rek
rek

Dark Souls: Zremasterowana „jedynka” na PC, PS4, XBO i Switcha [AKTUALIZACJA] [WIDEO]

To informacja nieoficjalna, ale wedle kilku źródeł potwierdzić się ma w ciągu najbliższych godzin. [AKTUALIZACJA] Remaster na Switcha oficjalny! Praise the Sun! [AKTUALIZACJA 2] Nie czekaliśmy długo na potwierdzenie wersji na pozostałe platformy.

Jak donosi serwis Kotaku, najbliższe Nintendo Direct Mini (stream, podczas którego japoński gigant podzieli się informacjami o nadchodzących tytułach) zwieńczone będzie zapowiedzią zremasterowanej wersji Dark Souls na Switcha. Bedzie to pierwsza mobilna odsłona serii. Branżowy insider wspomina przy okazji, że to wcale nie switchowa wersja narzędzia tortur autorstwa FromSoftware będzie największą bombą nadchodzącego Directa.

Kilka godzin po streamie Nintendo gruchnie ponoć kolejna wieść – Dark Souls Remastered trafić ma również na pozostałe platformy, czyli PC, PS4 oraz Xboksa One. Tymi wersjami zajmie się inny wykonawca, a system oświetlenia i efekty specjalne podebrane zostaną z Darks Souls 3. Podniesiona ma także zostać maksymalna liczba jednoczesnych graczy w multi – do sześciu.

Dark Souls Remastered podobno ma sie ukazać w maju. Powołując się na swoje źródła, Kotaku wspomina rownież, że posiadacze Switcha prędzej czy później otrzymają wszystkie trzy odsłony serii.

[AKTUALIZACJA]

Informacja na temat switchowego remastera potwierdziła się. Nintendo podało datę premiery – 25 maja – i dodało, że gra zawierać będzie DLC Artorias of the Abyss, działać w wyższej rozdzielczości i oferować wyższy framerate. Opublikowano również zwiastun:

[AKTUALIZACJA 2]

Wersje na PC, PS4 i XBO też zostały już oficjalnie zapowiedziane. Podobnie jak ta na Switcha, ukażą się 25 maja, a wpakiecie dostaniemy DLC Artorias of the Abyss. Remaster zaoferuje następujące rozdzielczości:

  • Xbox One: 1080p, 60 fps-ów
  • PlayStation 4: 1080p, 60 fps-ów
  • Xbox One X: 4K (upscaling), 60 fps-ów
  • PlayStation 4 Pro: 4K (upscaling), 60 fps-ów
  • PC: 4K (natywne), wszystkie tekstury w 2K, 60 fps-ów
  • Switch:
    • tryb TV: 1080p, 30 fps-ów
    • tryb przenośny: 720p, 30 fps-ów
  • rek

    62 odpowiedzi do “Dark Souls: Zremasterowana „jedynka” na PC, PS4, XBO i Switcha [AKTUALIZACJA] [WIDEO]”

    1. Kurde a niedawno ograłem DS 1 😛

    2. Posiadacze DS1 dostaną remaster za free (tak jak było z dark siders i skyrimem)czy będzie trzeba kupić?

    3. xerwies, obstawiam jakąś obniżkę, jak w przypadku DkSII:SotFS.

    4. A na PC jak zwykle nie poprawią sterowania 😀

    5. A jeśli na tym Nintendo Direct Mini pojawi się zapowiedź Cyberpunka 2077 i to z tego powodu było beep?

    6. TomcioM, a co mają poprawiać? Gra jest zaprojektowana pod kontroler i nie ma z nim żadnych problemów.

    7. @Hextor Nah, gdy modem się naprawiało absolutnie popsute sterowanie myszką to K+M też bardzo dobrze się gra.

    8. Gra będzie również na PC: http:steamcommunity.com/games/211420/announcements/detail/1605964209075257581

    9. Nareszcie ! Moja ulubiona część DS będę ogrywał na PS 4 🙂 Praise the Sun ! I po raz kolejny zaliczę morderczy taniec z Ornsteinem.

    10. W końcu się doczekałem. Ciekawe tylko, czy na PC w Blighttown dalej będzie 20 klatek na sekundę

    11. UpiornyOrszak 11 stycznia 2018 o 15:18

      Dla posiadaczy oryginalnej wersji na PC mogliby zrobić prezent w postaci aktualizacji do poprawionej wersji. 😉

    12. Nie mogłem nigdy się zabrać za Soulsy więc będzie okazja.

    13. Niech jeszcze wydadzą pakiet trylogii, genialnie będzie to wyglądać na półce.

    14. Szkoda, że to nie totalny remake… I tak to kupię jak dostanę zniżkę za posiadanie Prepare to Die. Co się dzieje, remaster remastera.

