19.01.2012
Często komentowane 20 Komentarze

Darksiders II: Powstanie Śmierci [WIDEO]

Darksiders II: Powstanie Śmierci [WIDEO]
W Darksiders II wcielimy się nie w Wojnę, ale w Śmierć. Zmiana bohatera nie będzie tylko zmianą estetyczną – nowa postać dysponować będzie nowym uzbrojeniem oraz nieco innym systemem walki.

Śmierć jest najstarszym z Jeźdźców Apokalipsy i – jak mówią twórcy Darksiders II – najważniejszym z nich. Nowy (anty)bohater będzie cechował się większą zwinnością niż Wojna, co nieść będzie ze sobą zmiany w stylu rozgrywki. Na swoim wyposażeniu mieć będzie kosę, która może przybrać różne kształty. Śmierć będzie mogła skorzystać także z innych narzędzi mordu (pojawi się także broń palna).

Poniżej znajdziecie nowy film „Z pamiętnika developera”, w którym twórcy Darksiders II opowiadają o Śmierci:

W czasach, kiedy większość developerów stawia na sprawdzone rozwiązania i w swoich kolejnych grach powiela pomysły z poprzednich produkcji, wypada pogratulować odwagi chłopakom (i dziewczynom) z Vigil Games. Wprowadzenie Śmierci, jako głównego bohatera, ma właśnie urozmaicić rozgrywkę, dzięki czemu „dwójka” nie będzie czymś odtwórczym względem oryginału.

A co wy o tym myślicie?

20 odpowiedzi do “Darksiders II: Powstanie Śmierci [WIDEO]”

  1. W Darksiders II wcielimy się nie w Wojnę, ale w Śmierć. Zmiana bohatera nie będzie tylko zmianą estetyczną – nowa postać dysponować będzie nowym uzbrojeniem oraz nieco innym systemem walki.

  2. Ciekawe czy będzie mówił TAKIM GŁOSEM 🙂

  3. Podoba mi się jego szybszy i bardziej elegancki styl walki gdy go porównać do Wojny. 🙂 Death zaczyna wyglądać podobnie do Raziela. ^_^ Mogę też dodać że gdyby Śmierć był w jedynce a teraz byśmy dostali Wojnę to raczej nie byłbym zadowolony. 😛

  4. wyglada jakby sie wzorowali na bohaterze elfa z warcrafta 3

  5. Śmierć wygląda jak Szkieletor…

  6. Super – kocham te linki reklamowe…

  7. Pogratulować odwagi?|Przecież Vigil Games jak „większość developerów stawia na sprawdzone rozwiązania i w swoich kolejnych grach powiela pomysły z poprzednich produkcji” Pierwsza cześć była kalką zeldy i god of wara ze stylem graficznym który można zobaczyć chociażby w world of warcraft + do tego pomysły wzięte z innych gier (ot, chociażby portal). Darksiders jest grą dosyć dobrą ale oryginalnością to nie grzeszy.

  8. Ale trzeba przyznać, że design śmierci jest genialny. Z tego co tu powiadają twórcy, mam nadzieje, że będą ciekawe i brutalne finishery.

  9. Śmierć to Raziel z serii Legacy of Kain po tym jak nabrał trochę masy 😛

  10. Ee tam marudzicie;). Jedynka to jedna z moich ulubionych gier ze swojego gatunek, Darksiders II zapowiada się jeszcze lepiej, co mnie bardzo cieszy. Cóż mogę więcej powiedzieć? Chyba to, że nie mogę się doczekać.

  11. kac666 a spróbuj wymyśleć coś czego jeszcze nie było. Mądrala się znalazł.

  12. @kisiel231, typowa opinia człowieka bez wyobraźni, na temat produktu ludzi bez wyobraźni… Srsly…|Śmierć powinien być bardziej tajemniczy, potężny, niezwyciężony wręcz i wszechobecny. Problem polega na tym, że gra takim bohaterem była by bardzo nudna. No i nieco się pośpieszyli (widać nadto podjarali się sukcesem pierwszej części), śmierć powinien przyjść na końcu serii, śmierć jest czymś ostatecznym, nie można umieścić go na początku, ani w środku.

  13. Kratos uczył walczyć Raziela dwoma broniami [kosami]? 😀

  14. Szkoda tylko że Zaraza i Głód nie będą się prezentować równie dobrze :[

  15. 0:13-0:33 „już gdzieś to widziałem…” http:www.youtube.com/watch?v=o3Va-1pxDsM Ano tak, wszystko jasne… 😉

  16. @kac666 „stylem graficznym który można zobaczyć chociażby w world of warcraft” Jedynie, co jest wspólne to przesadzistosć w wyrażaniu konceptu. Reszta stanowi kompletnie inny styl graficzny. Załóż może oklulary prosze.

  17. Jak dla mnie świetny pomysł, będę czekał na tą produkcję.

  18. Będzie ciekawie

  19. @Ike – któryś z jeźdźców w tym uniwersum jest inny niż ci biblijni. Nie pamietam który, ale albo Zaraza albo Głód tu nie istnieją, czwarty jeździec ma inne imię.

  20. A moim zdaniem właśnie to Głód będzie najciekawszy ,bo jest on wyposażony w dwa Rewolwery ,podobne do tych ,jakie nosiła Wojna ,natomiast zaraza jest Kobietą z batem (wszystko to jest przedstawione w komiksie będącym prologiem do pierwszej części gry) 🙂

Dodaj komentarz