Crysis 2: Będzie łatka z trybem DirectX 11
Crytek potwierdził krążące od jakiegoś czasu plotki. Przedstawiciele niemieckiego studia poinformowali, że Crysis 2 w wersji PC wkrótce doczeka się specjalnej łatki wprowadzającej do gry opcję umożliwiającą uruchomienie jej w trybie DirectX 11.
Ukrywający się pod pseudonimem Cry-Tom przedstawiciel Cryteka na forum serwisu MyCrysis potwierdził, że Crysis 2 doczeka się łatki wprowadzającej obsługę DX11. Jak pisze:
Chcielibyśmy ogłosić, że opublikowany zostanie patch do Crysisa 2 z trybem DX11. Pracujemy nad tym, aby wyciągnąć, co tylko się da z tych bibliotek, dlatego też musimy poczekać z ujawnieniem poszczególnych elementów, które one wprowadzą. Zaprezentujemy je bliżej premiery łatki.
Czytaj dalej
37 odpowiedzi do “Crysis 2: Będzie łatka z trybem DirectX 11”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Crytek potwierdził krążące od jakiegoś czasu plotki. Przedstawiciele niemieckiego studia poinformowali, że Crysis 2 w wersji PC wkrótce doczeka się specjalnej łatki wprowadzającej do gry opcję umożliwiającą uruchomienie jej w trybie DirectX 11.
mam nadzieje ze dzieki temu przebije graficznie jedynke : /
Kij z tym Dx11, ja chcę żeby na serwerach rankingowych nie było oszustów. :/
Parę dni temu był news, w którym twierdzili, że nie przewidują patcha pod DX 11 o_O |Na prawdę ktoś tam ma nierówno pod sufitem.
Rewolucji nie oczekuję. . .
szkoda tylko, że nie mam karty z obsługą DX11…MImo to Crysis 1 jest dalej zdecydowanie najładnieszy
hmm.. a sądziłem , że twórcy się przygotowali jak to było z pierwszym Crysisem i dx10 …. swoją drogą ciekawe jak to będzie wyglądać ( czy twórcy popełnią błąd jak z pierwszą częścią , gdzie nawet bez 10 bra wygląała wspaniale )
LUDZIE! Ciągle tylko nażekacie na to, że Crysis 2 to żadna rewolucja itp, a spójzcie tylko na te piękne ruiny nowego jorku! Okrzyki walczących Marines, smutna orkiestrowa muzyka, KLIMAT! Może tym razem Crysis nie jest super rewolucją, ale jest grą o wiele lepszą od poprzedniczki i wciąga od samego początku do końca! Czego jeszcze wam trzeba?
DX11 zobaczymy
@Zdrowy – może C2 jest lepszy od jedynki w multi, ale jeśli chodzi o singla to niema porównania. W dwójce brakuje mi swobody jaką oferował pierwszy Crysis, klimatu tropikalnej wyspy, zabawy w predatora itd.
nooo !!!|Nareszcie moj radzio 5870 pokaze na co go stac 😀
Mnie kampania w jedynce męczyła. Nie lubię dżungli, strasznie nie lubię. Dlatego dwójka mi się strasznie spodobała. Nie czekam zbytnio na tego DirectX’a, gra już teraz wygląda świetnie i nie potrzebuję jakiś fajerwerków. Gram dla fabuły i przyjemności, nie grafiki.
@elSzogun – zgadzam się z Tobą w 100%. Kampania w jedynce była po prostu nudna, bez żadnego kopa. W dwójce sprawa sie diametralnie zmieniła, a i zabawa w predatora jest o wiele przyjemniejsza (stealth kill…).
Tylko po co wsparcie dla DX11 skoro Crysis 2 jest duuuuuuużo brzydszy i mniej szczegółowy od Crysis1? Grafika jest bardzo fajna, nie powiem, że nie…ale znacznie gorsza od jedynki.