    15. Mam oryginał więc nie widzę sensu kupować remastera, wzięliby się za bloodborne 2

    16. Dobrze. Może w końcu wersja na PC w końcu będzie grywalna… I tak, wiem że są mody poprawiające grę ale to nie zmienia faktu że port Dark Souls 1 na PC jest tragiczny.

    17. *Może w końcu wersja na PC będzie grywalna. Ehh… Przydałaby się możliwość edycji komentarzy.

    18. Przydałoby się odnowione Demons Souls z usprawnioną mechaniką i szóstym obszarem

    19. @trex nawet z modami to jest totalne gowno pod wzgledem sterowania jakby robili to idioci bez zielonego pojecia

    20. Te Direct Mini było bardzo słabe, a myślałem, że to będzie normalny Direct. Jeszcze jak usłyszałem, że DS Remastered to nie ex to już wgl straciłem cały hype jaki był wczoraj budowany…ale hej! Mario Tennis!

    21. No i port Hyrule Warriors. Tylko te dwie gry podtrzymują jeszcze moją rozczarowaną duszę ;_;

    22. Demon’s Souls. Na PC. Proszę.

    23. Już ja widzę Blighttown w grywalnych FPSach. Jak robi ta ekipa co robiła Dark Souls 2 na PC, to cudów nie wróżę. Chłopakom udało się zrobić tak, że poza błędem co powodował 2x szybsze niszczenie ekwipunku, przez lata input z myszki i klawiatury się nie dawał połączyć (kombosy typu atak z wyskoku, czy bicie zza trzymanej tarczy – możliwe tylko, jeżeli kombinacja ograniczała się do samych klawiszy klawiatury lub przycisków myszki). Szło to obejść, ale port trąba.

    24. Jakby jeszcze zmienili ten fatalny system walki i włozyli sobie ten pasek staminy w D… 🙂

    25. @deanambrose GIT GUD

    26. @deanambrose|Ale… Co proszę? Jeżeli coś w Dark Soulsach jest dobre, to właśnie system walki. Usunięcie tego systemu byłoby równoznaczne z zamordowaniem tej gry.

    27. Mam nadzieję, że oprócz wizualnych poprawek uwzględnią też Lost Izalith i kilka innych.

    28. CzlowiekKukurydza 11 stycznia 2018 o 18:54

      @deanambrose Od razu niech zrobią z tego DMC. Po co stamina jak można klepać przeciwników w powietrzu przez 30 sekund. GIT GUD.

    29. @marcin6120 – Jak mnie śmieszą takie komentarze 😀 Synku jak ja przechodziłem Contrę czy inne Metal Slugi to Ty na chleb „pyp” jeszcze wołałes. 😉 Lepiej Ty GIT GUD z komentarzami, bo dwa słowa to nie komentarz. |@P4V3L – OK, może się to podobać masochistom, ale niech trzymają się z dala od innych gier, bo przez to, że takim ludziom to się podoba jak Ty to ja nie mogę grać w Nioha czy Code Vein, bo i tam narzucili ten chłam. |@CzłowiekKukurydza – dokładnie tak! Albo intuicyjny z Wieśka 3 😉

    30. MagickStalker 11 stycznia 2018 o 19:05

      Trylogiowe Wydanie Kolekcjonerskie: https:pbs.twimg.com/media/DTRI3OkUQAA4ROg.jpg

    31. @Deanambrose Mam nadzieję że ten tekst z Wieśkiem 3 to taki żart tylko ;). Masz pełne prawo do nielubienia systemu walki w DS, sam miałem z nim spore problemy na początku, jednak nie ma osoby która opanowała walkę i zdała całą grę chciałaby go zmienić. Umiejętne zarządzanie staminą jest podstawą każdej walk i daje ogromną satysfakcję w szczególności podczas walk z bardziej wymagającymi przeciwnikami. Jeżeli taka walka jest dla Ciebie „fatalna” to po prostu musisz szukać innych gatunków gier do ogrania.

    32. @Nezi23 problemem w DS nie jest system walki, tylko sterowanie, szczególnie w wersji PC gdzie bez dsfixa grać się nie da. Przypominam, że twórcy olali ten port na PC całkowicie wtedy i zajęli się DS2

    33. Ale dlaczego kolekcjonerka trylogii jest dostępna tylko w Japonii, a do tego tylko na PS4? Kupiłbym nawet mimo ceny

    34. Czytam komentarze i kompletnie nie wiem w czym ludzie mają problem. Jak dla mnie cała seria DS ma genialne sterowanie i jeden z najlepszych systemów walki. O ile ktoś nie tłucze na klawiaturze lub na chłamowatych padach. Ja grałem na padach od xboxa(dwa połamałem na tej grze) i grało się bardzo przyjemnie.

