
Cyberpunk 2077: Lepsza wydajność na starszych konsolach [WIDEO]
Premierowy build Cyberpunka 2077, mimo wcześniejszych zapewnień włodarzy CD Projektu, NIE działał „zaskakująco dobrze” na starszych konsolach. Posiadacze PS4 i XBO narzekali na mizerną wydajność gry. Warszawski wydawca przeprosił za taki stan rzeczy i obiecał wyeliminować rażące niedociągnięcia. I wygląda na to, że wszystko zmierza w dobrym kierunku.
Zeszłotygodniowa łatka 1.05 zapewnia naprawdę istotną poprawę wydajności. Jest to szczególnie widoczne w przypadku Cyberpunka 2077 odpalonego na PS4 i XBO. W niektórych segmentach gry otrzymujemy dodatkowe 10-12 klatek animacji (bazowe wersje konsol). Ba, powoli zbliżamy się do stałych 30 fps-ów. Owszem, jazda samochodem po ulicach Night City nadal potrafi dopiec starszemu sprzętowi, ale już nie tak mocno jak wcześniej.
Na podstawowym PS4 wreszcie dobijemy do wartości 1080p, choć oczywiście w dalszym ciągu jesteśmy skazani na dynamiczną rozdzielczość. W najgorszym wypadku obraz jest wyświetlany w 720p. Dla porównania na zwykłym Xboksie One wyciśniemy maksymalnie 900p.
Rzućcie okiem na poniższe porównania (podziękowania dla ElAnalistaDeBits).

Czytaj dalej
-
Dodatek do Destiny 2 z przytłaczająco negatywnymi recenzjami na Steamie. Winna nowa...
-
Duża aktualizacja Balatro nie ukaże się w tym roku. „Pracuję powoli,...
-
Polska platformówka 2D otrzyma odświeżoną wersję. Castle of Heart:...
-
Twórcy Battlefielda 6 odnieśli się do kwestii realizmu w grze. „Chcemy...
53 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Lepsza wydajność na starszych konsolach [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@ArekJakub Niby tak, tylko skala produktu jest inna – KGD robiło max kilkadziesiąt osób, a w CDPR 50 osób było oddelegowywanych do robienia samego trailera.
upsi, KCD, literóweczka. A te 50 osób to nie wyssane z palca, tylko dziwnym przypadkiem powtarzające się informacje od kilku uciekających pracowników.
@Ogoorek1 To wiem. Porównując możliwości budżetowe i zasoby ludzkie Czechów i Redów, godne podziwu jest, że chociaż niedopracowany technicznie (głównie optymalizacja), Kingdom jest naprawdę świetny, jak na tak ogromny projekt.