Crash Bandicoot N. Sane Trilogy: Reklamy rimejków gier z lat 90. w stylu lat 90. [WIDEO]
Kto nie lubi przerośniętych, futrzastych kostiumów?
Fani Crasha w minionym tygodniu mogli strzelić sobie selfie z aktorem noszącym wielki strój maskotki PlayStation. Teraz ten sam kostium został wykorzystany do nakręcenia reklamy wyglądającej jak sprzed 20 lat. Jej opis przypomina, że Crash Bandicoot N. Sane Trilogy – zbiorczy remake trzech gier z maskotką PlayStation autorstwa studia Naughty Dog – już 30 czerwca wyjdzie na PS4, gdzie zostanie wzbogacony między innymi o możliwość gry Coco Bandicoot i rozdzielczość „Fur-K”.
Czytaj dalej
-
PlayStation Wrap-Up 2025 już dostępny. Zobacz swoje statystyki i odbierz...
-
The Outer Worlds i Ancestors: The Humankind Odyssey znikną z GOG.com....
-
1The Alters z dodatkowym poziomem trudności, nową misją i masą usprawnień....
-
2Sejm zabiera się za lootboksy. Jest wniosek o nowelizację ustawy o grach...

Rozdzielczość Fur K – na to czekam 😛
Gdzie najtaniej (będzie) można kupić?
@Rathek|Ja na razie czekam, czy wyjdzie kolekcjonerka, ale można znaleźć oferty za 140 zł – wersja pudełkowa.|Nie mogę się doczekać. Swoją drogą MS też by się taka maskotka przydała, ale łapy precz od Ori.
Na przykład ja nie lubię.
czekam.