05.07.2019
11 Komentarze

Control: Pokaz możliwości technologii RTX i przewidywany czas gry [WIDEO]

Control: Pokaz możliwości technologii RTX i przewidywany czas gry [WIDEO]
Agentka Faden zostanie z nami mniej więcej tyle, co pewien pisarz.

W świetle ostatnich doniesień zwolennicy dzieł Remedy czekają zapewne przede wszystkim na najdrobniejszą choćby wieść o ewentualnej kontynuacji przygód Alana Wake’a, ale muszą jeszcze uzbroić się cierpliwość. Męki oczekiwania będą mogli osłodzić sobie przygodami Jesse Faden. Choć autorzy już teraz otwarcie mówią, że w planach są dwa dodatki, podstawowa wersja Control i tak dostarczy przyzwoitej porcji rozgrywki. W rozmowie z serwisem Gamingbolt Mikael Kasurinen i Brooke Maggs z Remedy poinformowali, że ukończenie głównej kampanii i „kilku zadań pobocznych” powinno zająć przeciętnemu graczowi od 15 do 20 godzin, czyli (zgodnie z danymi howlongtobeat), mniej więcej tyle, co w przypadku pierwszej części Alana Wake’a. Na koniec zapraszam do obejrzenia przygotowanego przez DualShockers filmiku:

Premiera na PC, XBO i PS4 27 sierpnia.

11 odpowiedzi do “Control: Pokaz możliwości technologii RTX i przewidywany czas gry [WIDEO]”

  1. Agentka Faden zostanie z nami mniej więcej tyle, co pewien pisarz.

  2. Gry od Remedy to MUST HAVE. Preorder już dawno złożony xbox one x już czeka.

  3. A będzie pudełkowa wersja Control na PC?

  4. Kupiłbym, ale nie ma w „jedynym właściwym” sklepie 😉 Może zatem kupię wersję na prosiaka.

  5. @Refty |Nie ma czegoś takiego „pudełkowa wersja gry na PC”. Jak już to pudełko z kodem, czasem jakieś pliki na płycie będą, ale pełnej i funkcjonalnej gry tam nie znajdziesz.

  6. Na PC chyba przesunęli premierę.

  7. Nie dość, że nie jestem w stanie oglądać tego nagrania bez mimowolnego szydzenia z memicznego „RTX ON”, to jeszcze framerate woła o pomstę do nieba tak głośno, że należałoby się zastanowić, czy aby nie mamy tu do czynienia z aktem wewnętrznego sabotażu. Kto normalny „chwali się” kompletnie położoną optymalizacją i na cholerę Remedy w ogóle sili się na implementację tej niedostosowanej do dzisiejszych możliwości sprzętowych technologii?

  8. @Shaddon, |Co prawda, to prawda. Wygląda to okropnie, szczególnie ten „efekt” tearingu. Ciekawi mnie czy NVidia płaci takim firom, aby na siłę implementowali te niedoróbki technologiczne, czy oni mają tak sami z siebie. W pierwszym wariancie jestem w stanie jeszcze ich zrozumieć, ale w każdym innym przypadku mogę tylko pacnąć się w czoło.

  9. tutaj pooglądajcie bo RTX jak narazie najlepiej zrobiony.|https:www.youtube.com/watch?v=4HMXUETUp-g

  10. Dalej bez języka polskiego u nas? Yoohoo i’m… żartuję, szkoda mi czasu nawet na pirata w takim wypadku, poczekam może ktoś zrobi spolszczenie i wtedy pewnie kupię. Jak nie to trudno, gra wygląda ciekawie, ale czekają ciekawsze tytuły.

  11. O, będzie kontynuacja Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy?

Dodaj komentarz