Crysis Remastered: Zwiastun na premierę i pierwsza godzina gameplayu [WIDEO]
![Crysis Remastered: Zwiastun na premierę i pierwsza godzina gameplayu [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/f680c584-fa9d-4f34-a682-ad0b713c47dc.jpeg)
Crytek zrobił wszystkim niespodziankę (przedwcześnie zepsutą, ale kto by się tym przejmował), zapowiadając remaster pierwszego Crysisa. Jeszcze większą niespodzianką jest to, że ostatecznie grać w niego możemy jedynie na Switchu – a wszystko z powodu reakcji fanów na wyciek gameplayu, która sprawiła, że studio postanowiło opóźnić premierę na pozostałych platformach.
Od wczoraj możemy więc zobaczyć, jak swego czasu zarzynający najmocniejsze pecety tytuł sprawuje się na konsoli Nintendo. Kontrowersje budzi fakt, iż z produkcji wycięto dziesiątą misję (Ascension), najpewniej z powodu zbyt małej mocy urządzenia.
Poniżej pierwsza godzina rozgrywki:
Crysis Remastered na Nintendo Switcha znajdziecie TUTAJ. Właściciele pozostałych platform na premierę muszą jeszcze poczekać.
Czytaj dalej
-
Europa Universalis 5 zaoferuje zaawansowany system dyplomacji. Twórcy opublikowali...
-
Borderlands 4 doczeka się kolejnych poprawek w optymalizacji. Twórcy ostrzegają...
-
Dwukrotnie przekładane DLC do Cities: Skylines 2 z datą premiery. Bridges &...
-
The Elder Scrolls 6 uhonoruje zmarłą fankę. Powstanie bazowana...
20 odpowiedzi do “Crysis Remastered: Zwiastun na premierę i pierwsza godzina gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Fatalne te nowe dźwięki broni.
@Drogba Jak zawsze przy takich gameplayach. Często to samo widać przy dziennikarzach growych, ich umiejętności jak na wykonywany zawód są tragiczne.
Powtórzę się, ale moim zdaniem jak na małą konsolkę i tak jest dobrze, jeśli chodzi o detale.|Strasznie boli w oczy, gdy widzę jak ten człowiek gra…|I dziwię się, co się stało z dźwiękiem. Domyślać się tylko mogę, że podbili głośność niektórych efektów (np. funkcje kombinezonu zrobiły się tutaj strasznie głośne), żeby i na wbudowanych głośniczkach konsoli można było je wyraźnie usłyszeć.
Chwila, wycieli bardzo ważną dla fabuły misję w której walczymy z tą machiną bojową cepidów bo konsola jest na to za słaba? 😮
@taz159357 Zdziwiony? To i tak lepiej niż w 2011, kiedy pod nazwą Crysis 2 wyszło jakieś kalekie guano, nie mające startu na żadnym polu do oryginalnego Crysisa i Warheada – bo konsolki nie dadzą rady.
Rzeczywiście na osobny akapit zasługuje to, jak ktoś w to gra. Później się dziwić, że jest kwik w internecie, bo Cyberpunk ma tylko widok FPP. Przecież tak jak napisał DarZ, to boli od samego patrzenia.
Dziwicie się jak koleś gra. Gra nie było projektowana pod celowanie padem, więc nie ma się co dziwić. Autocelowania też nie ma żadnego więc i topornie to idzie. I tak, wiem, ze są ludzie bardzo dobrze radzący sobie z celowanie na padzie. Tak samo jak są skrzypkowie potrafiący grać Paganiniego.
@taz159357 Z tego co pamiętam żadnej walki z Cepidami nie było do lotniskowca, a to już kawał gry.
To ma być remaster czy remake? W oryginale pancerz był domyślnym trybem i zabierał energię tylko po postrzale. Tutaj kombinezon działa jak w Crysisach 2 i 3, gdzie domyślna była siła, a pancerz zabierał energię również z upływem czasu. Głupie i nikomu niepotrzebne zmiany.
@Nemesis753159. No tu się mylisz permanentnie. Walka z cepidami rozpoczęła się w chwili wejścia do ich bazy/statku na wyspie. W raz z jej opuszczeniem walka z nimi rozprzestrzenia się na całą wyspę i toczy się do chwili ewakuacji na lotniskowiec. Tam następuje finałowa rozgrywka.
Ludzie narzekają na brak TPP w Cyberpunku, bo typ na gameplayu słabo radzi sobie z celowaniem na padzie w Crysisie?
Nie chcę być hejterem ani czepiać się, ale ewidentnie nie widzę żadnej różnicy względem oryginału. Efekty efektami, bardziej mnie obchodzą modele postaci czy otoczenia.
Dziwi ten remaster. Poza grafiką i pomysłem na bohatera gra niewiele oferowała. Była przede wszystkim nudna.
Pewnie nawet nikt nie marzył, że już po 13 latach tą grę będzie można odpalić na czymś na czym 13 lat temu było wielkości mniej więcej telefonów komórkowych.
@KucharzSnaf Szczerze sądziłem, że przez 13 lat technologia rozwinie się bardziej. Gdy pomyślę o 2033 mam o wiele większe oczekiwania niż rdr2 na smartwatchu.
@wojtekb03. Hmmm. A czytałeś Ty treść newsa? Zaprezentowana rozgrywka pochodziła z wersji na SWITCHa. Nie oczekuj wodotrysków i fotorealistycznej grafiki od tego maleństwa. I tak wygląda to lepiej niż swego czasu na niejednym pc z dnia premiery gry, gdzie ledwo dawały radę utrzymać stałe 60klatek przy średnich detalach.
Wiele od nowego Halo się nie różni
Kizior1985,|Remaster gry z 2007 na konsoli z 2017 wygląda lepiej niż na NIEJEDNYM PC Z DNIA PREMIERY GRY. Wow, szacuneczek. Spece od technologii z Nintendo nie marnowali czasu przez te 10 lat 😉
Xellar| Nie no spoko. Jeśli w dniu premiery miałeś komputer, który był w stanie uciągnąć Crysisa na max detalach no to szacun. Szczęściarz z Ciebie. A teraz porównaj specyfikację/rozmiary Swicha z ówczesnymi pecetami. Tak, jestem pełen podziwu dla konsolki tych rozmiarów mogącej uciągnąć Crysisa na takim poziomie.
Nie widzę tam żadnego remastera.