Darksiders III: Jak furia ruszy ognistą łepetyną? [WIDEO]
Najnowszy z serii filmików przybliżających poszczególne składowe Darksiders III skupia się na nieodłącznym elemencie serii – zagadkach środowiskowych. W poniższym materiale – opatrzonym komentarzem Johna Pearla (szefa zespołu projektantów) oraz Richard Vorodiego (głównego projektanta etapów) – najwięcej czasu poświęcono charakterystycznym dla cyklu zabawom z bombami. Te ostatnie przybrały tym razem formę żuków, które posłużą nam (niekiedy po nakarmieniu „uzbrajającym” biedne stworzenia) do wypalania zarastających przejścia pajęczyn, na które z jakiegoś powodu nie wystarczy ani miotła, ani bicz Furii (ot, świetny przykład logiki gier wideo).
Cóż, oryginalności w tym za grosz. Również inne rodzaje zagadek pojawiające się w nagraniu każą wątpić w to, że nadchodzące dzieło studia Gunfire Games zapamiętamy za satysfakcjonujące, pomysłowe łamigłówki. Czy moje czarnowidztwo jest słuszne, okaże się 27 listopada, gdy gra trafi do sprzedaży (na PC, PS4 i XBO).
Pssst! Jeśli chcecie nadrobić poprzednie prezentacje Darksiders III, to:
Czytaj dalej
-
Red Bull zorganizował największego na świecie Tetrisa! Absolutnie szalona rozgrywka...
-
1Gracze wracają do Clair Obscur: Expedition 33. Sukces na TGA wpłynął...
-
9Burza wokół polskiej wersji Tomb Raider: Legacy of Atlantis....
-
Assassin’s Creed Shadows z bardziej widowiskowymi animacjami. Nowa aktualizacja wprowadza...

Staaare, bardzo stare. Było już w „TUTAJ rachuje kości kościotrupom,” tyle, że bez komentarza.