Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 2.31. Usprawnienia trybu AutoDrive, poprawki błędów i nie tylko

Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 2.31. Usprawnienia trybu AutoDrive, poprawki błędów i nie tylko
Avatar photo
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
CD Projekt Red wydał kolejną aktualizację do Cyberpunka 2077.

Niedawne domysły o kolejnym dodatku fabularnym lub DLC do Cyberpunka 2077 ostatecznie okazały się przesadzone, ale to wcale nie znaczy, że CD Projekt Red nie miał nic w zanadrzu. Przygody V i Johnny’ego Silverhanda właśnie otrzymały bowiem aktualizację 2.31, która naprawia szereg drobnych błędów.

Najnowszy update wprowadza usprawnienia, które sprawiają, że rozgrywka staje się bardziej płynna i realistyczna. AutoDrive działa teraz znacznie lepiej – pojazdy sprawnie omijają przeszkody i nie zatrzymują się bez potrzeby na światłach, a tryb swobodnej jazdy dokładniej odwzorowuje przepisy ruchu drogowego. Twórcy naprawili również problem z Johnnym w taksówkach oraz błąd migających kół w modelu Yaiba ARV-Q340 Semimaru. Sporo zmian zaszło także w trybie fotograficznym – większość póz jest już dostępna dla obu płci postaci, a kolizje NPC-ów zostały całkowicie wyłączone, co pozwala na swobodniejsze tworzenie ujęć.

Oprócz tego łatka przynosi liczne poprawki w zadaniach, a także usprawnia działanie wiadomości od Delamaina i pobocznych sprzedawców. W ustawieniach graficznych pojawiła się ponadto możliwość włączania lub wyłączania winiety. Całość uzupełniają ogólne poprawki stabilności i wydajności, które przekładają się na jeszcze lepsze wrażenia z gry. Szczegółową listę zmian znajdziecie na oficjalnej stronie Cyberpunka 2077.

2 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 2.31. Usprawnienia trybu AutoDrive, poprawki błędów i nie tylko”

  1. […] m.in. usprawnienia trybu fotograficznego oraz automatyczne samochody. Kilka dni temu pojawiła się również aktualizacja opatrzona numerem 2.31, która poprawiła działanie opisanych wcześniej systemów. Na horyzoncie majaczy […]

  2. […] Cyberpunk 2077 otrzymuje jeszcze aktualizacje, ale rozwój gry został ostatecznie zakończony i raczej nie powinniśmy spodziewać się, że CD Projekt RED przygotuje do niej nową zawartość. Firma zajmuje się teraz sequelem o nazwie kodowej Cyberpunk: Orion, przygotowywanym w nowym, amerykańskim studiu „cedepu”. Z drugiej strony jest też oczywiście Wiedźmin 4, który pożycza z Cyberpunka to i owo, jeśli chodzi o tworzenie niezależnych postaci drugoplanowych. Chociaż developerzy zatrudniają kolejne osoby, by wzmocnić swoje zespoły, na efekty ich prac trochę poczekamy – przynajmniej w przypadku Cyberpunka. Wiedźmin 4 nie ma jeszcze nawet przybliżonej daty premiery, ale w wypowiedziach twórców pojawiają się konsole obecne ciągle w sprzedaży, więc można spokojnie założyć, że gra celuje jeszcze w aktualną generację sprzętów, mogącą zakończyć się, w zależności od tego, które poszlaki uznamy za wiarygodne, w 2027 lub 2028 roku. […]