Cyberpunk 2077: O premierze, optymalizacji, nieoczywistych wyborach…

Pierwsza publiczna prezentacja Cyberpunka 2077 (swoją drogą, stream na Twitchu zgromadził prawie pół miliona widzów!) bez wątpienia wywołała sporo szumu. Zarówno przedstawiciele branżowych mediów, jak i gracze zadają pracownikom studia CD Projekt Red sporo pytań, a twórcy chętnie dzielą się informacjami na temat wyczekiwanego erpega. Oto czego się dowiedzieliśmy:
Nadal natomiast nie wiemy, kiedy Cyberpunk 2077 trafi do oficjalnej sprzedaży. Wprawdzie grę da się już przejść od początku do końca, ale nie w każdym fragmencie jest dopracowana tak, jak pokazowe demo. Trzeba jeszcze stworzyć brakujące assety, przeprowadzić odpowiednie testy oraz wyeliminować błędy. Adam Kiciński, prezes CD Projektu, zdradził na niedawnym spotkaniu z inwestorami, że Redzi mają przed sobą jeszcze „dużo pracy”. Warto też pamiętać, że nawet zaprezentowany fragment kampanii może doczekać się poważnych zmian, o czym dowiedzieliśmy się z tajnej wiadomości na końcu gameplayu z CP2077.
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: O premierze, optymalizacji, nieoczywistych wyborach…”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
gucik, hehe
Zakładam, że grę robią na obecną generacje konsol, czyli będzie downgrade. To z kolei oznacza że nawet komputer nie pierwszej młodości powinien to pociągnąć na około średnich.|Chyba że pójdą o krok do przodu i zrobią jakiś tryb ultra na pc’ty z wyższej półki.
,,ścieżka prowadząca do najlepszego zakończenia gry nie składa się z samych szlachetnych wyborów,, to zdanie chyba najbardziej mnie zainteresowało
Nie będzie trybu ultra specjalnie dla PC, bo już przy W3 wyjaśniali, że to się im nie kalkuluje. Robi się jedną wersję „matkę”, która potem jest portowana na poszczególne platformy. Żeby proces przebiegał sprawnie i szybko, nie może być wielu „matek” ani obcinania detali dla konsol. PC pozostają mody.
Cholera, strasznie się zastanawiam czy to co zobaczylismy na tym pierwszym zwiastunie z aktorami jest aktualne, czyli Ci psycho modyfikowani i ta policja, bo na razie widzimy tylko te służby medyczno-policyjne.
@LordOfLight Oczywiście, że tak, co prawda nie jestem znawcą tego uniwersum, ale z tego co mi wiadomo Ci goście zajmują się pozbywaniem ludzi, którzy wpadli w cyberpsychozę. A Trauma Team to po prostu ekipa medyczna, która dba o swoich klientów-pacjentów i tylko o nich, jak widać zresztą na gameplayu
Najlepsze zakonczenie gry ? to chyba osobista kwestia nie rozumiem tego zdania.
Szkoda że gra nie jest w 3osobie, mam tu na myśli, taki widok od boku prawej strony postaci. No bo po co tworzyć sobie tą postać jak jej i tak nie widać?:). W dodatku walka bronią białą była by bardziej wygodna, bo tak z pierwszej osoby to trochę drętwo będzie.
Tak w ogóle warto można by było wspomnieć, że gra może wyjść dość szybko. Redzi poświęcają teraz cały swój czas, żeby dopracować Cyberpunka, aczkolwiek ma im pójść to szybciej niż w przypadku Wiedźmina 3 (czas od ukazania gameplayu do premiery). Pierwszy publiczny pokaz W3 to 2014 rok, premiera 2015, zamknięty pokaz 2013, aczkolwiek premiera była planowana wtedy na 2014. Co z kolei oznacza, że premiera Cyberpunka może być pod koniec 2019, lub sam początek 2020.
Zresztą gdzieś teraz przeczytałem informację, że chcieliby jak najszybciej wypuścić (2019), ale z drugiej strony nie chcą się śpieszyć i dopracować grę.
@Victarion|Zapewne chodzi o te najbardziej dobre, szlachetne i takie, którego większość graczy będzie oczekiwać 😉
@BIsken |Drętwo nie będzie, zresztą sam widzisz, że wcale do najgorszych nie należą. Po drugie zmiana kamery co już wiele razy o tym mówiłem to nie jest taka łatwa sprawa, bo animacje są projektowane pod konkretny tryb fpp lub tpp. Kończy się na tym, że w przypadku mechaniki gry zmienianie tylko zepsuje immersję przez problemy z animacją. W skrócie, nawet jeśli gra ma opcję wyboru widoku pomiędzy fpp lub tpp to i tak docelowo jest zaprojektowana tylko pod jeden wariant, drugi jest tylko dodatkiem
@BIsken|Można zrobić dobrego FP z walką wręcz, taki Dark Messiah of Might and Magic jest tego niezłym przykładem chyba, Kingdom Deliverance pewnie też. Jedyne co chyba w trybie patrzenia z oczu nie wychodzi to skakanie i ogólne platformów… A nie, Mirrors Edge. Jak widać wystarczy się postarać 🙂
@Moris514 dzięki, bo jakoś nie było o tym słuchać ostatnio!
@Victarion. Jest coś takiego jak najlepsze zakończenie, albo najlepszy outcome questa. W przypadku CDPRED oznacza to, że ma się po nim najmniejszego moralniaka. Quest o Czerwonym Baronie to miał, quest o Kłonicy i np. cały dodatek Krew i Wino. Są mroczne zakończenia, ale kto by chciał żyć w takim świecie?
@Ptaszor Ktos kto jest mroczny niczym murzynska peleryna ?
@Victarion |”Murzyńska peleryna”? Po raz pierwszy słyszę takie określenie
Mi się nie spieszy. Wolałbym żeby C2077 był pierwszym tytułem na konsole nowej generacji. Lepiej byłoby poczekać niż dostać grę z potężnym downgrade-m.
@billybob- a wszystko o czym napisałeś najlepiej zrobione jest w dying light:)
@FAKEIT|O to to, coś pięknego dlatego czekam na 2 cześć o wiele bardziej niż na tego Cymbergaja 2070 😀
@FAKEITLol, faktycznie, zupełnie wyleciała mi ta gra z głowy. 🙂 Co prawda w 1kę nie grałem, ale zwiastuny i obecność Chrisa Avellone sprawia, że po 2gą część pewnie sięgnę 🙂
Skreśla Ghost in the Shell mrucząc „hińskie bajki”. Wpisując markerem Shadowrun/Cyberpunk.