Cyberpunk 2077: Nad grą pracuje już ponad 400 osób

Cyberpunk 2077: Nad grą pracuje już ponad 400 osób
CD Projekt Red uspokaja po rozstaniu z dyrektorem kreatywnym.

W zeszłym tygodniu informowaliśmy, że Sebastian Stępień pożegnał się z twórcami serii Wiedźmin, by przejść do szeregów Blizzard Entertainment. Jeśli kogoś zaniepokoiła ta informacja i zaczął martwić się o przyszłość Cyberpunka 2077, przedstawiciele studia już spieszą uspokoić. Jak donosi serwis StockWatch.pl, odpowiedzialna za relacje inwestorskie CD Projektu Karolina Gnaś nie widzi żadnych problemów na drodze nowego tytułu studia.

Jego odejście nie wpływa w żaden sposób na tempo prac nad naszym najnowszym tytułem. Zespół pracujący nad Cyberpunkiem 2077 liczy już ponad 400 osób.


Dla porównania nad Wiedźminem 3 w najgorętszym okresie pracowało ok. 250 osób. Nie ma się jednak co dziwić, że tym razem CD Projekt potrzebuje jeszcze więcej rąk do pracy, skoro marzy mu się tytuł nie mniej dopracowany niż Red Dead Redemption II. Biorąc pod uwagę to, że zespół Redów sprzed lat zdołał stworzyć grę, która według użytkowników serwisu Metacritic jest obecnie najwyżej ocenianym tytułem w historii zarówno na PC, jak i PS4 oraz Xboksa One, strach pomyśleć, co może im wyjść przy takiej sile roboczej.

Nawet jeśli w ostatnim czasie akcjonariusze CD Projektu mieli kilka trudniejszych dni, mogą już raczej odetchnąć z ulgą. Dzięki najnowszej rekomendacji banku Morgan Stanley, jednego z największych banków inwestycyjnych na świecie, akcje firmy podrożały o ponad 9%, a jej kapitalizacja wzrosła do ponad 18 miliardów złotych. Jego analitycy wycenili całą grupę na ok. 24 miliardy złotych, zaś jeden walor na 240 zł – więcej niż rekordowe 222 zł osiągnięte w sierpniu zeszłego roku.

4 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Nad grą pracuje już ponad 400 osób”

  1. CD Projekt Red uspokaja po rozstaniu z dyrektorem kreatywnym nowej produkcji.

  2. @Torturer|Nie, mowa o Wiedźminie 3. Swoją drogą to ciekawe, że RDR2 na Metacriticu wg ocen użytkowników nie łapie się nawet na pierwszą stronę wyników (ani na PS4, ani na XBone, ani na P… oh wait).

  3. Sam dodałem RDR2 ocenę 6/10 na meta. Ukończyłem singla zmuszając się do tego, w online nie dało się niestety grać bo strzelanie to akurat najsłabsza część tej gry, przestarzała fatalna mechanika. Gra liniowa do bólu, w dodatku we wszystkich tych momentach kiedy można było się zabawić, skrypt chce by gracz robił to co jest w nim zapisane. Ciągłe jazdy na koniu z jednego końca mapy na drugi po kilka minut każda. Fabuła nie porywa. Grafika uratowała całość. Sprzedałem grę bez żalu z niewielką stratą…

  4. GRA LINIOWA DO BÓLU, to niezłe IKS DE mi zafundowałeś na twarzy

Dodaj komentarz