Counter-Strike: Global Offensive – pierwsze screeny

Wczoraj mieliśmy trailer, a dzisiaj screeny. Z okazji trwających właśnie targów PAX Prime Valve opublikowało garść pierwszych obrazków z zapowiedzianego niedawno Counter-Strike: Global Offensive.
Pierwsze screeny z Counter-Strike: Global Offensive znajdziecie oczywiście w naszej GALERII.
Czytaj dalej
37 odpowiedzi do “Counter-Strike: Global Offensive – pierwsze screeny”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wczoraj mieliśmy trailer, a dzisiaj screeny. Z okazji trwających właśnie targów PAX Prime Valve opublikowało garść pierwszych obrazków z zapowiedzianego niedawno Counter-Strike: Global Offensive.
Dlaczego w tytule pisze [WIDEO]?
A gdzie wideo?
http:www.youtube.com/watch?v=uIlPA8lGx1c&feature=related
Jak na silnik z 2004 roku, gra wygląda świetnie
Jak na 2011 rok wygląda to tylko na F2P. Valve wstyd, macie tyle kasy, a idziecie na łatwiznę.
Nie zapominajmy, że to nie jest jeszcze finalna wersja.
@kazubin, Valve idzie w grywalność i dostępność gry nawet na dość słabe komputery a nie grafikę. Gra i tak nie jest brzydka, przynajmniej według mnie.
lol po co screeny jak juz był trailer i gameplay spuźnili sie i cda i twórcy gry
Hmmm… myslalem, ze minie jeszcze troche czasu zanim wydadza ta gre, ale po takim ozywieniu wnioskuje, ze premiera nie bedzie tak odlegla. Jesli chodzi o grafike to jest na poziomie CoD i wystarczy. Na podziwianie lepszych widokow i tak nie bedzie czasu w grze stricte sieciowej.
Mi się tam podoba, a jak chce porządną grafe to mogę poczekać na BF3
@Professor|Oj polemizowałbym z tym. Modele broni i postaci z Black Opsa biją te tutaj na głowę. A wybuchy w CS:GO to lata świetlne do wybuchów w MW2.
@Xanoxis Kogo chcesz oszukac? Siebie czy innych? Sredniej klasy sprzet nie jest taki drogi.. A Gra wyglada jakby miala wymagania na komputer z 2006 roku.. Zal. Mogli sie postarac przy grafie zachowujac grywalnosc to korona z glowy by im nie spadla. Ciezko bedzie im przeniesc graczy z SC:S na nowego sc’a..
@Czechoslaw – pamietaj, ze w przeciwienstwie do CoDa silnik source wprowadza calkiem niezla fizyke. Dla mnie to tez ma duze znaczenie, bo widok poprawnej reakcji beczki na granat robi znacznie wieksze wrazenie niz bardziej szczegolowe modele postaci czy broni. @FxGda – bo tez komputer z 2006 roku nie bedzie mial problemow z uruchomieniem tej gry. Byc moze Ciebie pasjonuje to, ze BF3 bedzie mial wypasna grafike, ktora zjedzie nawet najsilniejsze komputery. Ale lepiej myslec mozgiem, a nie oczami.
Wole kupic gre na komputer niz komputer do gry. Nie zebym obawial sie, ze BF3 mi nie pojdzie (w wysokich odpali na pewno), ale moglibyscie dac sobie siana z krytyka takiej grafiki. Kiedy wychodzi nty zacofany technologicznie CoD to co chwile slysze argument o tym, ze to nie grafika najwazniejsza… Poza tym wiekszosc graczy CS i tak od chwili premiery bedzie przeszukiwac fora internetowe w poszukiwaniu configow, ktore jeszcze bardziej oszpeca grafike niz najnizsze detale w grze, ale dadza wiecej FPS.
Po co te kłótnie ? Ja będę grał w nowego CS i w nowego BF 🙂
@FxGdaRacje masz.Będzie ciężko prznieść z CS:S na nowego cs’a.Wiez po co oni to robią?Jak się mają brać to pożądnie,a nie jak dziadowsko :x.
Moim zdaniem tworzenie CS’a na nowym silniku jest pomysłem nietrafionym. Jego niesamowita grywalność wymaga właśnie z prostoty. Wydaje mi się, że wrzucenie lepszej jakości tekstur + dodanie kilku nowych broni oraz lepszej możliwości śledzenia statystyk jest zdecydowanie lepszym posunięciem.
@FXGda, ja nikogo nie oszukuję, spróbuj oszukać statystyki ze Steam. Valve ma dostęp do wszelkiej maści statystyk dzięki swojej platformie i korzystają z nich, tworzą gry adekwatnie wymagające sprzętowo. Valve może stworzyć grę obłędnie ładną, zobacz rekreację modu Dear Esther, JEDNA osoba zrobiła cuda z starego silnika Source. Ale nie chcę, idą w grywalność i przejrzystość. Gra przecież nie jest brzydka, dla mnie całkiem ładna.
Nawet nie wiesz jak Source jest elastyczny, może zawierać tekstury większe niż 2048×2048, ba, sporo większe. Ten silnik jest bardzo elastyczny.
