Cyberpunk 2077: Znamy wymagania sprzętowe!

W 2077 roku takie wymagania nie zrobią na nikim wrażenia. W 2020 też nie.

MINIMALNE WYMAGANIA
KONFIGURACJA ZALECANA
Czytaj dalej
66 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Znamy wymagania sprzętowe!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@DaeL Jesli twoje przypuszczania co do rekomendowanych sie sprawdza, czapki z glow. Po Redach spodziewalbym sie, ze maja ambicje, by ich gra byla swietnie zoptymalizowana, ale ja tej grafiki – imo pieknej jak na open world – na 4/8 i 1060 nie widze na ustawieniach wyzszych niz poziom Dzikiego Gonu. Z mocno wykastrowanymi procesorowymi suwakami typu odleglosc rysowania, ilosc i zroznicowanie przechodniow czy efekty swietlne i cieniowania, ktore glownie rozwinely grafike od czasow Wieska. RT nawet nie licze.
Co do wczesniejszych porownan z GTA. Imo ta grafa dalej robi swietne wrazenie. Zwlaszcza z wymaksowanyma roslinnoscia i tymi suwaczkami z zakladki zaawansowane. Sama grafa wybitna nie jest, ale blyszczy przy roznorakich panoramach czy ilosci generowanych szczegolow typu smieci na ulicach. Oczywiscie ma swoje slabostki typu widoczna siatka na gorach przy lataniu samolotem czy dosc blisko doczytujace sie cienie.
Pamietajmy tez, ze grafika GTA V jest stylizowana. Cyberpunk wydaje sie isc bardziej w strone realizmu.
Pamiętajmy też, że gtav ma już 7 latm
@Kuba3003 Dokladnie. A to co widzielismy na pecetach i konsolach obecnej generacji bylo rzezbieniem w szczytowym osiagnieciu konsoli z 2006r. : )
Zaraz zaraz, jak to Nvidia GeForce GTX 1060 ? A co z RTX?
@down rtx raczej nie na zalecanych 🙂
Albo po prostu postarali się z optymalizacją i dlatego warto było poczekać dłużej albo konfiguracja zalecana nie obejmuje szereg innych ustawień które zarżną niejedną topową konfiguracje. Jeszcze trochę i się przekonamy 🙂
Czyli, że nie ma w grze raytracingu? No bo jak w zalecanych brak RTX’a to gra chyba tego nie wspiera.
aaaa to są zalecane czyli niezbędne minimum do przyjemnej rozgrywki 😉
@d3xt3r3k Jak nie ma, jak sie dopiero chwalili? Ray Tracing to sobie mozesz odpalic nawet na 1060 z tych zalecanych, ale domyslasz sie, jak to sie skonczy 😉 Stawiam, ze gra oprocz Ray Tracingu moze miec tez takie dodatkowe opcje typu Zaawansowane z GTA z paroma suwaczkami, ktore sprowadza do parteru nawet najmocniejsze pecety, ale troche spowolnia starzenie sie grafiki i za piec lat sobie Cyberpunka z nimi wymaksujemy 😀
GTA V i GTA Online mają zupełnie inną grafikę, tzn. w single player grafika jest lepsza, jest więcej detali, itd., a większość osób grała tylko online, a singla nawet nie odpaliła. W multi usunięte są też zwierzęta i wiele innych rzeczy żeby ludzie nie narzekali że nie chodzi płynnie, bo to wszystko musi się synchronizować między graczami po P2P, a im mniej obiektów, tym mniejsze problemy z doczytywaniem obiektów i lagami.
@ kondiq91 Miałem odwrotnie, tzn. z ogromną przyjemnością wymaksowałem singla, a potem grę odinstalowałem, GTA Online nawet nie odpalając. Ostatnio tak zrobiłem z RDR 2, choć ponoć moduł sieciowy nie jest tak przesadzony i krzykliwy i nawet opowiada jakąś tam historię.
Ja to w sumie nawet Online czy trybu wieloosobowego w RDR2 nie odpalilem… Kompletnie nie jaraja mnie gry online. Na tyle bym nawet nie odczuwal potrzeby sprobowac. Chyba jestem graczem starej daty, gdy granie na kompie polegalo na porzadnych singlach, a od swieta sie pyknelo sie w CSa czy Arene z kolegami z klasy.
@ SolInvictus Żona to się nawet cieszy, że nie gram online, bo mogę grę zapauzować, jak trzeba coś zrobić w świecie rzeczywistym, co dzieje się bardzo często 🙂
Hmmm. Chyba jednak zrobiły wrażenie, samuraju 🙂