CS:GO – Valve zaprasza na testy „najbardziej znaczącej zmiany od premiery” [GALERIA]
![CS:GO – Valve zaprasza na testy „najbardziej znaczącej zmiany od premiery” [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/67e27bf7-6313-41be-b219-e97b83ddcf16.jpeg)
Interfejs użytkownika w Counter-Strike: Global Offensive doczekał się naprawdę dużej aktualizacji. Samo Valve twierdzi, że „to najbardziej znacząca zmiana w wyglądzie i sposobie działania CS:GO od czasu premiery gry w 2012 roku”. Okazuje się, że Panorama UI to nie tylko większa ilość przydatnych informacji (choćby z poziomu menu kupna broni czy tablicy wyników), lecz także potencjalna poprawa wydajności. Według niektórych użytkowników serwisu Reddit liczba wyświetlanych klatek animacji wzrasta nawet o 8%.
Jeśli chcecie przetestować wczesną wersję nowego interfejsu, musicie przejść do właściwości gry, a następnie w stosownej zakładce zgłosić chęć dołączenia do trwającej bety. Warto zauważyć, że Panorama na ten moment pozwala tylko i wyłącznie na zabawę z botami oraz rozegranie sesji treningowej z pojedynczym znajomym. Jeszcze nie wiemy, kiedy aktualizacja trafi na serwery publiczne.
Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “CS:GO – Valve zaprasza na testy „najbardziej znaczącej zmiany od premiery” [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wow,duża inspiracja interfejsem z PUBG imo
HAHAHA PUBGIEM? To bardziej wygląda jak BF. Fajnie, że poprawili interface, ale szkoda, że nie zajmują się poprawą hitboxów i innych ważniejszych rzeczy psujących rozgrywkę.
A pełnego wsparcia dla 21:9 pewnie dalej nie ma. (dół tablicy wyników i kilka innych rzeczy było ucinanych)
Cheaterami się zajmijcie, a nie jakimś kosmetykiem w grze.
@Twardykolo zamiast narzekać, przetestuj, a jak nadal coś jest nie tak, ślij maile do Valve. Panorama to w 100% nowy sposób wyświetlania interfejsu, więc takie problemy, jak twój, prawdopodobnie już nie występują lub są na bieżąco łatane. Np. dzisiaj poprawili tabelę wyników dla rozdzielczości 4:3.
Po pierwsze, niezależnie od ilości zmian to tak naprawdę kosmetyczne pierdoły, po drugie IMO wygląda to jak typowy minimalistyczny interfejs wyjęty żywcem z jakiejś gierki F2P. Bleh.
Takie zmiany na plus. W sumie może się skuszę, ale zamiast kosmetyki przydało by się coś zmienić w rozgrywce. Dodać nowe bronie, jakiś tryb (niekoniecznie BR), albo kreator map lub skinow wbudowany w grę. Takie kosmetyczne zmiany raczej nie przyciągną nowej fali graczy.
„kreator map lub skinow wbudowany w grę” – VHE jest dobrym edytorem map i jedyne, czego w nim brakuje, to praca czasie rzeczywistym, jak w nowoczesnych silnikach graficznych. Narzędzia Source 2 też już to mają. A przy obecnej polityce w sprawie skinów (są wybierane przez Valve i sprzedawane) nie ma sensu tworzyć uproszczonego narzędzia do ich tworzenia.
Ciekawe kiedy nareszcie serwery przestawią na tick 128 zamiast tego bardziewnego 64. TO jest moim zdaniem najbardziej znaczący aspekt, na zmianę którego czekam. I pewnie nie ja jeden.
Hmmm, interfejs wygląda jak dla aplikacji mobilnej, cs:go zmierza na telefony i chcą ujednolicić interfejs/klienta? dla mnie bomba, niech dodadzą jeszcze crossplay 😀
MAREK276 – według mnie crossplay byłby kiepskim pomysłem… Celowanie na telefonie jest beznadziejne, więc pewnie niedługo po premierze stałoby się coś jak z mobilnym PUBGiem – port na PC. Efekt – powiedzmy, że ze 2 osoby na mecz by miałyby 50-60 fragów, a reszta by miała po 20 zgonów i maks 5 fragów. Chyba, że chodzi o cross-platformowy crossplay, ale tego raczej nie muszę tłumaczyć.
@down to był żart |I tak ogólnie zmiana na plus a wypowiadaja się osoby które pewnie nawet nie przetestowały. Od czasu wprowadzenia trust factor i prime i dodania przez valve możliwość sprawdzenia cheaterów w meczach wyszlo że od tego czasu nie grałem z prawie żadnym. Hitboxy też są naprawiana, kilka tygodniu temu była nawet poprawka hitboxow tylnej części szyi. A panorama zwiększa FPS’Y, poprawia płynność gry i jej przejrzystość, bo zmieniło się nie tylko menu ale i HUD gry.
A co z nowym silnikiem? Source 2 został wreszcie wprowadzony czy nie, bo zapowiadali to od dłuższego czasu…
LordOfLight – no brawo brawo Valve, po 5 latach takie poprawki zrobić to sztuka :)|Czyli przez 5 lat tolerowano cheaterów i kijowy system „hitoboxów” 🙂
@down jak to się ma do tego co napisałem? Bo nie widzę związku, nigdzie nie pisze ze valve dba nie wiadomo jak o graczy
Nie napisaliście, że interfejs został przeniesiony z Flasha na Source 2, co jest nawet dosyć istotne.
LordOfLight – bo plusem jest, że po 5 latach zrobiono takie rzeczy to dla mnie to jest katastrofa, a nie firma i gra. Brzmisz jak fanboy (widać, że się znasz na tym, nie w negatywnym znaczeniu oczywiście) dlatego wypunktowałem… Pewnie dlatego nie mam ochoty na multi mimo, że to była moja pierwsza gra multi… (ale oczywiście w staruteńkim CS ,a nie tym „nowym” 5 letnim.)
Wow. Zmienili menu główne. Jakie to było konieczne. Z pewnością teraz CS:GO wróci na szczyty. Taa… R6 już dawno zjadł CSa i raczej nie szybko to się zmieni. A nowy interfejs na pewno nie wystarczy 😛
Gra której nie zna absolutnie nikt na pewno podbije rynek XD
Tej grze przydałoby się przeniesienie na source 2 tak jak zrobili z dota2, gdzie nastąpił wzrost fps na starszych jak i nowszych komputerach, o ile pamiętam tam też było to poprzedzone zmianą HUD w grze. Taka zmiana silnika gry na pewno wpłynęła by na fps’y i naliczanie obrażeń, bo nie wierzę, że ten problem spowodowany jest przez tickrate, a nie właśnie archaicznym silnikiem, gdzie następuje wiele obliczeń w jednym momencie.
@smyntek To, że gra nie nadąża nad czynnościami gracza (w tym strzelanie) to właśnie w skrócie tickrate. Bo jak to jest, że w trakcie długich sesji na serwerach z tick 128 nie zauważyłem tego rażącego błędu z nienaliczaniem obrażeń, który BARDZO CZĘSTO występuje na tick 64, jedynie które obsługują serwery Valve?
Interfejs na Source 2? A co z samą grą?
jak to pobrć