@Xanoxis zgadzam się z tobą. Silnik Source to nie byle crap. Silnik poza tym jest używany przez 7 dobrych lat a w nowych produkcjach Silnik Valve może zabłysnąć
@carrot1906 Ja też. W tej chwili zbieram pieniążki na nowego BF’a, a CS:GO będzie kolejnym FPS’em na mojej półce. Teraz cały czas katuje starego cs’a i nie mogę od niego odejść:)
Mapy wreszcie wyglądają bardzo autentycznie, jak realne miejsca, a nie areny treningowe. O grafice się nie wypowiadam, CS ma ważniejsze elementy.
Co tam grafika. G R Y W A L N O Ś Ć. Chociaż i tak mi się podoba 😉
@Xanoxis, do starszych silników również można dać tekstury w wyższej rozdzielczości, tylko po co skoro dostają zadyszki? Source może wyświetlać nawet tekstury 4086 jednak ich obsługa przez ten silnik jest tragiczna. Bez dużej ilości pamięci na karcie jak i 64bitów nie ma co się bawić. Przy czym inne, nowsze silniki nie maja z tym problemów…
Mi CS się nie podoba, wielu ludzi mówi, że „ludzie grają w CS’a dlatego, że nie wiedzą, że są lepsze gry”…
Niesamowite – nowy CS w którym podmienione zostały tekstury i mapy uległy lekkiej przebudowie. Fani CS niewątpliwie będą zachwyceni – toteż niech zapłacą znowu!
@MeJKu, podasz dowody a nie słowa?
Dla mnie grafika nie jest najważniejsza, ważna jest grywalność, której nie będzie bo cs jest tak grywalny jak ET na amige.
Owszem. Grafa nie jest najważniejsza ale czasy się zmieniają. Też wole np stare porządne wormsy, niż te w 3D. Nowe nie zawsze oznacza lepsze. Ale jak już robią gierkę to mogli się postarać bardziej. Nie każdy silnik wchłania kompa tak jak crytek. Ile wyszło nowych gier gdzie sama grafa zraża do siebie na dzień dobry zanim pozna się jaka może być fajna grywalność. Taki remake CS’a to dla mnie odgrzewany kotlet i to mocno przesolony ale co z tego.. w końcu liczy się, że jest z Mac’a.
Inaczej: Co można poprawić w grze, która ma naprawdę fajną fizykę i ładnie wygląda? Zrobić grę z nowszą, gorszą grafą. Fizyki chyba nie będziemy ruszać bo jest spoko. Coś musieli zmienić, aby graczy przekonać do zakupu. Więc zmieniają grafę, która NIE WYSZŁA IM NAJLEPIEJ. Dlatego nie oderwę się od starego, poczciwego CS:S. Kapiszi?
@FxGda mogłeś napisać prościej, że nie lubisz serii robionych na wzór CoD4- do teraz… |Według mnie jak na tytuł w który zagrywa się prawie cała moja klasa powinien zostać odświeżony, albo zlikwidowany. Ja tam wielkiego sensu nie widzę i po 10 min ta gra robi się dla mnie nudna, nie ma w niej żadnego urozmaicenia (wolałbym by Vavle zajęło się Team Foresterem)
A co to jest CS??
Jeśli ktoś spodziewał sie rewolucji graficznej w grach Valve po CS’ie, to jest ignorantem, trollem albo skończonym durniem.SOURCE nie jest zły, a prawidłowo zastosowany, może zmiażdzyć niejeden „nowoczesny” silnik (IW Engine…)Skąd wiem? Bo sam moduję pod SOURCE i skoro nazywacie go gównianym silnikiem, to nie wiecie, o czym mówicie.BTW. Najbardziej nie podoba mi się to, że Valve robi wszystko, by nie pracować nad HL3/EP3.
@KadwaO Teraz dałeś koncert.. przestań wciągać mąkę staryy..nie wychodzi Ci to na dobre. Swoją drogą cała seria CoD jest dobra. Tylko ja to widzę jako kolejne epizody gry a nie nowe części. Powiedzmy.. takie dodatkowe misje. Czego oczekuję od gry, która na końcu ma cyferkę 2, 3 lub 4? Rewolucji. Przykłady: Hitman. Każda część jest inna i nikt nie narzekał, że każda część ma większe wymagania. Seria NFS. Tutaj silnik może jest ten sam ale fizyka zawsze jest inna..
Swoją drogą czemu Vavle nie robi HL3? Bo wie, że potrzebują innego silnika do tej gry. Chcą zrobić ten tytuł z hukiem. Dlatego skupili się na odświeżeniu CS’a i wydanie Portala 2. A czym się różni od pierwszej części? Są tylko i wyłącznie INNE misje. Silnik ten sam, grafa ta sama.. Jak dla mnie tytuł tej części powinien się nazywać Portal: Continuous. Vavle stoi w miejscu przy barbecue i odgrzewa swoje produkty. To są fakty.
nowy cs ? brzmi… kusząco xD ciekawe ile starych wyjadaczy 1.6 czy sourca sie na niego skusi.