Darkwood: A niechaj narodowie wżdy postronni znają… [WIDEO]
...iż Polacy potrafią robić horrory (choć zajmuje im to więcej czasu niż innym nacjom).
Darkwood ufundował się (na indiegogo) w maju 2013. Przeszło cztery lata później, po wielu zmianach projektowych, gra zadebiutowała wreszcie na Steamie.
Dlaczego warto się z nią zmierzyć? Autorzy serwują nam nieco woniejący PRL-em, psychodeliczny horror bez choćby jednego jump scare’a. Rzecz łączy elementy survivalu (konieczność gromadzenia zasobów i dbania o bazę wypadową, sensowny crafting) z narkotycznymi wizjami i niezgorszą historią, legitymuje się też pierwszorzędną reżyserią dźwięku i tyleż oszczędną, co niepokojącą oprawą.
Część z ww. zalet nieźle obrazuje premierowy zwiastun
Grę możecie sprawdzić (na Steamie i GOG-u) za niecałe 14 €.
Czytaj dalej
-
1Najgorszy reżyser świata powróci. Znów chce bezcześcić znaną serię...
-
Twórcy Hellraiser: Revival opowiadają o szczegółach tworzenia gry. „Mroczna opowieść...
-
4Język orków, nowe zadania i dynamiczne wydarzenia. Twórcy Gothic Remake...
-
2Witchfire otrzymało ogromną aktualizację z broniami do walki wręcz. Twórcy tymczasem...

…iż Polacy potrafią robić horrory (choć zajmuje im to więcej czasu niż innym nacjom).
Rzut izometryczny odbywa się pod skosem, a ja widzę jedynie kapelusz postaci jak w GTA2 🙂
Słuszna uwaga.
Polecam, gra warta zakupu, bynajmniej nie tylko dlatego, że polska.
Mam nadzieję, że w następnym CDA pojawi się recenzja Darkwood autorstwa 9kier, która ma słabość do indyków jak i horrorów 🙂
Ktoś tu się mocno Subterrain inspirował.
> Dnia 18.08.2017 o 21:55, ViCeRoyS napisał:
>
> Mam nadzieję, że w następnym CDA pojawi się recenzja Darkwood autorstwa 9kier, która ma słabość do indyków jak i horrorów 🙂
Nie wykluczam. :3