Cyberpunk 2077: A tak wyglądałaby gra, gdyby tworzono ją na Playstation 1 [WIDEO]
![Cyberpunk 2077: A tak wyglądałaby gra, gdyby tworzono ją na Playstation 1 [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/fd8bf6fc-a205-4c41-9747-6ac42fca63b1.jpeg)
Ostatnio na horyzoncie nie pojawiają się nowe informacje na temat gry CD Projekt RED. Miesiąc temu twórcy chwalili się objętością fabuły swojej produkcji i pokazali nam artystów, którzy tworzą do niej muzykę. Na szczęście posuchę informacyjną wypełniają fani, którzy chyba nigdy nie przestaną mnie zadziwiać. Tym razem wpadli na pomysł, aby cofnąć się do czasów pierwszego Playstation i zaprezentować nam, jak wyglądałby tytuł na tej konsoli.
Za ten demake, czyli celowe postarzanie konkretnej gry, odpowiada kanał Bearly Regal. Krótki gameplay powstał w Dreams, twórca zapowiada, że projekt upubliczni, gdy tylko go ukończy. Na swoim filmiku zaprezentował mieszkanie, broń, dostęp do statystyk czy nawet kawałek miasta (z lotu ptaka – w stylu pierwszych odsłon GTA). Efekty możecie zobaczyć poniżej:
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: A tak wyglądałaby gra, gdyby tworzono ją na Playstation 1 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie. I nie zagrałbym nawet, gdyby miała powstać na Playstation 10.
Tekstury nie pływają. Przekłamania w wyświetlaniu tekstur to znak rozpoznawczy gier na pierwsze PlayStation.
To wygląda jak Minecraft a nie gry z pierwszego Playa.
Świetne.
Wygląda jak jakaś nowa gra niezależna, a nie tytuł z PS1.
Dokładnie jak poniżej napisali koledzy. Ponadto zbyt proste tekstury jak na PS1. Wtedy to jak tylko mogli to próbowali robić „realistyczne” tekstury
Podoba mi się. A co do samego Cyberpunka… po obejrzeniu gameplayu szczena mi opadła i zamówiłem pre-order. Dopiero wczoraj się dowiedziałem ze jest gameplay prawie godzinny ^^
mi sie podoba, nie wiem czy ps1 ogarneło by tyle świateł, wydaje mi się że celem właśnie miało być zrobienie ładnej gry ktora wykorzystywała by większość zastosowanych technologi z okresu ps1 z estetyką gier z 2020
Przy panującej wówczas modzie na TPP, poruszanie się po domu widziałbym bardziej w stylu jaskini batmana z Batman & Robin, zaś sam gameplay bardziej powinien przypominać Drivera 2 niż GTA. Jednak przy tej konwencji, można by się pokusić o grafikę w stylu Alien Ressurection, z poziomem interakcji znanym z Duke 3D. W sumie nic nie stoi na przeszkodzie zrobienia właściwie dwóch różnych gier z jednym plikiem zapisu. Już widzę ciągłe przeskakiwanie pomiędzy płytami jak w GT2 kiedy się chciało pograć we dwóch. 😀
Tak dla zwizualizowania tego, o czym @PanMac wspomniał. Klasyk z PSX|https:www.mobygames.com/game/playstation/forsaken/screenshots
Tak średnio przypomina PSX. Pod pewnymi względami jest lepiej a pod innymi gorzej niż wtedy.Rozdzielczość większości gier na PSX to 320×240, tu jest wyższa rozdzielczość z wstawionymi pojednczymi aż do przesady rozpikselowanymi elementami. Nie ma też częstego na PSX paskudnego ditheringu ani łamania się tekstur.Z kolei tekstury są zbyt sterylne, na PSX normą były bardziej kolorowe i rozpikselowane. No i zamiast sprite’ów używano raczej topornych bo topornych, ale modeli 3D.
Ten gosc chyba nigdy w zyciu jakiejkolwiek gry na PSX nie widzia
A czy to nie jest czasem wersja na Xbox One i PS4? 😀
Ciekawe czemu 2 dni temu ten artykuł usunęliście 😛
Zbiór patentów i zrzynek z innych gier, heh.
Grał bym!
te retrospekcje wizualno sprzętowe nie mają sie do rzeczywstych możliwości PlayStation z danego okresu oraz narzędzi developerskich w danym okresie czytaj tu 1997rok. Banda malolatów daje + no bo jak może się nie podobać minecraftowa forma pikselozy
Do tej pory pogrywam sobie na moim szaraczku w różne, stare gierki i jakoś nie wydaje mi się, żeby grafika Cyberpunka miała tak wyglądać na tej maszynce… Oczywiście trzeba mieć na uwadze, że nie ma co oczekiwać od PSX-a graficznych „wodotrysków”, ale myślę, że nie byłoby na niej aż tak „minecraftowej” grafy 😉