieczniejszy od poprzedniego. Gra ma pozwolić zarówno na samotną zabawę, jak i współpracę z towarzyszem. Conan Unconquered ukaże się w drugim kwartale 2019 roku.

O tym, jak będzie wyglądała rozgrywka, opowiadają najlepiej sami twórcy, ilustrując swoje słowa fragmentami z samej produkcji:

7 odpowiedzi do “Conan Unconquered: Pierwsze fragmenty rozgrywki z survivalowego RTS-a [WIDEO]”

  1. Twórcy podają jako źródło inspiracji m.in. polskiego Frostpunka.

  2. To jest genialne uniwersum na grę w stylu W3…hmm… fajnie jakby CDProjekt się za to wziął 🙂

  3. W sumie liczyłem że będzie normalna kampania z podbijaniem ziem wroga ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

  4. Te animacje i system kolizji wyglądają okropnie drewniano. Wątpię, by to szczególnie zmienili po alphie, więc obawiam się kaszany :/

  5. Jeden z moich ulubionych uniwersów. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś dobrego.

  6. ee Raczej nie. Pograł bym Conana w grze z gatunku visual novel jak TALETALE robi(ł) albo lepiej w takiego RPGa jak CD PROJECT robi. Ale by to było dobre, ale by urwał.

  7. Jestem naprawdę ciekaw w jaki sposób Petroglyph to spartoli tym razem.

Dodaj komentarz