    35. A wiadomo, czy na PC będzie obsługa myszki i klawiatury, czy tylko klawiatury i znowu będzie trzeba instalować DSfix-a??

    36. I czy na PC w menu będą ikonki klawiszy z klawiatury czy przycisków z pada??

    37. @Antipaladin – Co kto lubi. Ja nie lubię, nie dla mnie to. Sterowanie jest strasznie drewniane, beznadziejnie toporne, okropnie ociężałe, a przez szalejące zaznaczanie wrogów ginąłem nie raz. Żałuję tych 4 dyszek, już bym wolał przepić 😀 Bardzo bym chciał tą serię polubić, no ale się nie daje. Co jakiś czas wracam do niej ale nie na długo.

    38. Cóż, jedynka do tej pory jest niegrywalna na PC a patche fanowskie jako tako to poprawiają ale czasem działają jak im się podoba…a i tak nie szlifują wszystkiego tak jakby zrobił to kompetentny deweloper. Szczerze mówiąc po tym jak olali sprawę spartanej optymalizacji to ten remaster na PC powinien być za free dla każdego kto posiada jedynkę

    39. Zakładając oczywiście że PC’towy remaster nie będzie po prostu podbitą podstawką bo wtedy będzie takim samym technicznym crapem -_-

    40. Fanem wielkim nie jestem, ale o co chodzi z tym „niegrywalna na PC”? Jak sprawdzałem rok temu, to normalnie się ją przechodziło, co prawda jej nie skończyłem ale nie z powodu jakiś technicznych problemów.

    41. @KafarPL |Patch był w sumie tylko do obsługi mysz+klawa. Reszta działała spoko.

    42. @KafarPL|Baje pan pleciesz. Jedyne co zainstalowałem to DSFix i wszystko działało bezproblemowo. Wiem, bo przeszedłem.

    43. Mimo +500 godzin na PC chętnie spędzę drugie tyle w wersji na PS4 😀

    44. @hexenisalive – skopaną optymalizację nie nazwałbym spoko xd. Gra która wyglądała ledwo „w miarę” chodzi czasem jak crap na dobrym sprzęcie. Szczególnie ta cała miejscówka pod ziemią z tą zatruwającą wodą. Wiem do czego był patch bo sam go używałem (oprócz tego chyba jeszcze odblokowywał normalne wyższe rozdziałki z tego co pamiętam) ale nie zmienia to faktu że nie poprawiał on stuffu tak dobrze jak zrobiłby to deweloper od podstaw. Grać się dało ale to było męczące

    45. @mapokl – jedynka została wydana w złym stanie technicznym na PC, optymalizacja została zrobiona na zlecenie przez jakieś inne studio a From generalnie olał sprawę że gra działała jak crap totalny i miał gdzieś wydawanie poprawek. Zajeło się tym community ale i tak nie byli w stanie poprawić wszystkiego jak samej optymalizacji gry która po prostu działała bardzo biednie. Teraz to może wygląda inaczej na tych wszystkich nowych kartach ale na moim 970/i5-4690k/8gb RAM często muliła i to na niskich detalach

    46. @KafarPL co ty ca bajki gadasz!? Ja 2 miesiące temu ogrywałem DS 1 z modami na lapku LenovoY50-70 i7 4720HQ, 8 Gb RAM i GTX960m 4 Gb i wszystko było płynnie nawet w Blighttown 😛

    47. @Artur777 – tak, zmyśliłem to sobie xd A google nie ma żadnej odpowiedzi na zapytanie „Dark Souls bad PC port” xd

    48. Ja ma swoim lapsie nie dalo sie grać, ścinki jak choelra podczas walki z bossem. Ale chetnie ogram na XBO 🙂

    49. A no i ofc minusiki w starej recce CDA „Żenująca jakość konwersji”, „Zero zainteresowania naprawieniem problemów”, „Wymaga pada tylko dlatego, że nikomu nie chciało się dobrze zrobić portu” też są zmyślone xd. Ta gra to był jeden z najgorszych portów ever na PC

    50. HarryCallahan 12 stycznia 2018 o 11:10

      @deanambrose: watch out, we got a badass over here. Po prostu nie rozumiesz idei tej gry i jej systemu walki, nic tu po tobie pseudo alfo i omego. Też XX lat temu ogrywąłem Contrę czy Metal Sluga, czy to coś zmienia? Nie sądzę, jak widać z wiekiem nie stałeś się mądrzejszy. Nie wiem po co ignoranci tacy jak ty produkują się na temat gry, która po prostu nie jest dla nich i nigdy nie będzie. Idź graj swojego Wiedźmina z „intuicyjnym systemem walki” i truj innym dupy.

    Dodaj komentarz