Darksiders II: Arena Mode - tryb podobny do Areny z "Wieśka" ujawniony [WIDEO]
Wydawać by się mogło, że na kilka dni przed premierą Darksiders II twórcy nie będą już mieli dla graczy żadnych niespodzianek. A tu proszę – Vigil Games wraz z THQ ujawniło nowy tryb rozgrywki: podobny do Areny z Wiedźmina 2: Zabójców Królów.
Tytułowa arena to miejsce, w którym „najsilniejsi wojownicy mogą przetestować swoją siłę w starciu z coraz silniejszymi przeciwnikami”. W nowym trybie graczom przyjdzie walczyć z kolejnymi falami coraz mocniejszych wrogów.
Arena Mode składać się będzie ze stu fal, zaś co pięć pojawi się możliwość zrezygnowania z zabawy i zgarnięcia specjalnej nagrody. Oczywiście można walczyć nadal w nadziei zdobycia cenniejszego bonusu, ale jeśli kierując Śmiercią polegniemy przed zdobyciem wartościowego przedmiotu, wówczas zmuszeni będziemy zaczynać wszystko od początku.
Nowy tryb nie będzie jednak dostępny od razu – gracze odblokują go stopniowo w czasie rozgrywki. Po ukończeniu Forge Lands – pierwszej ważniejszej strefy w Darksiders II – otrzymają zaproszenie na arenę, gdzie początkowo będą mogli powalczyć tylko z 25 falami. Dostęp do kolejnych zdobędziemy znajdując trzy, poukrywane w świecie gry, karty tarota. Każda kolejna „dwudziestka piątka” powiązana ma być tematycznie z daną kartą i strefą, w której ją znaleźliśmy – oznacza to, że zmierzymy się z przeciwnikami pochodzącymi z konkretnej lokacji.
Wśród dostępnych w Arena Mode nagród pojawią się specjalne „legendarne” przedmioty, takie jak unikatowy zestaw pancerza dla Śmierci. Zdobędziemy je m.in. przechodząc poszczególne poziomy na arenie, pokonując wszystkie 100 fal czy kończąc cały tryb za jednym zamachem.
Poniżej znajdziecie natomiast udostępniony przez serwis IGN gameplay z Arena Mode: