27.06.2011
Często komentowane 115 Komentarze

Crysis 2: Tryb DX11 już dziś, edytor map pojutrze [WIDEO]

Crysis 2: Tryb DX11 już dziś, edytor map pojutrze [WIDEO]
Zgodnie z obietnicą Crytek opublikowało dziś długo oczekiwaną paczkę do Crysisa 2 wprowadzającą do gry obsługę DirectX 11. Ujawniono również, że w najbliższą środę ukaże się edytor pozwalający tworzyć własne mapy.

Od dzisiaj posiadacze Crysisa 2 oraz kart graficznych zgodnych z DirectX 11 mogą pobierać łatkę wprowadzającą obsługę bibliotek do gry. Znajdziecie ją w TYM miejscu. Poniżej natomiast możecie obejrzeć zwiastun prezentujący nowe „bajery” graficzne:

Przedstawiciele Cryteka poinformowali również, że pojutrze, 29 czerwca, ukaże się edytor pozwalający tworzyć własne mapy.

115 odpowiedzi do “Crysis 2: Tryb DX11 już dziś, edytor map pojutrze [WIDEO]”

  1. Zgodnie z obietnicą, Crytek opublikowało dziś długo oczekiwaną paczkę do Crysisa 2 wprowadzającą do gry obsługę DirectX 11. Ujawniono również, że w najbliższą środę ukaże się edytor pozwalający tworzyć własne mapy.

  2. Ech.. I nie można było tak od razu? 😛

  3. miło , że się pojawiło .. ale , czy owa łatka jest tak właściwie jeszcze potrzebna ( zwłaszcza dla osób które już przeszło grę) .. a dodatkowo jak bardzo zwiększą się wymagania sprzętowe i czy ówczesne komputery będą umiały się z tym poradzić ( przy pierwszym kryzysie , nie każdy komputer sobie radził na największych ustawieniach.. ) .. czyżby znów potrzebny by był super sprzęt do cieszenia się takimi ustawieniami

  4. Testował już ktoś? Bo u mnie jak zmienię na dx11 w ustawieniach to wygląda gorzej niż na dx9, takie postrzępione jest i jak próbuję włączyć przez origin to jest program przestał działać ale z folderu normalnie odpala.

  5. A za kolejne dwa dni… nie moga wszystkiego naraz dac? skoro i tak maja juz cholernie duzy poslizg to zebraliby to wszystko do kupy a nie tak po trochu

  6. była taka piosenka a propo tego newsa „…its to late for apologize, its too late…”|Za mały ten młotek panie aby powyciągać gwoździe z tej trumny w której to C2 się znajduje

  7. Poza tym, że nie mam karty, która mi to uciągnie (i reszty PC) w końcu wyszło. Jako, że moje powroty do Crysisa 2 są nieuniknione w przyszłości będzie jak znalazł 🙂

  8. 500 mega i pewna zmiana kompa 😉 Tricky tez sie tego obawiam ale przecierz to Crysis a czym on ma byc? Poprzeczka graficzna i benchmarkerem przez nastepne 5 lat 😉 Zastanawia mnie czy tworcy wprowadzili do gry ulepszanie grafiki jak ma to miejsce w Crysis 1( i pewnie dlatego nie mozna uzyskac wielkich fpsow na poziomie 100).

  9. @sebaomar Czy twoja grafa wspiera DX11?

  10. boss134 wejdz w jego profil……

  11. mocelninio przestan sie chwalic……

  12. boss134 – mam radeona hd 5850 i na pewno wspiera dx11. Jak by co to mam win7 64 bit.

  13. Wygląda tak, jak powinna wyglądać ta gra od początku. Jednak Crytek pozostał przy graczach PC

  14. W końcy wygląda tak, jak powinien wyglądać od początku. Jednak Crytek nie zostawił graczy wiernych PC na lodzie

  15. sebaomar to moze za malo RAMU. C1 zeby dobrze chodzic na rozdzielczosciach 1982×1080 i powyzej potrzebowal przynajmniej 8 GB

  16. Zgadzam się, w końcu Crysis wygląda tak jak powinien 😀

  17. w crysis 2 gram na 19″ czyli 1440×900 i 4gb raczej wystarcza

  18. mam pytanie czemu pokazali na filmiku różnice miedzy dx9 a dx11, wiadomo że będzie widać różnice . Mogli pokazać jak różni sie crysis pod dx10 od crysisa pod dx11, możliwe żebyśmy nie zobaczyli wielkiej różnicy

  19. Pamiętajcie, że poza samą obsługą DX jest też oddzielna paczka z tekturami w wyższej rozdzielczości 🙂 Jak ktoś jest hardcorem to dobrze byłoby, żeby też przetestował 😛

  20. Huh, super. Ja teraz chcę upubliczniony cryengine 3 🙂

  21. @LokoSilver: bo Crysis 2 nie obsługiwał 10 z tego co kojarzę.

  22. a to wtedy sorki

  23. Skoro jest nowa paczka z teksturami to czy to oznacza, że nawet pomimo braku karty z DX 11(GTS 250) mogę pobrać tego patcha ?

