rek

Crysis Warhead – DX10 zbędny

Nowy Crysis nie będzie wymagał Visty i DirectX 10 do włączenia maksymalnego poziomu detali i wszystkich efektów. Znamy już też inne szczegóły.

Tryb single Warheada wystarczyć ma na 8-10 godzin, a za dialogi odpowiada scenarzystka BioShocka Susanna O’Connor. Gra ma być mniej liniowa, niż pierwszy Crysis, ma też oferować lepsze AI przeciwników. Dostaniemy zarówno nowe bronie, jak i nowe pojazdy.

Istotną informacją jest to, że przyszłość serii (a więc prace nad ewentualnym Crysisem 2) są w znacznej mierze zależne od wyników sprzedaży Warheada. Jak wiemy, pierwszy Crysis nie był aż takim hitem, jak się spodziewano…

12 odpowiedzi do “Crysis Warhead – DX10 zbędny”

  1. Hmm….. // No i wreszcie pokazali, że wcale do niczego DX10 nie jest potrzebny… Ciekawe co na to M$ 😀

    A tak przy okazji: czytałem gdzieś, że efekty z DX10 można mieć na DX9 tylko że na DX10 łatwiej twórcom gry ich użyć – ciekawe ile w tym prawdy 😉

  2. I nie zobaczymy irytującego napisu // Games for Vista 😛

  3. // Brian – a świnie umieją latać….. 🙂 Już większą prawdą jest że można mieć DX 10 na XP, ale żaden silnik graficzny pod DX 9 nie dorówna 10, po prostu jeszcze nie jest do końca wykorzystany jak DX 9, przecież GRID czy Dirt dopiero w pełni go wykorzystują

  4. DX10 to chwyt marketingowy 😛 // Brian, sądzę ze dużo w tym prawdy, wystarczy spojrzeć na next-genowe konsole PS3 i X360. Generują przepiękną grafikę z DX9. To pokazuje, że 10-tka nie musi byc potrzebna 🙂

  5. Brawa! // Brawo.Crysis ma pięknął grafike,a Warhead ma być jeszcze piękniejszy.Dobrze że DX10 jest zbędny,bo mało kto go ma.Twórcy(Crytek)wie że VISTA jest słaba!!BRAWA DLA CRYTEK!!!

  6. // Ludzie ! Czy wy w ogóle wiecie co piszecie ?! DirectX 9.0c jest już gdzieś z 2-3 lata… i dopiero w 2007 zaczęto go w 90-100% wykożystywać. Wy byście chcieli żeby DX 10 już od razu był w pełni ? Założe sie że Crysis to 50% jego możliwości…

  7. // [dokańczając] pierwsze karty DX 9.0c to seria 6. Czy one by odpaliły np.GRIDA, Dirta, Company oh Heroes, World in Conflict na max detalach ? Na pewno nie ! Teraźniejse monstra, 9800 GTX, 3780 x2 dopiero w połowie wykorzystują DX 10, poczekajmy jeszcze rok

  8. sama grafika to jest nic // A ja wam powiem, że grafika jest najmniej istotną, rzeczą w grach.

    Mnie nie obchodzi czy będzie wyglądał lepiej od czy też nie.

    Dla mnie liczy się tylko grywalność bez niej niemal każdy fps to shit (czyt. Crysis) (grałem w crysis_a na wysokich detalach)

  9. DX 10 – widmo // Przeca na razie nie widać różnicy pomiędzy 9 a 10 ! Crysisa można w V High na XP uruchomić…

    DX10 to żenada obecnie… i Vista… 😐

  10. DX 10 vs DX 9 // Kolosalnej różnicy w wyglądzie programów w DX10 się nie zauważy, siła DX10 polega na tym, ze jest napisany niemal od zera i wyklucza wiele bledów swoich poprzedników, m. in.usprawnia współprace ze sterownikami co zwiększa wydajność programów.

  11. DX10 to narzedzie … // Jak na razie DX10 to narzędzie dla programistów, a efekty ich pracy pewnie zobaczymy w akcji najwcześniej za rok, kiedy ukażą się gry zaprojektowane z myślą o DX10, oby tylko w między czasie nie pokazał sie DX11, bo znów wszyscy będą marudzić 😉

  12. No to fajnie.

Dodaj komentarz