Cyberpunk 2077: Mike Pondsmith, ojciec uniwersum, odpowiada na pytania polskich fanów [WIDEO]
![Cyberpunk 2077: Mike Pondsmith, ojciec uniwersum, odpowiada na pytania polskich fanów [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/7e7fe004-2462-4424-9473-53deeed12d1b.jpeg)
O grze Redów możemy mówić i mówić, a wcale nam się to zbyt szybko nie znudzi. No ale cóż poradzić, jeżeli sami twórcy nieustannie zarzucają nas kolejnymi informacji na temat nowej produkcji. Tylko w ostatnim czasie dowiedzieliśmy się, że Cyberpunk trafi na Stadię, a także obejrzeliśmy nowe screeny. Dodatkowo wszyscy niecierpliwie czekamy na obiecany jakiś czas temu gameplay, który mieliśmy zobaczyć w sierpniu.
No i zobaczymy – CD Projekt Red zamierza go transmitować 30 sierpnia o 20:00 na swoim Twitchu oraz Mikserze. Pierwotnie chciano zaprezentować go podczas PAX West, ale nastąpiła mała zmiana planów.
Czekając na ten moment, możemy obejrzeć (na oko 500-600 razy) wywiad z twórcą erpegowego Cyberpunka – Mikem Pondsmithem. Autor odpowiada w nim na pytania zadane przez polskich fanów i mówi w nim o swoim stosunku do naszego kraju, wizji przyszłości i sposobie pracy. I tak, są polskie napisy, więc nie bójcie się, że przegapicie coś ważnego.
Cyberpunk 2077 zachwyci lub rozczaruje pecetowców, właścicieli PS4 i Xboksów One 16 kwietnia 2020. Boję się, że jednak to drugie, bo z Gamescomu dobiegają nieśmiałe głosy, że produkcja Redów może nie okazać się mesjaszem naszej branży, a „jedynie” dobrą grą.
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Mike Pondsmith, ojciec uniwersum, odpowiada na pytania polskich fanów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Polacy są przezabawni – macie naprawdę suche poczucie humoru…” A przy okazji – wiemy też, kiedy obejrzymy nowy gameplay z gry.
Wystarczy mi że będzie to 9/9+/10 gra w skali CD-Action ze znaczkiem jakości oczywiście, znaczy się – po prostu cholernie dobrą grą 😀
@down kojarzysz może ile dostał ostatni assasin?
A co do relacji ludzi to wystarczy wziąć sobie kilka linijek z Gry Online.pl gdzie narzekają na to że w opuszczonych(chyba że nie są tego świadomi) miejscach jest mało ludzi czy samochodów. Będzie jakaś relacja od CDA?
Parafrazując klasyka:|”ani oko nie widziało, ani ucho nie słyszało, ani serce człowieka nie zdołało pojąć, jak wielkie rzeczy przygotował Pondsmith tym, którzy CP2077 miłują” 😉
No i szkoda, że wywiad taki krótki, bo facet mądrze gada i nie wiem jak inni ale godzinny wywiad byłby spokojnie do obejrzenia przynajmniej przeze mnie…|Może CDPR zrobi jeszcze jeden. Tylko rozbudowany! I jeszcze więcej pytań!!
Czy wszyscy komentujący przegapili ostatni akapit, że nikt nie porusza tego tematu? Miałem zamawiać pre-ordera, ale skoro nawet CDA tonuje nastroje, to mam spoooore obawy
@down ja nie przegapiłem ale osobiście nie mogę znaleźć żadnych mocno negatywnych albo jakiś mieszanych uczuć w artykułach które czytałem. Przydałaby się jakaś relacja CDA, bo jedyne na co trafiłem to wspomniane wcześniej sprawozdanie GryOnLine
Przeszedłem przez kilka artykułów:|https:www.gry-online.pl/S022.asp?ID=13490 ten najbardziej negatywny, ale mam trochę wrażenie że po prostu redakcja oczekuje za dużo(?) głównie w temacie jakiejś rewolucji w strzelaniu. Ogólnie gra jest zachwalana za świat przedstawiony, za atmosferę i różne smaczki, ale dostaje po nosie za brak właśnie jakiś większych zmian w mechanice gry w porównaniu do innych tytułów. Więc i tak not Bad.
Poza tym czy demo pokazane na gamescon nie było też tym nad którym wszyscy się zachwycali na E3?
