Crysis 2: Tryb DX11 już dziś, edytor map pojutrze [WIDEO]
![Crysis 2: Tryb DX11 już dziś, edytor map pojutrze [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/a026c187-398a-44f1-a617-5af82899ea16.jpeg)
Zgodnie z obietnicą Crytek opublikowało dziś długo oczekiwaną paczkę do Crysisa 2 wprowadzającą do gry obsługę DirectX 11. Ujawniono również, że w najbliższą środę ukaże się edytor pozwalający tworzyć własne mapy.
Od dzisiaj posiadacze Crysisa 2 oraz kart graficznych zgodnych z DirectX 11 mogą pobierać łatkę wprowadzającą obsługę bibliotek do gry. Znajdziecie ją w TYM miejscu. Poniżej natomiast możecie obejrzeć zwiastun prezentujący nowe „bajery” graficzne:
Przedstawiciele Cryteka poinformowali również, że pojutrze, 29 czerwca, ukaże się edytor pozwalający tworzyć własne mapy.
Czytaj dalej
115 odpowiedzi do “Crysis 2: Tryb DX11 już dziś, edytor map pojutrze [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zgodnie z obietnicą, Crytek opublikowało dziś długo oczekiwaną paczkę do Crysisa 2 wprowadzającą do gry obsługę DirectX 11. Ujawniono również, że w najbliższą środę ukaże się edytor pozwalający tworzyć własne mapy.
Ech.. I nie można było tak od razu? 😛
miło , że się pojawiło .. ale , czy owa łatka jest tak właściwie jeszcze potrzebna ( zwłaszcza dla osób które już przeszło grę) .. a dodatkowo jak bardzo zwiększą się wymagania sprzętowe i czy ówczesne komputery będą umiały się z tym poradzić ( przy pierwszym kryzysie , nie każdy komputer sobie radził na największych ustawieniach.. ) .. czyżby znów potrzebny by był super sprzęt do cieszenia się takimi ustawieniami
Testował już ktoś? Bo u mnie jak zmienię na dx11 w ustawieniach to wygląda gorzej niż na dx9, takie postrzępione jest i jak próbuję włączyć przez origin to jest program przestał działać ale z folderu normalnie odpala.
A za kolejne dwa dni… nie moga wszystkiego naraz dac? skoro i tak maja juz cholernie duzy poslizg to zebraliby to wszystko do kupy a nie tak po trochu
była taka piosenka a propo tego newsa „…its to late for apologize, its too late…”|Za mały ten młotek panie aby powyciągać gwoździe z tej trumny w której to C2 się znajduje
Poza tym, że nie mam karty, która mi to uciągnie (i reszty PC) w końcu wyszło. Jako, że moje powroty do Crysisa 2 są nieuniknione w przyszłości będzie jak znalazł 🙂
500 mega i pewna zmiana kompa 😉 Tricky tez sie tego obawiam ale przecierz to Crysis a czym on ma byc? Poprzeczka graficzna i benchmarkerem przez nastepne 5 lat 😉 Zastanawia mnie czy tworcy wprowadzili do gry ulepszanie grafiki jak ma to miejsce w Crysis 1( i pewnie dlatego nie mozna uzyskac wielkich fpsow na poziomie 100).
@sebaomar Czy twoja grafa wspiera DX11?
boss134 wejdz w jego profil……
mocelninio przestan sie chwalic……
boss134 – mam radeona hd 5850 i na pewno wspiera dx11. Jak by co to mam win7 64 bit.
Wygląda tak, jak powinna wyglądać ta gra od początku. Jednak Crytek pozostał przy graczach PC
W końcy wygląda tak, jak powinien wyglądać od początku. Jednak Crytek nie zostawił graczy wiernych PC na lodzie
sebaomar to moze za malo RAMU. C1 zeby dobrze chodzic na rozdzielczosciach 1982×1080 i powyzej potrzebowal przynajmniej 8 GB
Zgadzam się, w końcu Crysis wygląda tak jak powinien 😀
w crysis 2 gram na 19″ czyli 1440×900 i 4gb raczej wystarcza
mam pytanie czemu pokazali na filmiku różnice miedzy dx9 a dx11, wiadomo że będzie widać różnice . Mogli pokazać jak różni sie crysis pod dx10 od crysisa pod dx11, możliwe żebyśmy nie zobaczyli wielkiej różnicy
Pamiętajcie, że poza samą obsługą DX jest też oddzielna paczka z tekturami w wyższej rozdzielczości 🙂 Jak ktoś jest hardcorem to dobrze byłoby, żeby też przetestował 😛
Huh, super. Ja teraz chcę upubliczniony cryengine 3 🙂
@LokoSilver: bo Crysis 2 nie obsługiwał 10 z tego co kojarzę.
a to wtedy sorki
Skoro jest nowa paczka z teksturami to czy to oznacza, że nawet pomimo braku karty z DX 11(GTS 250) mogę pobrać tego patcha ?
