Cyberpunk 2077: Nowy gameplay w czerwcu; demo trafi do prasy?

Cyberpunk 2077: Nowy gameplay w czerwcu; demo trafi do prasy?
Od ostatniego minęło już trochę czasu.

Całkiem niedawno na oficjalnym koncie Cyberpunka ukazała się zapowiedź tajemnicznej prezentacji pt. „Night City Wire”. Będący prawdopodobnie zamiennikiem pokazu na odwołanym E3 event został zaplanowany na 11 czerwca.

Teraz wiemy już niemal na pewno, że zostanie podczas niego udostępniony nowy gameplay. Źródłem informacjijest raport finansowy CD Projekt RED, który wspomina wprost o prezentacji rozgrywki zaplanowanej na czerwiec. „Hands on” może natomiast sugerować, że fragment rozgrywki zostanie udostępniony do ogrania osobom spoza CDPR, być może wybranym przedstawicielom prasy.

hands-on-gameplay_17b1u.jpeg

Wygląda więc na to, że po zapowiedzi licznych gadżetów, takich jak limitowany Xbox One X, oraz prezentacjach wewnątrzgrowych gangów w końcu doczekamy się konkretów. Ostatni pokaz Cyberpunka miał miejsce niemal rok temu.

55 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Nowy gameplay w czerwcu; demo trafi do prasy?”

  1. @Konio52|Fabularnie questy poboczne są rzeczywiście fajnie zrobione, ale pod względem mechaniki i różnorodności już jest o wiele gorzej. Zwłaszcza polowania na potwory stają się szybko powtarzalne. Ja daję szansę Redom z Cyberpunkiem, ale nie nastawiam się jakoś specjalnie, żeby się nie rozczarować. Redzi znani są głównie z Wieśka i to z 3 części, bo 2 i 1 są już praktycznie zapomniane.Tutaj porywają się na coś nowego i zapowiadają nielinearną historię, co może źle się dla nich skończyć.

  2. @Scorpix Jak napisał kiedyś Mr Jedi mangę albo się kocha albo nienawidzi Strasznie nie podobają mi się nieproporcjonalne twarze i charakterystyczne wielkie oczy obecne w mandze. Reszta ciała jest zazwyczaj ok. Nie odpowiadają mi też te przesadzone trwające wieki ataki bardzo często obecne w grach czy filmach..O tych tych wielkich szerokich mieczach których w rzeczywistości nie dałoby się użyć nawet nie wspominam. wyjątkiem jest Final Fantasy 7 remakę wygląda znośnie, dam grze szansę jak już wyjdzie na PC.

  3. @SCORPIX.. W wiedźminie 2 świetnie sobie poradzili z nieliniowością, więc ja bym się o ten element nie bał 🙂

  4. @TROLL1987|Tyle że tam to praktycznie tylko o jedną decyzję chodziło, a oni chcą zrobić tą grę kompletnie nieliniową, przez co utrzymanie narracji na wysokim poziomie może być niemożliwe. Te przesadzone ataki to chyba tylko w Fajnalu, bo nigdzie indziej się nie spotkałem z tym. Wszystko to kwestia gustu, ale jeśli do wyboru mam grę z poważną fabułą i świetnie napisanymi postaciami, gdzie występują te miecze i inne, a RPG made by Bioware czy Betatesta, to jednak wolę Wielkie Miecze. To tylko gra.

  5. No i impreza przesunięta. Dzięki, USA.

Dodaj komentarz