07.01.2011

Core Blaze: Zwiastun pełnego akcji MMO na nowym silniku Unreala [WIDEO]

Core Blaze: Zwiastun pełnego akcji MMO na nowym silniku Unreala [WIDEO]
Core Blaze to nadchodzące MMO autorstwa tajwańskiego studia Gamania. Jego mocną stroną ma być realistyczna fizyka oraz dopracowana grafika, co gra może zawdzięczać silnikowi Unreal Engine 3, a także zróżnicowanie stylów walki i działanie zespołowe. Core Blaze powinien spodobać się miłośnikom gier akcji, gdyż jego formuła ma czerpać z klasycznych, szybkich slasherów.

Dynamiczny system walki (na który zdecydowali się w tym roku m.in. twórcy DC Universe Online) stanowi miłą odmianę dla oldschoolowych MMO, opartych na motywie „wędrówki z ikonkami”. Co więcej, gra będzie darmowa.

Mocną stroną Core Blaze będzie dynamika cechująca nie tylko pojedynki, lecz całość rozgrywki. Sposób wypełniania zadań jest zależny od różnych czynników – od preferowanego przez nas stylu postaci po porę dnia i pogodę, które wpływają na poszczególne lokacje. Powodzenie w przechodzeniu przewidzianych dla czterech graczy instancji będzie warunkowane wzajemnym dopasowaniem sposobów walki. Im lepiej przystosujemy się do naszych żywych sprzymierzeńców, tym efektywniej cała grupowa „machina” będzie działać.

Co więcej, nie jesteśmy na stale przywiązani do broni, w której specjalizuje się nasza postać. Choć w późniejszej fazie gry będziemy musieli podjąć pewne decyzje, by wykrzesać z siebie maksymalny potencjał bojowy, cały czas będziemy mogli swobodnie przerzucać w ekwipunku łuki, miecze i tarcze, co ułatwi nam znalezienie grupy.

Premiera Core Blaze w bliżej nieokreślonej porze 2011 roku.

A tutaj gameplay, który pojawił się w sieci jeszcze pod koniec 2010. Widać na nim doskonale mocne strony Core Blaze, czyli zróżnicowane style walki oraz interakcję z otoczeniem, która może urozmaicić wykonywanie questów.

Gdyby gra była tak dobra, jak jej zapowiedzi to… WANT!

Dodaj komentarz