Pobieram. Może się uda odpalić. Ciekawe czy bardzo obciąża kompa…
Ma ktoś radeona HD6850? Bo będą kupował nowego kompa z tą kartą i ciekaw jestem jak na dx11 będzie to działać.
czekam na edytor
czapel007: „It supports both the DirectX 11 and DirectX 9 ” Czyli same tekstury możesz odpalić i tu i tu. Tylko nie wiem czy sam pakiet z DX11 musi być też obecny. Z drugiej strony jak już zedrzesz te 1,7 GB tekstur to chyba nie będzie problemu z 500 MB uaktualnieniem, jeśli okazałoby się potrzebne
Heh – teraz tylko czekać na testy na jakimś portalu badającym wydajność kart… I filmy w HD xD Ale ja i tak bardziej lofciam Frostbite’a 2 – sory Crytek 😛
Aż mi ślinka pociekła 😉
Obciążenie sprzętu wzrosło minimalnie, ok 5 fps gdy wcześniej było 60-120. Zauważyłem gdyż zdarza się teraz okazjonalny spadek poniżej 60 przy włączonym v-syncu. AMD najpawdopodobniej wyda kolejną poprawkę sterowników bo jakieś drobne migotania nieba widziałem i lekki shuttering którego wcześniej nie było. A do odpalenia hi-res textures pach potrzeba 64-ro bitowego systemu, na 32 ta opcja jest zaciemniona.
mam hd 6870 który ciągnie na maxa wieśka 2( tylko bez uberpróbkowania) w full hd, więc sądzę ze do takiego zestawu potrzeba jeszcze 4 gb ramu, WIn 7 64 bit i szafa gra. Ciekawe czy benchmark.pl zrobił już testy.
Woda robi wrażenie ale ogólnie to mam odczucie, że gra tylko się mocniej błyszczy.
śliczne!
Samaelvonhell A grafika widocznie poprawiona??
@skoczny tylko skąd to pobrać?
Napromieniowany chodzi ci o odbicia?? To chyba dawno juz na swiezym powietrzu nie byles albo nie widziales dawno jakiegos polyskujacego metalu czy ceramiki bo akurat te blyszczenie yglda dobrze w C2 🙂
aleksdraven wszedlem na twoj profil i nie dziwie sie czemu wiesiek bez uberpróbkowania chodzi ci lepiej. Chodzi o twoj procesor ktory w porownaniu do twojej karty wypada.. no wiesz troche slabo :<
Edytor 29 czerwca?? szkoda że będę już wtedy martwy( wyjściówka z biologi molekularnej, nie do poprawienia:)
@czapel007: na tej stronie co podał Piotrek jest po prawej pod dodatkiem z DX11.
@ Z tego co rzuciło mi się w oczy to cegły płyty itp z teselacją. I te odbicia, metalowe obiekty błyszczą się teraz jak psu jajca i coś tam odbijają jak lustra, śmieszne jest to, że w kałużach zostawili to samo powtarzające się odbicie ;]. No i tekstury jakby wyraźniejsze, nie rażą w oczy prawie gładka świecącą powierzchnią w niektórych miejscach.
Samaelvonhell czyli ogolnie zmiana na dobre??
Ta gra powinna tak wyglądać już w dniu premiery, ale oczywiście trzeba było dostosować ją do potrzeb konsol…
@ Xarads995 Ogólnie tak ;]. Wstrzymywałem się z przejściem gry do tej pory, wcześniej jak i teraz grałem ok. 1h z przerwami w okolicach checkpointów wcześniej jak sprawdzałem wydajność przy kolejnych sterownikach i CAPach. No i teraz ogólne wrażenie gry jest lepsze. CatalystCreator pewnie już jest zasypywany tweetami o problemach w sterownikach to pewnie w ciągu paru dni będzie jakiś hotfiź czy nowy CAP i zniknie ten shuttering dziwny.
Aż chce mi się grać dalej tym razem i oglądać te cegły i płyty z różnych kątów ;].
Samaelvonhell aha wileke dzieki za info. Teraz wiem ze warto kupowac karte z DX11
W koncu poprawili odbicia, czyli cos co w zasadzie nie istnialo w wersji DX9.
Mielibyśmy już takiego Crysisa 2-3 lata temu gdyby nie konsole, które hamują rozwój technologiczny ;P
@Frendli93|ale za to musiałbyś co roku wymieniać kompa 😛
@Shinobi masz trochę racji, ale producenci (np: kart graficznych) nie wprowadzali by nowych, wydajniejszych o 100% kart co rok, bo by im się to w ogóle nie opłacało aż tak przyśpieszać. Wolą wprowadzić jedną kartę na rok i trzepać z niej kasę, a w międzyczasie projektować następną (jest tak z GTX 590)
Niestety moja karta graficzna tego nie uciągnie… 🙁