Create: EA odpowiada na LittleBigPlanet… kopią LittleBigPlanet
Pod kreatywnym tytułem kryje się kreatywna treść – jak głosi opublikowana dziś informacja prasowa Create ma być aplikacją, która „korzysta z wyobraźni całej rodziny, by stworzyć nowe sposoby na wspólną rozrywkę, która jest jednocześnie zabawna i stanowi wyzwanie”. §
Jak mówi Harvey Elliott, główny menadżer studia EA Bright Light, gdzie Create powstaje: „Chcieliśmy stworzyć grę, którą cała rodzina będzie mogła odkrywać [..] i razem rozwiązywać wyzwania, gdzie wszystkie pomysły są dopuszczalne, a jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia”.
Zabawa ma polegać na tym, że gracze będą sami tworzyli lokacje, do których będą mogli dodać określoną liczbę interaktywnych elementów i obiektów – dodatkowo w pakiecie znajdzie się zestaw plansz przygotowanych przez twórców. Pierwsze screeny przedstawiają np. rower wyskakujący na rampie, można więc spodziewać się, że edytor zamieszczony w Create będzie wykorzystywał model fizyki do tworzenia takich właśnie wyzwań (np. przeskocz wspomnianym rowerem przez osiem beczek), całość kojarzy się z hybrydą LittleBigPlanet i Incredible Machines.
Grze towarzyszyć będzie oczywiście cały moduł społecznościowo-sieciowy – będzie można dzielić się stworzonymi poziomami z innymi użytkownikami, którzy takie etapy będą mogli również „remiksować”. Słowem – wiele zabawy dla całych zastępów każuali.
Premiera w listopadzie 2010 na PC, PS3 (ze wsparciem dla Move), X360 i Wii. Super!
Pierwszy trailer – poniżej:
Czytaj dalej
-
Silent Hill f dostał nowy tryb. Ucieszy tych, którym nie podobała się...
-
Red Dead Redemption na Xboksie, Switchu 2 i za darmo dla abonentów...
-
Phil Spencer gratuluje Steamowi. „Przyszłość oparta na wyborze to fundamentalna wartość...
-
Ubisoft zostanie sprzedany? Firma wstrzymuje obrót akcjami oraz publikację wyników...
27 odpowiedzi do “Create: EA odpowiada na LittleBigPlanet… kopią LittleBigPlanet”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Kolejna „kopia” od EA – po Resident Evil w kosmosie (Dead Space), po każualowej Forzy (Need for Speed: ProStreet) i niemal-Gridzie (Need for Speed: Shift), po klonie God of War (Dante’s Inferno), kolejna gra Elektroników, która jest „prawie” jak inna. Create!
jak shifta można porównać do grida? shift to niemal symulator, a grid modelem jazdy przypomina arcade
Nie powiem, interesujące ^^
Taki LittleBigPlanet na PC:)
normalnie… wystarczy mieć trochę wyobraźni i nie być ograniczonym.
Dlaczego zaraz do LBP dla nieśmadomych pomysł na LPB nie był wcale aż taki oryginalny żeby zaraz gre która ma podobną mechanike do niej przyrównywać przecież pełno było gier podobnego typu tyle tylko że nie były to gry na konsole, ale zwykłe gierki przeglądarkowe.
eh to bedzie sam edytor i chyba to tylko bedzie tak ukladasz klocki i spada cus.
Ja tam nie marudzę 😀 Create! może być całkiem ciekawe.
Jak dla mnie to nie będzie coś jak Little Big Planet. To mi wygląda na grę o tworzeniu tzw. reakcji łańcuchowych. Ale już widze, że na PC nie wyjdzie 🙁
Supcio!Pewnie kupię:)
LBP jakoś nie przypadło mi do gustu…może ze względu na inne, bardziej trafne we mnie gry jak Killzone 2, Dante’s Inferno czy Skate 2…z LBP2 jeszcze raz spróbuję. 😉 Co do Create….szkoda gadać. Ale PCtowcom też się należy.
ciekawe jaki ps3’owiec kupi se create skoro ma LBP. Myśle że najlepsza sprzedasz będzie na PC i… Wii
Little Big Planet na PSP było świetne, może EA wykorzysta ten sposób jeszcze bardziej kreatywnie
Trailer zapowiada grę obiecująco. Ciekawe tylko, czy sama rozgrywka nie będzie zbyt prosta?
Super giera 😀 Na pewno zagram !
LBP na PC !!! [beeep] Yea, Sony.
„Chcieliśmy stworzyć grę, którą cała rodzina będzie mogła odkrywać”…Ta jasne ale moja rodzina nie lubi gier komputerowych -_-
Ciekawe kiedy skopiują Patapony 😛
ehhh nędzna kopia
Super, bede mial LBP na X. Oby z obsluga Natala.
> „Create!”Słodki sarkazm, Hut.
Co będzie następne? Widać że ich wszystkie gry robione są tylko dla pieniędzy ;/
LittleBigPlanet + Incredible Machines + …Scribblenauts. :)Jestem pewien, że takie tytuły wyznaczają kierunek, jaki branża obierze w najbliższych latach. Wirtualna rozrywka nie musi być tak schematyczna, umowna i odtwórcza, jaka de facto jest. Gra może być złożonym multimedialnym doznaniem, angażującym na multum różnych sposobów – może być jak wielka zabawka z milionem części i sposobów, by się nimi bawić. PS.|Trochę zalatuje kopią, ale mniej niż każdy kolejny FPS…
jedyny plus ze na pc bedzie 😀
Podobieństwa do LittleBigPlanet to tu zbytnio nie widzę, raczej podróba Incredible Machines.
moim zdaniem to przypomina serię crazy machines
Zgadzam się, wyjątkowo nędzna kopia. Ale przynajmniej obsługuje Move! 🙂