David Cage o emocjach dla dorosłych na GDC Europe. Zapewne na przykładzie Heavy Rain.

Jego wystąpienie będzie zatytułowane „Pisanie interaktywnych opowieści dla dojrzałych odbiorców” (oczywiście w moim wolnym tłumaczeniu) i ma traktować o tym, dlaczego gry skierowane do dojrzalszych graczy są tak ważne dla współczesnej branży. „Jestem podekscytowany możliwością reprezentowania Francji na GDC Europe.”, powiedział Cage. „Czujemy, że ważne jest to, by dzielić się z innymi naszymi wizjami i pomysłami na ewolucję branży. Jestem przekonany, że najważniejszą kwestią są emocje. Największym wyzwaniem w nadchodzących latach będzie właśnie to, by tych emocji wzbudzać w graczach jak najwięcej.”
Ciężko nie zgodzić się z powyższym twierdzeniem. Chyba każdy lubi gry, które wywołują dreszczyk emocji. Jestem ciekawa, co innowacyjnego pan Cage będzie miał do powiedzienia na ten temat.
Inne znane osobistości, które również wygłoszą swoje wykłady na tegorocznej GDC to Matias Myllyrinne z Remedy oraz Cevat Yerli z Cryteka. Wszystko to odbędzie się w dniach 17-19 sierpnia w Kolonii, bezpośrednio przed targami GamesCom.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “David Cage o emocjach dla dorosłych na GDC Europe. Zapewne na przykładzie Heavy Rain.”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Będzie się działo. Jeżeli chodzi o emocje to najszybciej mi przychodzi na myśl atomówka w Call of Duty 4: Modern Warfare. Zostałem zaszokowany. A potem oglądamy jak się smażymy w radioaktywnej atmosferze… To było niesamowite.
Cage pokazał w fahrenhaicie że wie jak budować emocje
Co do emocji to najbardziej działały na mnie wybory moralne w Mass Effect