10.03.2019
Często komentowane 17 Komentarze

Control: Jesse Faden i jej nadnaturalne zdolności [WIDEO]

Control: Jesse Faden i jej nadnaturalne zdolności [WIDEO]
Remedy ujawniło kilka nowych szczegółów.

Control to bez wątpienia jedna z najbardziej wyczekiwanych premier 2019 roku. Dzieło studia Remedy Entertainment (Max Payne, Alan Wake, Quantum Break) trafiło na okładkę kwietniowego wydania magazynu Game Informer. Dzięki temu możemy nie tylko zapoznać się z porcją nowych informacji, lecz także rzucić okiem na ciekawą prezentację.

Zacznijmy on nowych szczegółów. Mikael Kasurinen, reżyser gry potwierdził, że Control zostanie wzbogacone popremierowymi dodatkami. Sama „podstawka” zaoferuje nam sporo narracji i jeszcze więcej akcji. Fiński developer stawia na nieliniową rozgrywkę. Gracze przemierzają kolejne pomieszczenia Federalnego Biura Kontroli w poszukiwaniu różnego typu znajdziek, łamigłówek i sekretów.

Swoją drogą, już wcześniej dowiedzieliśmy się, że omawiany tytuł jest „w pewnym sensie” sandboksem, a opcjonalne treści (choćby misje poboczne) „kryją się dosłownie wszędzie”. Jak ujawnia Kasurinen, fabuła gry zaskoczy nas dużym zwrotem akcji. W grze natomiast nie uświadczymy multiplayera. Jeszcze w połowie czerwca ubiegłego roku wydawało się, iż Remedy pracuje nad trybem kooperacyjnym. Na liście brakujących elementów pojawiły się także mikrotransakcje oraz tryb Nowej Gry Plus.

Czas na materiał wideo. Filmik ujawnia nadnaturalne moce, które główna bohaterka gry, Jesse Faden wykorzystuje w potyczkach z licznymi wrogami. Potężne zdolności bazują głównie na telekinezie (rzucanie elementami otoczenia z użyciem siły umysłu, tworzenie ochronnej tarczy z pobliskich przedmiotów, krótkotrwałe przyśpieszenie ruchu, lewitacja). Do naszej dyspozycji oddano również telepatię (pozwoli na przejęcie kontroli nad umysłami oponentów) oraz prototypową broń, którą można stopniowo ulepszać.

Control pojawi się na PC, PS4 i XBO. Niewykluczone, że gra zagości kiedyś na Switchu.

17 odpowiedzi do “Control: Jesse Faden i jej nadnaturalne zdolności [WIDEO]”

  1. asasyn12334 10 marca 2019 o 13:10

    Od remedy biorę wszystko na premierę.

  2. Efekty fajne i w ogóle, ale gameplay póki co wygląda niesamowicie sztywno :/

  3. AestishPride 10 marca 2019 o 14:15

    „Control to bez wątpienia jedna z najbardziej wyczekiwanych premier 2019 roku.” Czy ja wiem, czy jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier, w sumie pierwszy raz słyszę o tej grze i nie wygląda jakoś szczególnie, a już było parę bardzo wyczekiwanych premier (RE2, Metro Exodus, DMC5) i inne są w drodze np. The Division 2, MK 11, RAGE, Sekiro i jeszcze parę większych i mniejszych tytułów, także podejrzewam, że ta gra przejdzie bez jakiegoś większego echa, albo będzie o niej głośno tylko przez chwile.

  4. @ Jeśli Twój tak wygląda to współczuję :/

  5. Eee, pomyłka. Nawet nie wiem jak.

  6. Mam nadzieje że wystarczy myszka i klawiatura do tej gry nie będzie trzeba podczepiać do pc pada i wymagania żeby nie były mocno wysokie

  7. fanboyfpsow 10 marca 2019 o 14:44

    Quantum break bardzo mi się podobało fabularnie no i świetny pomysł za serial wmontowany do gr. Zobaczymy czy fabuła będzie równie ciekawa. Co do gameplayu to nie spodziewam się jakichś rewelacji grafika taka sama jak w QB czyli w miarę ok.

  8. fanboyfpsow 10 marca 2019 o 14:46

    Najbardziej Martwi mnie to że gra znów nie będzie przetłumaczona i to spowoduje że będzie ona kiepsko się sprzedać w Polsce. w QB to bardzo przeszkadzało bo największe smaczki fabuły QB były zawarte w licznych tekstach które mogliśmy przeczytać w postaci maili listów itd więc kto zna słabo angielski nie ogarnie o co chodzi.

  9. wygląda nawet zacnie. oby nie zniszczyli jej kiepskim portem na PC

  10. Wygląda to to jak połączenie zapomnianego już Second Sight i InFamousa. I jedno już wiem na 100% : ja to chcem !

  11. Hoho wrócił syn marnotrawny. Co się stało? Po sukcesie singli (GoW i Spider-Man) a porażce gier stricte multiplayerowych/coopowych(Anthem i F76) ktoś się nawrócił 😀

  12. kamil999666 10 marca 2019 o 18:50

    A co się miało stać, remedy zawsze robiło gry singiel więc z czego niby mieli by się nawrócić. Wersja na switch jest tak prawdopodobna jak śnieg w lipcu. Starszy QB na tym samym silniku nawet na dużo mocniejszym xboxieone wyciąga zaledwie 720p/30 czyli switch musiał by każdą z tych liczb obciąć jeszcze o połowę jak nie więcej. To już poniżej jakichkolwiek standardów, ewentualnie wersja cloud jak AC:O i RE:VIII

  13. Np. Po skończeniu Quantum Break mieli odejść od gier stricte singleplayer tłumacząc rosnące koszta takich produkcji?

  14. @Loctus|A tobie to o co właściwie chodzi?

  15. kamil999666 11 marca 2019 o 12:15

    A ja mam w domu szafę złota, robili i robią gry singiel więc jaki „syn marnotrawny” (chyba nie rozumiesz to ten zwrot oznacza) i z czego się „nawrócili” ?

  16. Loctusowi zapewne chodziło o anonsowaną przez Remedy zmianę polityki studia. Przebąkiwali o tym, że gry nastawione na SP są zbyt drogie w kosztach i nawet przy dobrych rezultatach artystycznych, wynik finansowy bywa nieadekwatny do poniesionych kosztów. Ich najnowsze dzieło Control miało właśnie być mariażem gry narracyjnej z co-opem, miał być tryb wielosobowy itd. Po to zatrudnili rok czy półtora roku temu speców od rozgrywki wieloosobowej. Chyba coś jednak nie pykło, skoro Control będzie pełnoprawnym SP.

  17. fanboyfpsow 11 marca 2019 o 19:23

    @xelar dokładnie. Chyba miesiąc lub 2 temu był o tym news.

Dodaj komentarz