@Gumis2 I to jest chyba problem wpółczesnego marketingu w grach, który wmawia nam, że dana nadchodząca gra będzie przełomem/otwierać nowe horyzonty/mesjaszem (niepotrzebne skreślić, albo wszystko razem) a ludzie się tak na nią napalają iż zapominają że w 60%, jak nie więcej, to jest tylko bełkot namawiający do wydania pieniędzy. I nie mówię, że CP2077 będzie złą grą. Po prostu nie ma co się na żadną grę napalać ja szczerbaty na suchary. Lepiej być mile zaskoczonym niż rozczarowanym.
@down tylko prawie nikt się nie napala na przełom. Gracze chcą dostać grę z dobrym singlem, z dobra fabułą bez mikrotranskacji, z wyborami które będą miały wpływ na rozgrywkę. A osobiście cały czas nigdzie nie mogę znaleźć jakiś relacji, które wytykają błędy grze poza tym co już wcześniej wrzuciłem więc jestem ciekaw skąd autor ma takie informacje, miło by było jakbyśmy dostali przynajmniej jakieś ode nie do artykułu
Ale to, że nie spełni oczekiwań to jest oczywista oczywistość. Pytanie tylko jak wielkiej grupy ludzi. Marketing przedstawia CP2077 jako mesjasza branży i gracze to łyknęli, głównie przez Wiedźmina (który przełomowy nie był, ale na pewno bardzo dobry, dlatego ludzie zaufali REDom). Póki co spodziewam się gry bardzo dobrej, jednak nie daję się ponieść hypowi „odmienienia całego gatunku”.
Wszystko rozbije się i tak o fabułę, konstrukcję questów i atmosferę. Przypominam, że Wiedźmin 3 też nie rzucał na kolana w pierwszych prezentacjach, no bo Redzi nie zdradzali najlepszych chwytów fabularnych. A sama walka była w Dzikim Gonie niezła, ale na pewno nie stanowiła jakiegoś przełomowego odkrycia. Więc nie ma się co stresować, lepiej czekać spokojnie i zobaczyć co upichcą.
@DeeJayHMC – to jest tak naprawdę szerszy problem, bo w dzisiejszych czasach jesteśmy tak przebodźcowani, że „średnie” oznacza „słabe”. Język, życie – wszystko się nakręca i radykalizuje. Nie można kogoś nie lubić, trzeba nienawidzić i się nakręcać. Coś nie może być dobre, tylko musi być sztosik, petarda, obłęd. |Mnie zadowoli to, że CP2077 będzie fajną grą i tyle. Ja nie muszę mieć kolejnych rekordów nagród dla tej gry.
Cóż, mnie zadowoli tylko jeśli Cyberpunk będzie najlepszą grą wszech czasów. Tak więc lepiej żeby się okazał bardzo, bardzo dobry. 😀
Trzeba być bardzo naiwną osobą żeby pomimo śledzenia branży przynajmniej od jakiegoś czasu nadal wierzyć że jedna gra mogła być „mesjaszem” wszystkich gier.
@Nezi23 Mesjaszem można na dobrą sprawę nazwać każda grę, której mechaniki będą na tyle dobre, że będą wykorzystywane w branży przez dłuższy czas (np Doom przynosząc nam FPSy czy Dune II dając nam RTSy)
@Nezi23 powiedz to swoim kolegom na pepełe pod newsem o DS 🙂 śmiesza mnie osoby, która twierdzą tam że gra od NG będzie jakąkolwiek konkurencją dla Cyberpunka, ale jak to zwykłem mawiać…są ludzie i ludzie 🙂
To użycie „dobrą grą” na końcu wygląda jakbyśmy cały czas dostawali dobre gry, a tak naprawdę dostajemy gry średnie (z wyjątkami), bo co z tego, że zaczynają się dobrze, jak po 2h gry zaczynają być monotonne i żeby je ukończyć trzeba się siłować z samym sobą, nie mówiąc już o robieniu platynki. Dlaczego nowe gry pomimo swojego wyglądu i mechanik nie trzymają przy sobie graczy tak jak chociażby Gothic?
Gdyby sugerować się recenzjami, to można by odnieść wrażenie, że licencję na produkcję „mesjaszy branży” ma Nintendo, bo w przypadku gier Japończyków nie ma żadnego tonowania nastrojów i „nieśmiałych głosów” rozczarowania, są natomiast ochy i achy nad każdą drobną mechaniką przy jednoczesnym ignorowaniu jakichkolwiek problemów. Znamy to aż za dobrze. Pytanie, jakie to ma dla nas znaczenie? Dobra gra obroni się sama, nie potrzebuje ciągłego dorzucania do kotła hype’u ani ociekających lukrem akapitów.
Tak działa branża gier AAA że trzeba zachwalać wszystko, sceptyków nie przekona ale graczy nie grających cześto tak (którzy wbrew pozorom napędzają sprzedaże). W branży indie nie ma takich chwytów.