Dead Island 2 na krwawym gameplayu. Wygląda całkiem nieźle

Dead Island 2 to tytuł, który z jednej strony stał się już mityczny, a z drugiej: memiczny. Na szczęście na sierpniowym Gamescomie poznaliśmy wreszcie więcej szczegółów na jego temat, a nawet datę premiery, która… została niedawno ponownie przesunięta. Wygląda jednak na to, że nowy termin zostanie dotrzymany.
Tymczasem twórcy Dead Island 2 ze studia Dambuster wsparci przez swojego wydawcę, Deep Silver, zaprezentowali nowy gameplay w trakcie prezentacji Welcome to HelL-A (bo wiecie: piekło i LA). Z początku mogło się wydawać, że ktoś pomylił ̶k̶a̶s̶e̶t̶y̶ ̶w̶i̶d̶e̶o̶ pliki do odtworzenia, bo na wstępie dostaliśmy kiczowaty horror z udziałem żywych aktorów, ale po paru minutach trafili oni na laptopa, gdzie odtwarzany był już właściwy materiał:
Jeśli interesuje was całość, również z fragmentem live action, to proszę bardzo:
Gdyby ktoś miał jeszcze jakiekolwiek wątpliwości, to Dead Island 2 nie traktuje siebie w żadnym wypadku poważnie. Na nowym trailerze ponownie zobaczyliśmy słoneczne Los Angeles opanowane przez krwiożercze zombie. Wybuchające głowy, odcinane kończyny, pełzające żywe truchła, od czasu do czasu jakiś zdesperowany ocalały, a wszystko to podlane toną niewybrednego humoru.
Wygląda to całkiem nieźle, nie powiem. Jeśli Dead Island 2 utrzyma odpowiednie tempo i oszczędzi graczom poważniejszych niedoróbek, to może nas czekać całkiem sympatyczna rozróba w przyjemnych klimatach. Jak będzie naprawdę, przekonamy się 28 kwietnia, kiedy to gra trafi na PC, PlayStation 4 i 5 oraz Xboksy One i Series X/S.
Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Dead Island 2 na krwawym gameplayu. Wygląda całkiem nieźle”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Fajnie fajnie.. lubę zombiakowe klimaty. Mam tylko nadzieję, że nie będzie tak samo powtarzalne i schematyczne jak Dying Light 2 – nie była to gra zła – ale jednak momentami trochę wiało nudą. No i bronie palne… gra zombie bez normalnych broni palnych? Kto to widział 🙂
Tak tylko dodam dla jasności, żeby nikomu nie przyszło do głowy co innego: Dying Lighta 2 robili zupełnie inni ludzie, za Dead Island 2 nie odpowiada Techland.
Jeśli system walki da radę, czemu nie.
Kurcze, fajnie to wygląda.