  24. Pobieram. Może się uda odpalić. Ciekawe czy bardzo obciąża kompa…

  25. Ma ktoś radeona HD6850? Bo będą kupował nowego kompa z tą kartą i ciekaw jestem jak na dx11 będzie to działać.

  26. czekam na edytor

  27. czapel007: „It supports both the DirectX 11 and DirectX 9 ” Czyli same tekstury możesz odpalić i tu i tu. Tylko nie wiem czy sam pakiet z DX11 musi być też obecny. Z drugiej strony jak już zedrzesz te 1,7 GB tekstur to chyba nie będzie problemu z 500 MB uaktualnieniem, jeśli okazałoby się potrzebne

  28. Heh – teraz tylko czekać na testy na jakimś portalu badającym wydajność kart… I filmy w HD xD Ale ja i tak bardziej lofciam Frostbite’a 2 – sory Crytek 😛

  29. Aż mi ślinka pociekła 😉

  30. Samaelvonhell 27 czerwca 2011 o 19:48

    Obciążenie sprzętu wzrosło minimalnie, ok 5 fps gdy wcześniej było 60-120. Zauważyłem gdyż zdarza się teraz okazjonalny spadek poniżej 60 przy włączonym v-syncu. AMD najpawdopodobniej wyda kolejną poprawkę sterowników bo jakieś drobne migotania nieba widziałem i lekki shuttering którego wcześniej nie było. A do odpalenia hi-res textures pach potrzeba 64-ro bitowego systemu, na 32 ta opcja jest zaciemniona.

  31. mam hd 6870 który ciągnie na maxa wieśka 2( tylko bez uberpróbkowania) w full hd, więc sądzę ze do takiego zestawu potrzeba jeszcze 4 gb ramu, WIn 7 64 bit i szafa gra. Ciekawe czy benchmark.pl zrobił już testy.

  32. Napromieniowany 27 czerwca 2011 o 19:50

    Woda robi wrażenie ale ogólnie to mam odczucie, że gra tylko się mocniej błyszczy.

  33. śliczne!

  34. Samaelvonhell A grafika widocznie poprawiona??

  35. @skoczny tylko skąd to pobrać?

  36. Napromieniowany chodzi ci o odbicia?? To chyba dawno juz na swiezym powietrzu nie byles albo nie widziales dawno jakiegos polyskujacego metalu czy ceramiki bo akurat te blyszczenie yglda dobrze w C2 🙂

  37. aleksdraven wszedlem na twoj profil i nie dziwie sie czemu wiesiek bez uberpróbkowania chodzi ci lepiej. Chodzi o twoj procesor ktory w porownaniu do twojej karty wypada.. no wiesz troche slabo :<

  38. Edytor 29 czerwca?? szkoda że będę już wtedy martwy( wyjściówka z biologi molekularnej, nie do poprawienia:)

  39. @czapel007: na tej stronie co podał Piotrek jest po prawej pod dodatkiem z DX11.

  40. Samaelvonhell 27 czerwca 2011 o 20:01

    @ Z tego co rzuciło mi się w oczy to cegły płyty itp z teselacją. I te odbicia, metalowe obiekty błyszczą się teraz jak psu jajca i coś tam odbijają jak lustra, śmieszne jest to, że w kałużach zostawili to samo powtarzające się odbicie ;]. No i tekstury jakby wyraźniejsze, nie rażą w oczy prawie gładka świecącą powierzchnią w niektórych miejscach.

  41. Samaelvonhell czyli ogolnie zmiana na dobre??

  42. Ta gra powinna tak wyglądać już w dniu premiery, ale oczywiście trzeba było dostosować ją do potrzeb konsol…

  43. Samaelvonhell 27 czerwca 2011 o 20:09

    @ Xarads995 Ogólnie tak ;]. Wstrzymywałem się z przejściem gry do tej pory, wcześniej jak i teraz grałem ok. 1h z przerwami w okolicach checkpointów wcześniej jak sprawdzałem wydajność przy kolejnych sterownikach i CAPach. No i teraz ogólne wrażenie gry jest lepsze. CatalystCreator pewnie już jest zasypywany tweetami o problemach w sterownikach to pewnie w ciągu paru dni będzie jakiś hotfiź czy nowy CAP i zniknie ten shuttering dziwny.

  44. Samaelvonhell 27 czerwca 2011 o 20:10

    Aż chce mi się grać dalej tym razem i oglądać te cegły i płyty z różnych kątów ;].

  45. Samaelvonhell aha wileke dzieki za info. Teraz wiem ze warto kupowac karte z DX11

  46. W koncu poprawili odbicia, czyli cos co w zasadzie nie istnialo w wersji DX9.

  47. Mielibyśmy już takiego Crysisa 2-3 lata temu gdyby nie konsole, które hamują rozwój technologiczny ;P

  48. @Frendli93|ale za to musiałbyś co roku wymieniać kompa 😛

  49. @Shinobi masz trochę racji, ale producenci (np: kart graficznych) nie wprowadzali by nowych, wydajniejszych o 100% kart co rok, bo by im się to w ogóle nie opłacało aż tak przyśpieszać. Wolą wprowadzić jedną kartę na rok i trzepać z niej kasę, a w międzyczasie projektować następną (jest tak z GTX 590)

  50. Niestety moja karta graficzna tego nie uciągnie… 🙁

Dodaj komentarz