„Czynniki Strachu w Grach Wideo” to nowa książka o projektowaniu horrorów

Jesteście fanami horrorów i chcecie stworzyć swoją własną grę? Pomocna może okazać książka pt. „Czynniki Strachu w Grach Wideo” napisana przez Patryka Polewiaka (pracującego obecnie w krakowskim studiu Teyon, a wcześniej w Polyslash oraz One More Level). Poradnik powstał z myślą zarówno o fanach gatunku, jak i profesjonalistach pracujących w gamedevie.
Dzięki „Czynnikom Strachu w Grach Wideo” dowiecie się m.in. jak emocje wpływają na graczy, jak zbudować wciągającą narrację horroru oraz jak wykorzystać strach jako narzędzie, które przykuje uwagę odbiorcy. Pozycja dzieli się na trzy sekcje – w pierwszej poznamy neuropsychologiczne podstawy strachu i lęku, w drugiej przyjrzymy się czynnikom kształtującym horror, a trzecia to analiza przykładów (Phantaruk oraz Obcy: Izolacja).
Wersja elektroniczna jest dostępna w formie „Zapłać Ile Chcesz” – cena minimalna to 2,99 zł, a sugerowana 39,99 zł. Tytuł dostępny jest zarówno w formie ebooka, jak i w wersji papierowej (miękka okładka). Strach się bać! Grzech nie kupić!