CryEngine w wersji 3.4, potrafi generować dziwnych obcych [WIDEO]
![CryEngine w wersji 3.4, potrafi generować dziwnych obcych [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/b87e8b20-a18c-455b-9a72-f07eb907cf03.jpeg)
Studio Crytek uaktualniło swój silnik CryEngine do wersji 3.4, udostępniając wszystkim posiadaczom licencji na wykorzystanie tej technologii darmową łatkę m.in. zmieniającą teselację pod DX11 czy sposób cieniowania szklanych obiektów. Wszystkie te atrakcje przedstawia filmik z dziwnymi kosmitami w roli głównej. Czy to nowi przeciwnicy z Crysisa 3?
CryEngine w wersji 3.4:
Czytaj dalej
82 odpowiedzi do “CryEngine w wersji 3.4, potrafi generować dziwnych obcych [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@Moooras nie obawiaj sie, zadna gra nie bedzie tak wygladac. Teraz nie robi sie gier pod PCty, a konsola nie poradzi sobie z 10% nowych ficzersow. Tesselacja, cienie… moze za 30 lat na bieda konsolach.
Jeżeli tak mają wyglądać gry przyszłości to nie mogę się już doczekać.
To jest ta sama prezentacja, co zaprezentowana miesiąc temu. |Dalej nie robi to takiego wrażenia jak FB2, albo techdemo UE 3.9.7(przestarzałym już przecież) „Samarytanin”.
@KenzoPL… No nie przesadzaj, jeżeli to by było na konsole nowej generacji, to byśmy taką grę zobaczyli za półtora roku, lub wcześniej. Przecież Crysis 2 od jedynki grafiką niewiele się różnił, a gdyby taki skok graficzny zrobić ponownie, to byśmy mieli grę która na maksymalnych poszłaby u 0,01% normalnych graczy. Za 30 lat to gry będą jak w realu, i to jeszcze wyświetlane w formie hologramu, a Kinect będzie wykrywał pojedynczego włosa.
@KenzoPL – twój komentarz jest całkowicie bezpodstawny. To co widzisz na tym filmiku i pary innych (Frostbite2, UE3.975) to jest przedsmak tego co będzie na nowych konsolach ze 1-3 lata.|@GalenMarek – nie bądź takim optymistą, coraz trudniej będzie zrobić coś lepszego. Albo coś ludzie wymyślą coś przełomowego (np: wprowadzą Grafen), albo będziemy płacić słono za lepsze efekty.
Ludu nie wiem jak wy sądzicie ale kosmici, z pierwszej części były średnie z drugiej fajne jeśli chodzi o stylistykę (inteligencji brak). Jeśli to będzie część 3 to ja dziękuje fizyka spoko lecz kosmici to tragedia. |Jak wy sądzicie?
Niesamowity silnik. Jeszcze pare lat i będzie ciężko odróżnić grę od filmu.
Raczej lepszy niż frostbite2. Grając w kryśkę 2 na niskich nie mogłem uwierzyć, że to gra.
Nie wiem, czy to możliwe, ale… ta muzyka… piękna… I wiecie co mi przyszło do głowy?Remake Gothica I a później II na silniku CryEngine… Ta gra byłaby ideałem… PRZY TAKICH współczesnych możliwościach można byłoby zrobić niesamowity klimat, a ja wyobrażam już sobie te wodospady przy obozie na bagnach wygenerowane na CryEngine3 – śliczne… A bariera?To byłoby cudo.
Niech Pirancha Bytes zrobi odświeżenie Gothic I i II na tym silniku Oto i moje mażenie
Widzałem ten filmik na YT 2 miesiące tamu ale piękna ta grafika
Niech Pirancha Bytes zrobi odnowienie Gothic I i II Noc Kruka z użyciem tego silnika.|Oto i moje marzenie.|Przygoda stała by się jeszcze bardziej epicka!
Zobaczymy co City Interactive wyciągnie z „zapłakanego silnika”.
-Idziesz na dwór?|-Nie słaba grafika…
Mogli by zrobić Alan Wake 2 na CryEngine.
Tytuł newsa brzmi jakby silnik samoczynnie wytwarzał te postacie. :
Przecież ten filmik był już na cda o_O
eee wy tylko o Gothic’ach ja bym wolał pełnoprawny remake Morrka 😛 Dodający całą prowincję Morrowind a nie tylko Vvardenfall i Solstheim.
@etotoja – A co tu jest do rozumienia? Nie wygląda super realistycznie, nie ma przełomu. Wsparcie dla DX11 było już w Crysisie 2, więc co tu się zmienia dla gracza?
Co do Gothica 1 mogę się tylko zgodzić ;o
@sergi, to ze to free sdk z dx11? czy to nie jest oczywiste?
@sergi, czyli dla typowego gracza konsumenta jak ty, nic. ty nie masz tego rozumiec, ty masz pochlaniac produkty tworzone, teraz badz byc moze w przyszlosci, przez innych, ktorzy maja i chca to rozumiec jak np ja badz pare innych osob na cdaction.pl
Momenty z tego filmiku były także w filmiku o smaczkach tygodniowego szaleństwa twórców Skyrima? (te, które nie zostały dodane do gry, jak kamera Combat w magii, itp)
@etotoja – Używałem już paru SDK i nie widzę w tym nic porażającego. Ładny navimesh aktualizowany na bieżąco, reszta – norma. UDK to ma i w ChromeEd można znaleźć.
Za dwa lata grafika wyglądająca jak prawdziwe życie, za dziesięć symulacja fizyki pojedynczego atomu. 😀
@sergi, porazqajaca jest szybkosc obslugi ce3, co w polaczeniu z pom czy ssdo jest niesamowite.
@etotoja – O, i to jest coś, co mnie może do niego przekonać, bo normą dla edytorów (przynajmniej tych, które znam) jest niemiłosiernie długie mielenie przy każdej operacji, nawet na mocnym sprzęcie.
@sergi, http:img706.imageshack.us/img706/9008/pomc.jpg. jeden suwak, zero czekania 😀
Mnie osobiście szczena opadła do ziemi i musiałem ją podnośnikiem hydraulicznym wznieść bo sama nie chciała jakoś do góry sie podnieść… To co zobaczyłem w pokazowym levelu jak ściągnąłem sdk to przyprawia o zawrót głowy… swoją drogą drogi autorze możesz umieścić w artykule link do stronki która udostępnia SDK… musiałem w googlach szukać 🙂 Klik: http:www.crydev.net/index.php … tylko trzeba się zarejestrować. Jeżeli ktoś ma mocny komputer to polecam w szczególności.
Nooo tylko jestem ciekaw czy i kiedy ta „technologia” zostanie wprowadzona w zycie bo jakoś nie widze tych wszystkich wodotrysków graficznych .. na pudle z napisem Xbox360 lub PS3 hehe a te przedpotopowe skrzyneczki udające konsole do gier są niestety przodują i to na nich niestety skupiają sie producenci gier :-/ a nie na PC 🙂 puki co trzeba czekać na nową generacje pudełek 😛
Mam 16 lat i komp świetny nie jest ;D ale podejrzewam że na cryengine 3 zagram jak przyszły syn dostanie kompa na komunie ;D
Robi wrażenie 🙂