Counter-Strike: Global Offensive – tryb Arsenal tworzony we współpracy z fanami

Na popularność Counter-Strike w dużej mierze wpłynął fakt, że gra startowała jako fanowski mod do Half-Life. Twórcy Counter-Strike: Global Offensive nawiązują do tradycji. Prace nad trybem Arsenal toczą się bowiem przy udziale autorów popularnego moda Gun Game do Counter-Strike: Source.
Tryb Arsenal będzie się dzielił na dwa warianty – Arms Race i Demolition. Ich implementacja oznacza stworzenie w Global Offensive dodatkowych ośmiu map do gry przez sieć.
Autorzy słynnego moda nie są jedynie konsultantami, lecz biorą czynny udział w tworzeniu trybu Arsenal. Jak mówi Michael Barr, główny projektant Gun Game:
Jesteśmy podekscytowani tym, że Valve zwróciło się do nas i pracuje z nami by upewnić się, że tryb Arsenal będzie najlepszą możliwą wersją Gun Game.
To miłe, że Valve nie zapomina o rodowodzie Counter-Strike.
Czytaj dalej
-
Megabonk cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Już ponad milion graczy...
-
Ponad 2 miliardy zombiaków umarło ponownie w Dying Light: The...
-
Europa Universalis 5 całkowicie zmienia sposób prowadzenia wojen. Twórcy...
-
Hollow Knight: Silksong ukończony na saksofonie. Nie musieliśmy długo czekać na sfinalizowanie...
8 odpowiedzi do “Counter-Strike: Global Offensive – tryb Arsenal tworzony we współpracy z fanami”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na popularność Counter-Strike w dużej mierze wpłynął fakt, że gra startowała jako fanowski mod do Half-Life. Twórcy Counter-Strike: Global Offensive nawiązują do tradycji. Prace nad trybem Arsenal toczą się bowiem przy udziale autorów popularnego moda Gun Game do Counter-Strike: Source.
No i to już jest coś. Jeśli uda im się zbalanować bronie to będzie się grało bardzo przyjemnie.
Valve pokazuje jaki ma szacunek dla graczy i czapki z głów dla tych Panów że podjeli taką decyzję. Teraz mozna powiedzieć że gra jest robiona przez graczy dla graczy. Myślę, że każda firma produkująca gry powinna się konsultować z graczami i zaangażowanymi osobami w rozwój danych tytułów – modderów, pro gamerów itp.
@luczador – Chciałbym zobaczyć EA (takie Activi$ion, czy Ubisoft postępują podobnie), które konsultuje powstającą grę z graczami. A co tu dopiero dopuszcza ich do prac nad tytułem! Jedyne co takie korporacyjne EA (etc.) potrafi to: a) spamować metacritic, b) uciszać „niewygodne” osoby na swoim forum, c) wypuszczać spyware (tzn. Origin) żeby jeszcze bardziej inwigilować klientów. Tak jak piszesz, to Valve powinno być przykładem jak powinna wyglądać relacja producent – wydawca – gracz.
Gram prawie od urodzenia w CS’a lecz proszę powiedzcie mi, o co chodzi z tym trybem i jak on funkcjonuję ? :$
Zawsze mówiłem że Valve ma szacunek dla swoich graczy, inni deweloperzy/producenci mogą sie od nich uczyć.
@Blaadee – startujesz z crapowatą bronią typu mały pistolecik i za każdego killa (ewentualnie co parę killi z owej broni) dostajesz następną broń. I tak do wyczerpania zapasów. Kto pierwszy uzbiera wszystkie bronie ten wygrywa.
Ja bym chciał jakiś tryb w stylu że wszyscy gracze dostają tą samą losową broń co rundę. byłby fun gdyby wszyscy mieli np. m3 albo tmp