@kraven2000 – wymień mi rzeczy których brak w C2? Nie jest szczegółowa? W jakim momencie? C2 jest właśnie BOGATY w szczegóły, a C1 to były skopiowane drzewa i krzaczki + jakieś tam domki… Nawet tunele obcych są monotonne, a w C2 nie znajdziesz 2 takich samych lokacji 😛
Hmmm…ja tam grę przeszedłem przy najwyższych ustawieniach gfx i muszę powiedzieć, że gra ma dosyć słabej jakości tekstury. W przeciwieństwie do High-Res’owego Texture Packa do Crysis 1 🙂 |Z początku zdziwienie – 'co? takie rozmyte tekstury, czy ja na pewno wszystko na maksa ustawiłem?’|Z czasem zacząłem dostrzegać, że gram w XBOX style bez xboxa 🙁
Właśnie skończyłem Crysisa 2 i powiem szczerze że gra nawet mi się podobała ale grafika to jakaś kpina że niby to jest ten Cryengin 3 to jakiś JOKE jest grafa jak dla mnie była gorsza jak w Crysis 1 . No ale końcówka przynajmniej fajna zapowiada nowe części.
ocb?! CryEngine 3 – taki zachwalany swoimi możliwościami technicznymi i graficznymi silnik, a tu nie ma DX 11? No bez jaj, to ja poczekam na nowy Unreal Engine…
@Zdrowy nie broń tak tego Crysisa 2 bo i tak napewno większej ilości ludzi podobała się pierwsza część. Może multi jest dużo lepszy, ale myśląc Crytek mam na myśli wielką rewolucje co powali mnie z nóg oczywiście rewolucja graficzna bo od tego oni są od tego są oni 😉 A tu nic specjalnego i tyle.
Trzeba przypomnieć że ten DX11 zostanie wprowadzany dzięki błaganiom/płaczom/prośbami na mycrysis (powstał nawet temat liczący ok. 80 stron). Początkowo Crytek nawet nie chciał słyszeć o DX11.|Podoba mi się ta reakcja od strony Crytek, przynajmniej widać że słuchają fanów.
Rychło w czas, ciekawe czemu od początku nie było, czyżby się sparzyli na DX10 w C1?|@Zdrowy – dałeś się zwyczajnie zbałamucić 😉 Gra ma nawpychane mnóstwo wodotrysków i pierdółek, które mają zapewne ukryć fakt, że silnik jest zwyczajnie gorszy od tego z Crysisa 1.|O Stealth Killach nie będę się wypowiadał bo zacząłbym litanię bzdurek i baboli tej części.
@Sonne. No i że nie ma dx11, Cryengine3 nawet z tą 10 czy 9 jest lata świetlne przed unrealem.
Bez takich tekstów proszę – RIP
N4F4L3M, to akurat kwestia bardzo dyskusyjna. Nie wiem, czy CryEngine3 jest już w podstawach przystosowany do konsol, przez co cierpi wersja PC, czy po prostu C2 nie wykorzystuje ani trochę jego potencjału, i to co oglądamy to wersja wykastrowana. To samo można powiedzieć o UE 3. Na ostatnich pokazach widać, że wciąż może konkurować z najnowszymi dziełami innych studiów, takich jak Frostbite 2, czy CE3. Ale w grach takiej grafiki nie zobaczymy, bo są tworzone na złomiaste konsole.
To właśnie przez konsole porównywanie możliwości silników jest bezsensowne, bo nigdy nie zobaczymy 100% ich potencjału. Rewolucja nastąpi dopiero za parę lat, kiedy wejdą nowe Playstation i Xboxy. Gdyby nie ten złom, już dzisiaj mielibyśmy grafikę, którą będziemy oglądać na ekranach komputerów w 2014, 2015? Może DICE i ich BF3, projektowany pod PC coś zmieni, bo póki co można jedynie rozpamiętywać rok 2004 i FarCry, a potem 2007 i Crysis. Obie tworzone tylko na PC ^^
No chłopaki Crytek’u trochę łapczywie na kasę poszli robiąc multiplatformówkę bo fakt FarCry (x64) oraz Crysis jak był wydany tylko na PC to obie robiły wielkie WOW i aż chciało się do tej grafiki wracać (oczywiście jak się miało odpowiednio mocny sprzęt). Przy Crysis 2 też są fajne odczucia, ale to już nie to co było kiedyś…
a no i niestety sama opcja trybu DX9 (choć jak popatrzeć na bebechy to nad DX10 pracowano) daje wrażenie że Crytek się cofa w rozwoju… raczej cofał. Zobaczymy czy wykorzystają w pełni możliwości DX11 (teselacja da ostro GPU po pupie 😛 )
Panowie i panie z Crytek. Takie szlify to przed premierą się robi, a nie jak już połowa graczy przejdzie cały „fajerwerkowy” single i pozostanie tylko multi ^^.
