Cyberpunk 2077: Garść nowych screenshotów na podgrzanie atmosfery [GALERIA]
![Cyberpunk 2077: Garść nowych screenshotów na podgrzanie atmosfery [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/99edef26-5e04-462d-a388-1c80d30367d2.jpeg)
Keanu na piątym screenshocie w rozmytym tle po prawej.
Jak na razie nic nie wskazuje na to, aby Gamescom upływał pod znakiem Cyberpunka. Jeśli jesteście głodni wieści, cała nadzieja w zamkniętych pokazach dla prasy zaplanowanych na najbliższe dni. Albo zaszytych pod logo innej firmy – tak, jak miało to miejsce przy ogłoszeniu przez Google wersji na Stadię. Mówi się, że następny duży pokaz odbędzie się dopiero na targach PAX West.
Pomimo letniej i stabilnej sytuacji Redzi starają się, aby czytając newsy o innych premierach czy dodatkach nikt nie zapomniał o ich produkcji. Zapraszamy do obejrzenia nowych screenshotów ujawnionych dziś poprzez kanały społecznościowe studia.
Produkcja ukaże się 16 kwietnia 2020 roku.
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Garść nowych screenshotów na podgrzanie atmosfery [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ach te rozbudowane dialogi. Gdyby nie pojedynczy skillcheck, pomyślałbym, że mainstream wciąż cofa się w rozwoju.
@Silvaren|To jest nowa generacja przeprowadzania rozmów w RPG Akcji, dynamiczne dialogi.|Nie ma szans żeby powrócono do wyświetlania całej wypowiedzi, tym bardziej z taką wizją.|Więc ja personalnie jestem zadowolony.
Przeciez Silvaren zawsze ma problem, tak jak zadymek pierwsi do oceniania wszystkiego bez sprawdzenia
Nie mogę się doczekać 🙂
@mbwrobel @w1intermu7e|No bo gameplay rok temu w ogóle się nie wydarzył:|http:imgurl.pl/img/cyberprank_5d5c2ecdb4822.jpg|http:imgurl.pl/img/cyberprank22_5d5c2f0c94d3a.jpg
Niby wszystko pięknie, ale jakoś nie potrafię wykrzesać w sobie hajpu w związku z CP2077. Czuję, że będzie mocny shitstorm w internecie zaraz po premierze – walki na setki komentarzy pomiędzy zadowolonymi/fanboyami, a rozczarowanymi/hejterami. Ta gra nie ma szans sprostać wypiętrzonym oczekiwaniom społeczności.
@Silvaren Mówisz o tym gameplayu, na którym przez cały czas jego trwania widniało „work in progress – does not represent the final look of the game” i gdzie na samym początku facet mówi „everything you see is potentially subject to change”?
Ot i mamy cebulactwo w najczystszej formie. Po innych grach można jeździć, hejtować i przepowiadać ich upadek jeszcze zanim pojawią się jakieś konkretne informacje, ale po Cyberpunku nie wolno.To będzie taka sama chora sytuacja jak z Wiedźminem 3: jawne ignorowanie glitchy , bugów, chybionych rozwiązań i innych „smaczków” którymi spokojnie można by obdzielić ze trzy produkcje a wszelka krytyka jest nazywana hejtem. Jak to mówią: historia lubi się powtarzać.
@Xellar: shitstorm już od dawna trwa najlepsze. 😀 Jak widać -wystarczy garść screenów, żeby powoli zaczynały się przepychanki w kwestii dialogów.
@arek ta gra nawet nie wyszła, a już jest ocenianie całego systemu dialogowego. To jest cebulactwo
„Ocenianie niewyświetlania całej wypowiedzi a’la Mass Effect”; „RPG cofa się w rozwoju”;|Przypomnę Morrowinda, będącego w mojej opinii synonimem „cRPG”, i jego rozbudowany system dialogów, gdzie rozmowy prowadziło się poprzez kliknięcie w coś w rodzaju hiperłącza, o treści np. „Uriel Septim VII”, albo „Ród Hlaalu”.
Większość dobrej krytyki względem Wiesława tak naprawdę odnosiła się głównie do ograniczeń jakie narzucała książka tylko że masa ludzi o tym nie wie, zapomina o tym a niektórych też to po prostu nie obchodzi.|Cyberpunk raczej nie jest tak mocno ograniczający więc jestem bardzo ciekaw jak wszystko rozbudują mając więcej swobody, ale najbardziej sensowne porównanie do Wieśka by było jakby zrobili coś w klimacie fantasy
Przypominam że opcje dialogowe najcześciej są tylko krótką formą wypowiedzi która ma być wygłoszona, nie tym co rzeczywiście odpowie postać. Nikt nie chce czytać 5 linijek żebyt zdecydować co chce powiedzieć.
No bo to powinno być tak, że sami wpisujemy sobie wypowiedź, jakąkolwiek. Przecież to proste do zaimplementowania, prawda? Inaczej to to nie jest erpegie, bo jesteśmy ograniczani, o!
@down powinniśmy mówić przez mikrofon i tyle
@Skelldon|Seria Wizardry, nie dziękuj.
W sumie taki Deus Ex na sterydach :DPodoba mi się.
Ale ekstra.