
Cyberpunk 2077: Sony do odwołania usuwa grę z PlayStation Store [AKTUALIZACJA] Microsoft podobnej decyzji na razie nie podejmuje
Gehenna CD Projektu szybko się nie skończy, a przykład Cyberpunka będzie przez wiele lat nauczką dla developerów. Po świetnym starcie szybko pojawiły się informacje o fatalnym stanie gry w wersjach na podstawowe modele starszych konsol. Studio przeprosiło graczy i obiecało potrzebne łatki, a sam zarząd przyznał, że pośpieszył się z wydaniem tytułu.
By tragedii stało się zadość, klienci zaczęli zgłaszać problemy związane ze zwrotami pieniędzy na platformach Sony i Microsoftu. Gromy sypały się ze wszystkich stron, dlatego japońska firma postanowiła zainterweniować. W oficjalnym komunikacie czytamy:
SIE przez cały czas dąży do tego, aby zapewnić klientom wysoki poziom satysfakcji. W związku z tym oferujemy zwrot pieniędzy wszystkim graczom, którzy kupili Cyberpunk 2077 w PlayStation Store. SIE usuwa też grę Cyberpunk 2077 z PlayStation Store aż do odwołania. Gdy potwierdzimy zakup Cyberpunk 2077 w PlayStation Store, zaczniemy przetwarzanie zwrotu pieniędzy. Zwróć uwagę, że czas zwrotu może być różny w zależności od metody płatności i instytucji finansowej.
Gra Redów zniknęła więc do czasu wprowadzenia niezbędnych poprawek z PlayStation Store, a Sony oferuje zwroty pieniędzy wszystkim jej użytkownikom na platformach spółki.
Po tej informacji akcje CD Projektu staniały na dzisiejszym otwarciu sesji o 50 zł.
O zwroty na PlayStation można ubiegać się W TYM MIEJSCU.
Important Update for @PlayStation Users pic.twitter.com/fCB4z74M3z
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) December 18, 2020
[AKTUALIZACJA]
W oświadczeniu przesłanym Reutersowi Adam Kicinski napisał, że w tym momencie CD Projekt nie prowadzi z Microsoftem podobnych rozmów na temat wycofania Cyberpunka ze sprzedaży.

Czytaj dalej
-
Marvel’s Wolverine ukaże się już w przyszłym roku? Gra o Venomie...
-
Dying Light: The Beast z milionem preorderów. Techland rozdaje prezenty...
-
Dodatek do Destiny 2 z przytłaczająco negatywnymi recenzjami na Steamie. Winna nowa...
-
Duża aktualizacja Balatro nie ukaże się w tym roku. „Pracuję powoli,...
66 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Sony do odwołania usuwa grę z PlayStation Store [AKTUALIZACJA] Microsoft podobnej decyzji na razie nie podejmuje”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Sorki, ale cyberpunk do pięt RDR2 nie dorasta, może za wyjątkiem fabuły, która mnie wynudziła jak to u Rockstarów zazwyczaj mam. Brak czegokolwiek do robienia, pełno błędów i wyciętej zawartości. Zdecydowanie widać, że jednak musieli wydać te +100mil dolarów na marketing, bo taki babol w innym wypadku by się dobrze nie sprzedał.
GTA 5 też jest dużo bardziej zaawansowane technologicznie niż Wiedźmin 3.
Grę zakupiłem na gogu przed premierą. Pobrałem wcześniej i nie szarpałem się z obciążeniem sieci na premierze. Fakt było sporo glitchy graficznych i trochę bugów a na przyzwoitym komputerze wyciągnąłem 30fps, jednak czego oczekiwać od gry która i tak była wypuszczona wcześniej pod naciskiem publiczności. Dużą część glitchy graficznych rozwiązał zwykły update sterowników do grafiki. Pozostałe problemy włącznie z poprawieniem optymalizacji rozwiązała jedna z ostatnich łątek (z 30 do ok 60 fps na ultra)
@profesorresor123 litości, ktoś jeszcze wierzy w to, że wydali gre szybciej, bo na twitterze pojawilo sie kilka niezadowolonych komentarzy? chyba raczej oczywistym jest, że głównym celem było wstrzelenie się w okres przedświąteczny w celu zmaksymalizowania kasy. „We leave greed to others” mówili kiedyś, heh.
O, tak. Cdpr wydaje gre pod naciskiem ludu, a nie ze akurat nowa generacja miala premiere i swieta ida…
A to jeszcze nie koniec problemów Cyberpunka. Gracze zauważyli, że pokrywa studzienki kanalizacyjnej umieszczonej na drodze nosi oznaczenia niemieckiej normy DIN 4271 oraz klasę wytrzymałości B125 (12,5 tony). Wspomniana norma nie zezwala na montaż takiej pokrywy na drodze. Studzienki drogowe powinny posiadać pokrywę klasy D400 (40 ton). Co za wtopa! Przez to odeszła mi ochota na granie w tę grę… 😉 😀
prawda jest taka, że każde większe studio prędzej czy później zostaje zjedzone przez rynek i marketing, stając się z 'tych dobrych branży’ kolejną maszynką do robienia kasy. Tak było z Ubisoftem, tak było z Blizzardem. Rockstar jeszcze się jakoś trzyma, bo przymykając oko na GTA Online to ich produkcje trzymają konkretny poziom. No i w przypadku cyberpunka widać, że te „we leave greed to others”, „jestesmy inni, lepsi” i naśmiewanie się z innych firm zestarzało się jak mleko, a nie wino.
@Ogoorek1|Bo najpierw trzeba zostać tym dobrym, żeby się wkupić, a później hajsem nie gardzą, więc trzeba doić, a ludzie dalej ślepo w to wierzą. Zaraz będą preorderować mobilkę Diabolo.
Xbox zwraca hajs za Cybera!
dzisiaj kolega mi 0rzyniosl dysk twardy z cyberpunkiem na pc. mój komputer według cdpr nie spełnia minimalnych wymagań, odpaliłem grę w 1080p na średnich z coś pomiędzy 30 a 40 fpsów. no i nie wiem co zrobić, oddać płyty z wersją na ps4 do sklepu i kupić na pc i zaczynać od nowa. bawić się w wysyłanie paczki jakoś nie za bardzo mi się chce. co lepsze dług o się zastanawiałem przed premierą ale te wymagania co podali też jakieś nie prawdziwe są i zdecydowałem o konsoli.
nie wiem, ogólnie niezły shitstorm na koniec 2020 w branży gier ten cedep odwalił. coś czego można się spodziewać by było po Activison lub EA, albo Ubiszajt.
@Drogba Może w kolejnym patchu podmienią tekstury studzienki na te z właściwymi oznaczeniami i będzie dało się grać 😉
Szkoda że trafiło na rodzimą firmę, ale wydawanie kosztownych bubli z tysiącem łatek wydawanych miesiącami musi się skończyć. Wydawcy w swej pazerności i liczeniu kasy zapominają o podstawowych zasadach czując się całkowicie bezkarnymi.
Jaką nauczkę możemy z tego wyciągnąć drodzy państwo? A no taką, że nie warto opierać PR, czy marketingu na kłamstwach, manipulacjach i celowych niedomówieniach 🙂
@Celdur|Albo żeby nie preorderować wszystkiego, jak leci, bo pięknie wszystko na papierze wygląda.
Tak to też.