26.04.2011
9 Komentarze

Dark Souls: Nowe informacje z Dengeki PlayStation

Dark Souls: Nowe informacje z Dengeki PlayStation
W japońskim magazynie Dengeki PlayStation został zamieszczony wywiad z Hidetaką Miyazakim, szefem projektu Dark Souls. Japoński twórca ujawnił kilka nowych informacji o grze, które zostały przetłumaczone przez moderatora forum NeoGaf.

Ponieważ moderator NeoGaf przedstawił nowe wieści w formie podpunktów, takoż i ja uczynię.

  • Zespół pracujący nad Dark Souls jest zbudowany wsparciem fanów pierwszej odsłony (Demon’s Souls), lecz z tego powodu odczuwa dużą presję. Niemniej ekipa From Software jest zadowolona z kształtu gry w obecnej, zaawansowanej fazie produkcji.
  • Miyazaki przyznał, że twórcy Dark Souls próbują znaleźć równowagę między komunikacją z fanami, a zachowywaniem kilku atutów gry w tajemnicy, aby nie psuć efektu zaskoczenia.
  • Głównym bohaterem będzie Undying (Nieśmiertelny? Nieumieralny?), który po śmierci powrócił do życia. Postać ta jest wykluczona z ludzkiej społeczności. Jednakże, choć Dark Souls posiada historię, nie jest ona dominującym składnikiem gry.
  • W grze pojawi się ciekawy system Oath (ang. Przysięga). W trakcie przemierzania świata gry, możemy złożyć przysięgę wobec różnych osób i rzeczy. Niektóre z okazji do przysiężenia są wyjątkowo rzadkie, a składanie przyrzeczeń będzie determinować nasze relacje z innymi graczami. Innymi słowy – zyskamy wrogów i sojuszników, co ma bardziej nas wciągnąć w odgrywanie swojej roli.
  • Jedną z dość istotnych kwestii w procesie tworzenia Dark Souls było określenie użyteczności i dostępności przedmiotów leczących. Ekipa From Software sporo się napracowała, by rozmieścić je we właściwych miejscach, więc jeśli nie poświęcimy wiele czasu na przeszukiwanie zakamarków, znalezienie napoju leczącego może przynieść drobną dozę satysfakcji. Jednak aby mniej umiejętni gracze nie zniechęcili się do gry, mikstury będzie można przyrządzać przy ognisku.
  • Podobnie jak w Demon’s Souls, poziom trudności w Dark Souls będzie odpowiednio wymagający. Rzucanie graczom wyzwań będzie czymś, co ubarwi grę.
  • Opublikowane do tej pory informacje stanowią jedną piątą wszystkich szczegółów gry, które zostaną ujawnione przed premierą.
  • A premiera prawdopodobnie pod koniec 2011.

    9 odpowiedzi do “Dark Souls: Nowe informacje z Dengeki PlayStation”

    1. Siemiatyczanin2405 26 kwietnia 2011 o 18:14

      system oath jest bardzo ciekawt

    2. tym razem okres oczekiwania na tą grę wypełnię paroma dobrymi grami pierwsza już jest nowy mortal kombat, teraz czekam na wiedźmina 2 i duke nukem forever i mass effect 3, a i za nie długo kupie sobie nowego fight nighta

    3. I będziemy zbierali soule , które będą używane jako waluta , ale jeżeli jeszcze raz będzie Achik w postaci *Najwyższy poziom ulepszenia za pomocą np. Clearstona* zatłukę , do dziś je jeszcze robię ……

    4. co do poziomu trudności …. Jeszcze jeden taki *Boss końcowy* to uduszę !

    5. Ja się zastanawiam jak to będzie z premierą. Pod koniec 2011 to gra wyjdzie pewnie tylko na PS3 w Japonii. Na port na X360 i wersję europejską na PS3 trzeba będzie poczekać parę miesięcy, więc w najlepszym wypadku w Polsce w grę zagramy w pierwszym kwartale 2012.

    6. Zagrałbym sobie. Gdybym miał konsole…

    7. zależy o jakim mówisz? o królu czy moze o tym czyms czemu nawet sie nie przyjzalem tylko w minute z luku ubilem w koncowym etapie gry.

    8. @Zglina nie mówię o Fallen kingu jego na 2 poziome trudności musiałem w 3 bić , gdyż inaczej nie dało rady . Chodzi mnie tutaj o dosłownie ostatniego „Bossa” , który tylko leżał i nic nie robił …..

    9. KapitanRudobrody 29 kwietnia 2011 o 20:38

      Zgadzam sie w polowie z laki82 – ostatni boss rozczarowywuje :/ ale po mocnym ogarnieciu swojego stylu gry (mi zajelo to okolo 3 przejscie 😛 ) zaden boss nie powinien stawiac problemu i oczywiscie trzeba znac taktyke 😛

    Dodaj komentarz