David Cage: „Nowa technologia Quantic Dream jest lepsza od L.A. Noire”
W wywiadzie udzielonym serwisowi CVG David Cage mówi:
„Myślę, że [Motion Scan – technologia animacji twarzy, która zostanie wykorzystana w L.A. Noire] to interesujące rozwiązanie problemu, [jakim jest realistyczne odwzorowanie zachowań rozmówców], na chwilę obecną. Obawiam się jednak, że to równieżinteresujący ślepy zaułek. Tak to właśnie postrzegam. Ich technologia jest niesamowcie kosztowna, a i tak nigdy nie pozwoli na nagrywanie całego ciała i twarzy w tym samym czasie”.
Jego studio, Quantic Dream, pracuje nad innym pomysłem, który co prawda nie jest jeszcze dopracowany, ale już w chwili obecnej daje większe możliwości, niż Motion Scan. Jak mówi Cage:
„Nagrywanie oddzielnie ciała i twarzy daje zupełnie inny efekt, niż nagrywanie wszystkiego w tym samym czasie. Nagle otrzymuje dużo bardziej prawdziwe wrażenie >aktorstwa<, które jest spójne. [Dopóki nie zobaczycie tej różnicy] nie jesteście w stanie wyobrazić sobie jak to, co mówisz jest połączone z tym, jak zachowuje się twoje ciało. Technologia, z której korzystamy, daje nam dużo większe możliwości, daje też szansę na rozwój. Mam nadzieję pokazać wam wkrótce, co udało się nam osiągnąć. Jeszcze [trochę] i będziemy w stanie osiągnąć jakość Avatara".
Jasne, jasne. A świstak na to – prima aprilis.
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “David Cage: „Nowa technologia Quantic Dream jest lepsza od L.A. Noire””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

A ja jestem w stanie Quantic Dream uwierzyć po grach jakie zrobili…
Ja tam mu wierzę. Za 10 lat jego przypuszczenia się spełnią ;p
Ja tam wierzę ,po Heavy Rain i kreacji opowieści bez load/save co 5 minut, możliwości umierania bohaterów daję gościowi szansę.
Zastanawiam się skąd się u góry wzięło x360
Tak, dziś dzień kiedy nie można wierzyć niczemu 😉
Nie ma to jak poranna prasa.Tylko Hut się wysila żeby rano napisać jakiś news:)I takich ludzi trzeba w CDA więcej.
Mati może jego gra bedzie na X360( ta jasne).
@Yeah – ani żadna nie wyszła ani nie wyjdzie, QD ostatnio potwierdziło swój sojusz z Sony. Zastanawiam się więc skąd u góry ten znaczek x360
To prawda na @Hut-a zawsze mozna liczyc przy porannej kawce lub cherbatce zawsze mozna sobie cos poczytac:) Co do newsa mysle ze mozna dac mu szanse i poczekac na to co ma do pokazania natomiast na chwile biezaca jestem zachycony mozliwosciami Moction Scsana:)
Nawet jeśli to prawda, a nie prima aprilis’owy żart, to niech to udowodnią a nie się chwalą. To jest pewnie taka sama nowa technologia jak Unreal Engine 4.
videos or it didn’t happen:>
Mati87: Zapewne tag od X360 jest tutaj dlatego, że w artykule Cage mówi o L.A. Noire, które wychodzi na tą konsolę.Co do samego newsa – ja tam wierzę, że Cage mówi prawdę. Heavy Rain był już naprawdę ogromnym osiągnięciem graficznym, a skoro dalej są finansowani przez Sony, to kto wie, może faktycznie są na dobrym tropie i mają na to fundusze.
MoCap twarzy to w ogóle ślepy zaułek – kosztowny, czasochłonny i nieedytowalny. O prawdziwej rewolucji będziemy mówić, gdy maszyna „nauczy” się mimiki i wyrenderuje ją w czasie rzeczywistym.
A czy skanowania twarzy i ciała jednocześnie nie było w enslaved??
@Zbojnik2010|zamiast z rana czytac przy kawie czy ”Herbacie” cda poczytaj slownik albo lec do gimnazjum
Cage nie zwykł rzucać słów na wiatr, więc raczej to nie był żart
@wscieklypies – nudzisz mnie
i teraz weź sie człowieku zastanawiaj, czy on mówił na poważnie…kto wymyślił ten durnowaty dzień?
Ej, tylko mi się to kojarzy z zabiegamy w 'interaktywnych filmach’, na które była moda chyba w latach 90?
z zabiegami* ofc
A czemu miałby żartować? Przecież technologia z LA noire to po prostu cała masa kamer rejestrujących twarz. Nie jest to szczególnie wyrafinowane.
I tak nie pobijecie GW, ktora umiescila dzisiaj artykul o wprowadzeniu kartek na cukier 😀 |A szczerze to srednio mnie obchodzi, co mowi Cage, jak nawet nie bede mial szansy tego przetestowac.