na EXTREME chodzi W MIARĘ płynnie = łatki nie zainstaluję
coby swojej opinii o talencie optymalizacyjnym twórców nie psuć
Kilka spraw:|1) Najpierw opublikować Patch który sprawi, że Multiplayer ZACZNIE DZIAŁAĆ. Znikną problemy z wylogowywaniem z serwera Cryteka i ograniczycie Cheaterów przynajmniej do poziomu na którym nie będzie się ich spotykać na co drugim serwerze!!!!|2) Naprawić to debilne AI. Nie przypominam sobie kiedy grałem w grę z tak beznadziejnym AI. Co to ma być? Gość stoi w miejscu, patrzy się na mnie i nic nie robi? Uhh…..
3) Naprawić fizykę – dlaczego w tej grze nic się nie da zniszczyć? Uhhh….|4) Pojazdy – chcemy czymś jeździć. W zwiastunach były nawet długie listy pojazdów do multi – patrz: http:game.downloadatoz.com/tutorial,10474,crysis-2-useful-multiplayer-vehicles-that-you-can-drive.html – w grze nie ma NIC, NULL, ZERO.|5) Mapy – przydałoby się więcej map większych niż 50x50m. Bo spotykanie wroga co 5 sek nie jest zabawne. No i – patrz punkt. 4 – przydaloby sie kilka map na ktorych moznaby jezdzic.
6) Jak już ogłoszą, ze faza 60$ wersji BETA dobiegła końca to możemy pomyśleć nad dodawaniem „ficzerów” typu lepsza grafika dzięki DX11.Crysis 2 to najbardziej zabugowana gra w 21 wieku (a przynajmniej – tej części którą dożyliśmy) – szokujące jest, że ktoś wystawia temu „czemuś” oceny wyższe niż 5/10, bo odwalanie takiej fuszerki powinno być karane, choćby dla przykładu dla innych.
Zdrowy: Wiec tak: niskiej jakosci tekstury – nawet w wersji na PC nie sa podbite tak mocno jak moglyby byc, gdyby nie wymog dostosowania na konsole. Praktycznie nie istniejaca fizyka. Kuloodporne szyby. Kiepskie cienie, woda gorszej jakosci. Graficznie jest slabiej jak w jedynce…choc nadal to klasa sama dla siebie.
DX9/10/11, e tam, grunt, że świetnie wygląda i chodzi na moim sprzęcie płynnie w max detalach ;P
@SkywalkerPL Luke, Al faktycznie mizerne, ale o mnie cieszy najbardziej, podczas grania wielokrotnie słychać strzały (o jezu!) ;P
„Trzeba przypomnieć że ten DX11 zostanie wprowadzany dzięki błaganiom/płaczom/prośbami na mycrysis”- nazwa studia chyba do czegoś zobowiązuje 🙂 . A tak na poważnie, to z grafiką odwalili niezłą fuszerkę. I to przez konsole. To znaczy niby jest bardzo dobra, ale przydałaby się jakaś ewolucja… A jak wiadomo, twórcy Unreal Engine nie spoczywają na laurach (v.3975 ich silnika).
Taa, nie ma to jak wydać na rynek nieskończony produkt. To troche niefajnie, że trzeba czekać na takiego patcha, taka opcja powinna być dostępna w grze od początku. No i ile GB znowu trzeba będzie pobierać? Wszystkie firmy powinny wziąć sibie przykład z Blizzarda. Oni przynajmniej wypuszczają na rynek gotowy produkt…